Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor jeg tok heller bare boksene med megJa 2.90 hektoen for smågodt og påskeegg til 20 kr ;-) Var nettopp innom rema og der var det krig om smågodtspadene ;-)
Her ble det kjøpt 2kg smågodt på Rema. Det skal vare til påske og enda lenger.Vi kjøpte smågodt til påske i dag. Kjøpte ikke særlig mer enn vi ville kjøpt ellers, fikk bare en bedre pris på det. Kjøpte også flere pakker sjokoladeegg på en gang enn vi ville gjort ellers, siden de kosta 18.20. Legger det i matboden, så klarer vi sånn ca å holde oss unna det til hverdags ;-)
Når det gjelder denne priskrigen i dagligvare kjedene så går ikke dette utover de som har laget varene
Bønder og andre får det samme for leveransene som alltid, det er butikkjeden som taper penger...
Noe de tjener inn igjen fordi folk som regel handler med seg andre ting når de først er innom![]()
Kjøper gjerne ekstra av det vi trenger hvis det er billig. Handler jo klær på salg så hvorfor ikke handle mat man trenger på salg?
Jeg kjenner noen som handler for diverse organisasjoner med barn som skal få påskeegg, kamera være noe såntMannen min var og handla i stad. Folk var heilt galne etter smågodt.. Kjøpte mangen fulle poser.. Han telte over 12 poser i korga til ein på siden av seg i køen.. Tilbud går vist i hodet på folk. Er begrensa hvor mye snop det går an og spise.. Kan godt kjøpe inn litt på tilbud selv. Men alt med måte.. Drit irriterende når eg skal handle noe og det er utsolgt.. Blir nokk mangen skuffa barn som ønske smågodt i påskeegget. Det er vell ikkje og oppdrive om ett par dager :/ og det hadde vert bedre med litt sunnere alternativ på tilbud. Er jo mest sukkerbomber dei senker prisen på.
Var fick du smågodt før 2,90??2,90 for smågodt. Sunnmøring som jeg er så slo jeg til på det tilbudet ja![]()