Priskrig!

Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris ;)
De kostet det på kiwi i dag, i hvert fall. :)

Stussa litt på prisen på de forskjellige melkesjokoladetypene fra freia! 25,- stod det på alle variantene, uten at det var avertert noe salg. Det er jo svinebillig i forhold til det de pleier å koste. Skulle dessverre ikke ha verken melkesjokolade med kvikklønsj eller walters mandler :( skulle ønske de hadde litt priskrig på matvarer som ikke er godteri :P selvom jeg hadde litt bange anelser på prisdumpingen som var nå forrige jul.

Klart eg ska hamstra in lite visst eg finner noet. Legg gjærna ut vad å vilken butik dere handler i :-)

Jeg hamstret tørrvarer og boksemat før jul. Det har kommet godt med. Typ ris, pasta, buljong og diverse hermetikk. Jeg fyller nok opp igjen om jeg kommer over noen gode tilbud der:-)

Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris ;)
Nille har de vel til 35 ca.

Vi har penger så vi klarer oss. Derfor holder vi oss unna sånn at de som trenger det får kjøpe

Tror jeg må drasse med mej kidsa på butikkene i dag å se. Jeg elsker alt av tilbud å salg og økonomien er skral fortiden!!

Hvorfor liker du det ikke?:)
Føler det er en så Fin mulighet til å få handla billigere jeg

Synes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de gjør.
I verden har vi nymotens slaver for vi i vesten skal ha så billige varer.
Jeg klarer dessverre ikke å unngå alt slik, for det er overalt!
Men jeg henger ikke med på priskrig, handler selv på hm osv.

Synes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de gjør.
Så langt har jeg aldri tenkt, blir bare ivrig når jeg tenker jeg selv kan få tak i noe billig! Det er sant som du sier, men jeg kommer nok til å bli ivrig neste gang jeg altså (a)

Pleier alltid og være billig gul brus og påskesnop. Spesielt kvikk lunsj. Blir nokk ikkje like mye "galskap" som før jul :p

Kjøper hvis jeg kommer over noe vi bruker mye av, men har uansett ikke plass til noe stort lager.

Smågodt 6.90 på rema og 25 på alle melkeplater på coop, rema og kiwi!

Synes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de

Sier meg enig i dette jeg!!

Når det gjelder denne priskrigen i dagligvare kjedene så går ikke dette utover de som har laget varene:)
Bønder og andre får det samme for leveransene som alltid, det er butikkjeden som taper penger...;)
Noe de tjener inn igjen fordi folk som regel handler med seg andre ting når de først er innom:P

Back
Topp