Monique33
Gift med forumet
kunne heller hatt en bleiekrig igjen daOm det ikke er noe jeg bruker flittig og sånn strengt talt ikke trenger. Gidder jeg ikke hamstre. Eneste gang jeg handla stort var under bleiekrigen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kunne heller hatt en bleiekrig igjen daOm det ikke er noe jeg bruker flittig og sånn strengt talt ikke trenger. Gidder jeg ikke hamstre. Eneste gang jeg handla stort var under bleiekrigen![]()
De kostet det på kiwi i dag, i hvert fall.Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris![]()
Hvorfor liker du det ikke?Nei, liker ikke slik priskrig så holder meg unna de butikkene om jeg kan det.
Nille har de vel til 35 ca.Hvor fant du så billige påskeegg? Synes de pleier å være så dyre, så pleier egentlig bare å kjøpe de rett etter påske, når de er på halv pris![]()
HahaHamstrer ikke, men kjøpte noen poser toro brownie jakun 11 kr. Får jo ikke Laget så billig selv
![]()
Hvorfor liker du det ikke?![]()
Føler det er en så Fin mulighet til å få handla billigere jeg
Så langt har jeg aldri tenkt, blir bare ivrig når jeg tenker jeg selv kan få tak i noe billig! Det er sant som du sier, men jeg kommer nok til å bli ivrig neste gang jeg altså (a)Synes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de gjør.
I verden har vi nymotens slaver for vi i vesten skal ha så billige varer.
Jeg klarer dessverre ikke å unngå alt slik, for det er overalt!
Men jeg henger ikke med på priskrig, handler selv på hm osv.
Åja, må jo ha for å lage kakeHahaDu kjøper det viktigste
![]()
![]()
Har priskrigen begynt allerede?
Synes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de
Når det gjelder denne priskrigen i dagligvare kjedene så går ikke dette utover de som har laget vareneSynes det er respektløst for de som har lager varene. I verden i dag så skal alt handle om å være billigst, så bønder, arbeidere får dårlig betalt for sine varer og den jobben de gjør.
I verden har vi nymotens slaver for vi i vesten skal ha så billige varer.
Jeg klarer dessverre ikke å unngå alt slik, for det er overalt!
Men jeg henger ikke med på priskrig, handler selv på hm osv.