**Presentasjonstråden**

30 år gammel sørlending med en 34 år gammel sørlending som samboer (og en fire år gammel hund). Jeg har ingen barn fra før. Han har en sønn.

Jobber 100% i egen bedrift og trives godt med det. Spent på tiden fremover. Har termin 30. november / 1. desember.
 
Jeg er 28 år og min samboer er 29 år. Vi har vært sammen i 11 år, er begge fra Trøndelag, og venter nå vårt første barn:Heartred Har ellers en hund. Jeg jobber som sykepleier, han som lærer. Har diabetes type 1 og har derfor et risikosvangerskap :oops: er i dag 13+6, termin 15.12.19 dersom svangerskapet går som normalt:D
 
Hei alle sammen
Jeg er 35 er gift og denne spiren blir mitt 5 barn
Overhode ikke planlagt men meget ønsket etter at sjokket fikk lagt seg
Bor i Rogaland og jobber som vernepleier, studerer og jobber.

Er katogorisert som risikosvangerskap grunnet tidligere svangerskap og KS
Samt sykdom hos mor.
Har fått påvis hyperemesis gravidarium så denne reisen kan bli lang og utfordrende
 
Last edited:
Jeg er 25 år og bor med verdens beste samboer. Vi har vært sammen i snart 5 år, og brukt nesten 1 år på å bli gravid.
Kommer fra Trøndelag og jobber som adjunkt.
Termin per dags dato den 30.desember (fra TUL), men den 24.desember om man teller fra befruktningsdato.
 
Jeg er 29 år og har en samboer på 39 år.
Vi bor i Østfold og har en sønn på snart 1,5 år og 2 småhunder :Heartred

Jeg er helsefagarbeider og han er vekter.
Jeg har PCO, som gjør at det i mitt tilfelle så å si er umulig å bli gravid uten hormoner, men nå venter jeg utrolig nok nr.2 (tok "bare" 8 år med hormoner for å bli gravid med førstemann så) :Heartred

Var igjennom KS sist, klarte ikke å amme, babyen hadde hofteleddsdysplasi og måtte ligge 7 uker med frejkaspute, hadde kolikk og ekstrem gulping, så håper vi slipper dette denne gangen :happy:
Risikosvangerskap pga overvekt. :meh:

Vi gleder oss veldig til jul, for vi har termin 25.desember (frem til vi har vært på OUL da) :happy:
 
Last edited:
Jeg er 30 og det er typen også. Første svangerskap og vi gleder oss masse:happy: (pluss at jeg gruer og bekymrer meg litt innimellom, hehe:D). Er fra Oslo, men bor i Tromsø. Litt rart å ha familien og nærmeste venner så langt unna, men har veldig god svigerfamilie Vi er superspent! <3
 
Jeg er snart 32 og venter nr 5 i flokken, som blir en gutt i følge ul.:Heartblue Har 3 gutter og en jente fra før. Vi bor i Hordaland, ikke så langt fra Bergen. :)Vi er gift og har vert i lag i 7 år. :love7
 
Jeg fyller straks 30, venter min første og mannens 4 :joyful: er litt over 4 måneder på vei, og har termin 27/12 :p vi holder til på hadeland
 
Jeg er 36 år og bor i Oslo med den herlige kjæresten min.
Jobber som lærer i barneskolen og trives godt med det, men er veldig klar for mammarollen nå.♥️
Dette blir min første og jeg gleder meg masse!

Har sneket her inne siden jeg fikk positiv test, for menstermin var tidligst i januar, på oul ble termin flyttet til 31.desember.☺️
 
Jeg er 36 år og bor i Oslo med den herlige kjæresten min.
Jobber som lærer i barneskolen og trives godt med det, men er veldig klar for mammarollen nå.♥️
Dette blir min første og jeg gleder meg masse!

Har sneket her inne siden jeg fikk positiv test, for menstermin var tidligst i januar, på oul ble termin flyttet til 31.desember.☺️
Velkommen! :joyful:
 
Back
Topp