**Presentasjonstråden**

Jeg har tatt Femar fra tredje til syvende mensdag. Syvende mensdag er siste dag med både mens og Femar. Så går det noen dager og jeg får utslag på eggløsningstest, den har alltid slått positivt ut mellom tre og syv dager etter Femarslutt.

Før jeg fikk Femar så ble jeg rådet til å prøve med et avslappet forhold til eggløsningen, uten å teste meg i hel så vi prøvde en stund uten noen testing. Så fikk vi Femar og begynte samtidig å teste slavisk. Når jeg da fikk positive tester så ble jeg såpass kjent med kroppen at jeg hver måned da kjente symptomene på eggløsning, testet og fikk positivt utslag. Jeg fant da igjen symptomene fra før Femar også, så sannsynlgvis har jeg nok hatt eggløsning av meg selv før Femar også.. Gynekologen sjekket aldri slikt, hun ga meg bare Femar på grunnlag a

Forstod det som at du hadde eggløsning på mesdag 3-7 jeg. Men hvis du har hatt eggløsning mellom 3-7 dager etter femarslutt så skjønner jeg :happy:
Teit at det ikke ble sjekket opp om du hadde eggløsning før du fikk piller. Men nå er du ihvertfall gravid og det er jo supert :D:Heartred:Heartred
 
Forstod det som at du hadde eggløsning på mesdag 3-7 jeg. Men hvis du har hatt eggløsning mellom 3-7 dager etter femarslutt så skjønner jeg :happy:
Teit at det ikke ble sjekket opp om du hadde eggløsning før du fikk piller. Men nå er du ihvertfall gravid og det er jo supert :D:Heartred:Heartred
Åja, haha nei! :p 3-7 dager etter Femarslutt.
Jaa, deg er ganske så fantastiskt! :Heartred
 
Jeg er 23 og samboer 27, venter vår første på selveste julaften! har vært prøvere i 18 mnd før spira satt, så krysser fingrene. Er idag seks uker på vei (5+1). Holder til i vestfold, jeg er lærling som barn og ungdomsarbeider og han er håndtverker.
 
Liten snik her,
Da har Forumdansvarlig blitt varslet om oppnådd innlegg for skjult gruppe, oppgitt 2 TGA og at navn på skjult gruppe avgjøres på mandagen. Kan alle gå å stemme på navn for skjult gruppe hadde det vært toppers :)

https://forum.babyverden.no/threads/avstemning-navn-til-skjult-gruppe.1968526/

(Denne posten er postet under flere tråder for å nå ut til flest mulig her på Desember2019... så pliz bare bear with me hehe)
 
Er 33 år og har vært sammen med mannen i 8 år. Vi bor i Belgia og jeg jobber på sykehus her nede. Har 2 gutter fra før som ble tatt med akutt KS, så blir planlagt KS ca 3 uker før termin og antar det blir i midten av desember. Risiko svangerskap her også pga tidligere akutt KS og diverse ting.
 
Hei!
Jeg er 32 år, og har en sønn på 13 år fra før. Samboer er 29 og det blir hans første. Vi bor i Østfold.
Positive strimler i morges og positiv CB på formiddagen. Litt usikker, men er noe sånt som 5+5 uker på vei. Gleder meg til å følge med dere andre og dele her inne. :)
 
Hallo alle sammen er 27 (snart 28) år gammel, gravid med barn nr 3 med foreløpig termin 25.12. Har en 2012 gutt og ei jente født i april 2018 (testet positivt dagen før 1 bursdagen hennes :Heartred).Siden jeg fortsatt ammer og har ganske lange og ustabile sykluser, så er termkndato ganske usikker :angelic:. Er utdannet revisor, men driver egen nettbutikk. Lykke til alle sammen!
 
32 år, samboer, jobber i helsevesenet, bor på Østlandet. Venter første barn i starten av desember.
 
Hei! Helt nybegynner på forumgreier, men kommer vel inn i det.
Er 24 år, og bor sammen med kjæresten og tre hunder i Vestfolds skoger :happy: Venter en liten en helt i starten av Desember, min og vår første graviditet. Jeg studerer og kjæresten jobber :)
 
Jeg er 29 år, mannen min er 37. Vi får vår første nå og gleder oss veeeldig:rolleyes: bor i Oslo.
 
Jeg er 27 år gammel, på mandag har jeg og samboer vært sammen i 8 år, vi har en datter på 2 år og er begge fra Østfold (flytter tilbake dit fra Oslo i sommer da vi akkurat har kjøpt oss hus der- gleder meg!). Vi har allerede får barnehageplass, så nå må jeg bare få meg jobb og skrive ferdig masteroppgaven min! Ellers elsker jeg DIY prosjekter, digger å sy og å strikke:D
 
24 år og gravid med andre barn. Fikk en liten gutt i november 2018 og nå venter vi igjen 4. Desember 2019. Ikke helt planen, men vi gleder oss og går en spennende tid i møte med to tette.

Samboer er 39 og vi har vert sammen i snart 3,5 år. Har det veldig fint sammen og jeg kunne ikke vert mer fornøyd med livet:angel4
 
32 år fra Vestfold. Har en sønn på 5 år fra tidligere forhold. Første barn til nåværende kjæreste. Gleder oss :)
 
Hei alle sammen! Litt treig denne gangen, men melder meg omsider inn her :)

Jeg er en 34 år gammel dame fra Akershus, jobber som sykepleier, og barn nr. 3 er på vei med termin 19. desember. Søstrene er 8 og 6, så blir nesten en attpåklatt! Vi håper litt på en gutt :-D Formen er meget dårlig, har vært kvalm fra uke 5 og er nå straks 11, uten at jeg merker særlig bedring. Veldig slitsomt :hungover: Ser frem til å henge med dere fremover!
 
29 år, har ei jente på 4,5 år fra før, er gift med en kjempe fin mann og bor i Østfold ☺️
 
Hei alle sammen! Litt treig denne gangen, men melder meg omsider inn her :)

Jeg er en 34 år gammel dame fra Akershus, jobber som sykepleier, og barn nr. 3 er på vei med termin 19. desember. Søstrene er 8 og 6, så blir nesten en attpåklatt! Vi håper litt på en gutt :-D Formen er meget dårlig, har vært kvalm fra uke 5 og er nå straks 11, uten at jeg merker særlig bedring. Veldig slitsomt :hungover: Ser frem til å henge med dere fremover!
Gøy! Velkommen
Jeg er også fra Akershus og venter nr.3. To gutter fra før som blir 8,5 og 6 når bebis kommer. De håper på en jente haha! Har foreløpig termin 20.des så vi er ganske like der:) Men jeg er 38 da;)
 
Gøy! Velkommen
Jeg er også fra Akershus og venter nr.3. To gutter fra før som blir 8,5 og 6 når bebis kommer. De håper på en jente haha! Har foreløpig termin 20.des så vi er ganske like der:) Men jeg er 38 da;)

Hihi, så gøy! Mye felles her Kanskje vi møtes på Ahus?
 
31 år, samboer med verdens beste mann, fra Drammen :)
 
Back
Topp