**Presentasjonstråden**

Tja ..
jeg er 34 år, har samboer og to barn (hver vår). Vi bor på østlandet.
Jeg jobber 100 % og studerer i tillegg.. så litt spent på formen fremover. Vet dette er et risikosvangerskap.
 
Er 24 år og bor i Bergen sammen med min forlovede, vi har vært sammen i 8 år. Sammen har vi en datter på 9 mnd :) jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage 100%.
 
Kommer fra Østlandet, 34 år gammel og bor med mannen min og vår sønn på 5 år.
Jobber som sykepleier på et stort sykehus i 100 %.
 
Holder til i Rogaland sammen med mannen min, og vi har en katt på snart seks år. Ingen barn fra før. Jobber 100 % innen helse.
 
26 år fra Trøndelag. Jobber på sykehus, 100% turnus. Bor med min kjære samboer og hund. Dette er mitt første og svært etterlengtet svangerskap.
 
Snart 36år, vært sammen med samboer i 14 år. Sammen har vi to sønner på 7 og snart 5 år. Jobber som Assisterende butikkleder, 80%. Bosatt i Trondheim :) Risikosvangerskap pga overvekt.
 
Last edited:
Tja ..
jeg er 34 år, har samboer og to barn (hver vår). Vi bor på østlandet.
Jeg jobber 100 % og studerer i tillegg.. så litt spent på formen fremover. Vet dette er et risikosvangerskap.

Hvorfor er det et risiko-svangerskap?
 
Jeg er 34 år, samboer (om noen dager) er 25. Vi har vært sammen i ca 1 år, kjent hverandre noe lenger. Først barn på oss begge. Risiko svangerskap da jeg har litt diagnoser som kan gi utfordringer underveis men det er ikke farlig for hverken meg eller mini. 2 katter (10 og 7 ) som blir med på flyttelasset til Tyskland neste uke. Er ganske spent på hvordan det blir å gå gravid i Tyskland.
 
31 fra Rogaland, risikosvangerskap på grunn av A. Spondylitis. Barn nr 3 på vei. Ett lite «arbeidsuhell» Hehe.. har en 5 åring og en på 2,5. Termin foreløpig 21.12.
 
31 år Bosatt i Bergen. Samboer og sammen har vi 2 barn. 1 gutt på 6 år og ei jente på 3 år.
Jobber som sykepleier 100%.
 
33 år, bor i Nord-Norge, gift og ett barn fra før!
Jobber som styrer i barnehage :)
 
Bor i Oppland, 30 år og barn nr 3 på vei:happy: guttene mine er 9 og 7 år, dette er første med "ny" kjæreste. Godt planlagt og veldig etterlengtet:love7 jobber i et kommunalt bofellesskap, har to år med vernepleie. Hadde hypermesis de andre svangerskapene, så er veldig spent på dette!
 
Nordlending i Bærum, 38 år, samboer i 1,5 år, vært sammen i 5 år. Datter fra før på 13, dette blir sambos første. Jobber på kontor innen offentlig forvaltning. 7+1 i dag, ble gravid med IVF/ICSI på første fryseforsøk. Var på tul i dag og så et normalt embryo for svangerskapslengde og blinkende hjerte. Termin 30.11. Dattera kom 5 dager etter termin så regner egentlig med at dette blir et adventsbarn.
 
Jeg er 25 år og har akkurat blitt gravid med nummer 4 :) Mannen er 36 og det blir hans første (om det går rett vei). Vi har hatt en graviditet sammen, men vi mistet i MA i uke 10 :)
Barna mine er 8, 3 og mellomste skulle blitt 5 men døde 7 mnd gammel :Heartpink
Jeg studerer til å bli lærer og skriver bachelor om dagene. Sånn ellers liker jeg å gå turer og har både hund og katt :D
Litt tidlig å presentere seg men blir jo så gira :hilarious:
 
Jeg er 30 år, kjæresten er 32. Vi har begge hvert vårt barn fra tidligere forhold på 7 og 9 år. Nå venter vi vårt første barn sammen ❤ Vi bor i nordnorge. Jeg er utdannet barnevernspedagog og har jobbet noen år innenfor institusjonsarbeid. Men er for tiden under avklaring for å omskoleres. Så det er mye som skjer i livet mitt :) Min kjære jobber innenfor bygg -og anlegg. Vi var på TUL 6+2 og fant da et bankende hjerte, til tross for 2 små blødninger. Om det går veien så har vi termin 07.12 ❤
 
Back
Topp