**Presentasjonstråden**

Tja ..
jeg er 34 år, har samboer og to barn (hver vår). Vi bor på østlandet.
Jeg jobber 100 % og studerer i tillegg.. så litt spent på formen fremover. Vet dette er et risikosvangerskap.
 
Er 24 år og bor i Bergen sammen med min forlovede, vi har vært sammen i 8 år. Sammen har vi en datter på 9 mnd :) jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage 100%.
 
Kommer fra Østlandet, 34 år gammel og bor med mannen min og vår sønn på 5 år.
Jobber som sykepleier på et stort sykehus i 100 %.
 
Holder til i Rogaland sammen med mannen min, og vi har en katt på snart seks år. Ingen barn fra før. Jobber 100 % innen helse.
 
26 år fra Trøndelag. Jobber på sykehus, 100% turnus. Bor med min kjære samboer og hund. Dette er mitt første og svært etterlengtet svangerskap.
 
Snart 36år, vært sammen med samboer i 14 år. Sammen har vi to sønner på 7 og snart 5 år. Jobber som Assisterende butikkleder, 80%. Bosatt i Trondheim :) Risikosvangerskap pga overvekt.
 
Last edited:
Tja ..
jeg er 34 år, har samboer og to barn (hver vår). Vi bor på østlandet.
Jeg jobber 100 % og studerer i tillegg.. så litt spent på formen fremover. Vet dette er et risikosvangerskap.

Hvorfor er det et risiko-svangerskap?
 
Jeg er 34 år, samboer (om noen dager) er 25. Vi har vært sammen i ca 1 år, kjent hverandre noe lenger. Først barn på oss begge. Risiko svangerskap da jeg har litt diagnoser som kan gi utfordringer underveis men det er ikke farlig for hverken meg eller mini. 2 katter (10 og 7 ) som blir med på flyttelasset til Tyskland neste uke. Er ganske spent på hvordan det blir å gå gravid i Tyskland.
 
31 fra Rogaland, risikosvangerskap på grunn av A. Spondylitis. Barn nr 3 på vei. Ett lite «arbeidsuhell» Hehe.. har en 5 åring og en på 2,5. Termin foreløpig 21.12.
 
31 år Bosatt i Bergen. Samboer og sammen har vi 2 barn. 1 gutt på 6 år og ei jente på 3 år.
Jobber som sykepleier 100%.
 
33 år, bor i Nord-Norge, gift og ett barn fra før!
Jobber som styrer i barnehage :)