Presentasjonstråd

Veldig sein inn her føler jeg, men etter en kraftig blødning, og flere små blødninger har jeg liksom ikke turt å tenke på at det har gått bra! Men her er jeg, 35 år gammel, med ei på 16 år i hus og krabat i magen med termin 22.oktober (TUL 22.april som viste at alt sto bra til)❤️

Veldig sein inn her føler jeg, men etter en kraftig blødning, og flere små blødninger har jeg liksom ikke turt å tenke på at det har gått bra! Men her er jeg, 35 år gammel, med ei på 16 år i hus og krabat i magen med termin 22.oktober (TUL 22.april som viste at alt sto bra til)❤️
Aldri forsent å komme inn hit ❤️

Sniker litt jeg også... 37 år, med baby nr 4. Har en på 9, 8 og 1 år... Det tok litt tid før jeg realiserte at jeg er gravid, da det var absolutt ikke planlagt og passer egentlig ikke, men men... here we are.

Hei! Jeg er 41 år, gift og går med førstemann i magen (IVF). Har også vært tilbakeholden på forumet pga en «humpete» start i første trimester med flere blødninger og konstant beredskap om å miste, men alt ser p.t. fint ut, så prøver å ha litt lavere skuldre nå.

Endelig begynt å fortelle det til folk, og det er ganske koselig :)

Back
Topp