Hvilken modell er du da?Da er vi kanskje jevngamle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken modell er du da?Da er vi kanskje jevngamle?
Tusen takk for den fine meldingen du skrev går, rakk ikke å svare
Så tungt med så mange SA Hva er Crinonen?Hei!
Så hyggelig med gruppe! Jeg er 29 år og bor i Oslo. Tror jeg er 4+0 i dag. Etter 4 tidlige SA på rappen de siste 5 månedene har jeg ikke helt troa denne gangen heller. Blanda følelser, men prøver å tenke at det kan gå. Dette blir den siste runden før vi tar et par måneder pause slik at jeg kan ta blodprøve for å se hormonnivå osv. Når den prøven er på plass blir vi henvist til IVF.
De to siste syklusene har jeg brukt Crinone først fra positiv test og denne gangen fra 3DPO. Det lille håpet jeg har ligger på Crinonen.
Håper jeg blir med videre, men det er nok stygt sannsynlig at dette ikke går også
Så tungt med så mange SA Hva er Crinonen?
Vi startet prøving i juli, og jeg har vært gravid 3/3 (siste er nå) ganger siden i høst der vi har hatt sex på eggløsning.
Jeg har ei venninne som hadde 7-8 SA/kjemiske, så på tips fra henne har jeg denne PP-en benyttet progresteronfremmende krem (som egentlig er ment for damer i overgangsalderen), og nå er testene mye sterkere og spiren har sittet lengre enn de to forrige gangene og magefølelsen er bedre. For venninna sin del så satt spiren også den PP-en hun brukte kremen.
Krysser fingrene for deg
Ja det er ikke noe hyggelig. Jeg kjente at jeg tok sjansen på den kremen fremfor å fortsette i samme spor som venninna. Det så liksom ut som det var dit det bar. I alle fall hvis svaret var så enkelt som å smøre krem en gang om dagen.
Det er så hardt når graviditeten glipper foran deg gang etter gang… Blir jo så utålmodig, og så hjelper det så lite at andre sier at det går til slutt men jeg prøver å tenke at det går til slutt
Crinone er progresteronstøtte i form av vaginal gel. Fikk det av gynekolog etter 3 SA. Det er god forskning på at det hjelper mot spontanabort og det skader ikke å prøve det selv om du ikke egentlig har for lite progresteron.
Negativ. Så melder meg ut, lykke til dere andreMelder meg forsiktig inn her etter svak positiv i dag. Skal teste igjen på søndag. Presenterer meg bedre da
Trykk på bilde ditt øverst, ved siden av "Samtaler", gå inn på "Brukerkonto" og trykk "Endre" ved siden av brukernavnet ditt.Skjønner ikke hvordan jeg endrer på navnet mitt jeg da Skulle gjerne vært med på terminlista