Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at det klaffet på hennes første forsøkHei
Vi er to kvinner på 31 og 37 år, som har prøvd å få barn siden tidlig 2019. Fordi jeg er eldst begynte jeg med forsøkene. Hadde en MA i uke 9, og en rekke kjemiske etter det. Vi søkte oss til slutt offentlig der jeg brukte to av forsøkene, men pga få folikler osv så ble det bestemt at kona tok det siste forsøket. Og jammen klaffet det ikke på hennes første forsøk
Vi giftet oss i fjor sommer etter å ha vært sammen siden 2013. Bosatt på Frogner sammen med hunden vår Lexie på 8 år Har ingen barn fra før.
Ja, det er veldig koselig! Jeg har hatt 9 forsøk med IUI og IVF uten hell, også kommer hun å bare får det til på førsteSå koselig at det klaffet på hennes første forsøk
Huff føler med deg, jeg har selv hatt fire egguttak og fem innsett før det klaffet, så nå krysser jeg fingre og tær for at frøet har tenkt til å holde seg der fram til oktober.Ja, det er veldig koselig! Jeg har hatt 9 forsøk med IUI og IVF uten hell, også kommer hun å bare får det til på første
Hadde ikke du så mange folikler heller? fire egguttak og fem innsett høres nesten ut som meg. Hadde fire uttak og tre innsett. De to første uttakene ble avbrutt. Første uttak var ingen av de fire foliklene modne, og andre uttak fikk de ut tre folikler, og ingen overlevde. De to siste forsøkene fikk de ut tre folikler der to av de ble til blasto. Så ble to innsett på den runden. Og siste uttak endte med en folikkel ut som ble til blasto. Jeg krysser fingrene med degHuff føler med deg, jeg har selv hatt fire egguttak og fem innsett før det klaffet, så nå krysser jeg fingre og tær for at frøet har tenkt til å holde seg der fram til oktober.
Jo, jeg hadde ganske mange, men de var redde for overstimulering, så de var ganske forsiktige med stimuleringsmedisinene. Det første uttaket fikk jeg ingen på frys, det andre fikk jeg ett og det tredje fikk jeg tre, men husker ikke hvor mange egg jeg fikk ut ved de tre første uttakene, men tror det var 8-20. Ved siste egguttak fikk jeg ut 34 egg, hvor 28 ble befruktet, men kun 3 endte i fryseren. Så kvaliteten er nok ikke helt topp heller, men jeg er 43 år, så det forklarer nok mye. Egget jeg har satt inn nå var det første fra det femte uttaket og et veldig bra egg (5AA), og vi har fortsatt to i fryseren.Hadde ikke du så mange folikler heller? fire egguttak og fem innsett høres nesten ut som meg. Hadde fire uttak og tre innsett. De to første uttakene ble avbrutt. Første uttak var ingen av de fire foliklene modne, og andre uttak fikk de ut tre folikler, og ingen overlevde. De to siste forsøkene fikk de ut tre folikler der to av de ble til blasto. Så ble to innsett på den runden. Og siste uttak endte med en folikkel ut som ble til blasto. Jeg krysser fingrene med deg
Å fy faaaader!!! Så mange egg!! Tror faktisk jeg aldri har hørt om noen som har fått ut så mange egg før! Så skjønner godt at de var redd for overstimulering! Det der må du ha kjent rimelig godt i magen Wow, det var en fantastisk bra kvalitet! GulleggetJo, jeg hadde ganske mange, men de var redde for overstimulering, så de var ganske forsiktige med stimuleringsmedisinene. Det første uttaket fikk jeg ingen på frys, det andre fikk jeg ett og det tredje fikk jeg tre, men husker ikke hvor mange egg jeg fikk ut ved de tre første uttakene, men tror det var 8-20. Ved siste egguttak fikk jeg ut 34 egg, hvor 28 ble befruktet, men kun 3 endte i fryseren. Så kvaliteten er nok ikke helt topp heller, men jeg er 43 år, så det forklarer nok mye. Egget jeg har satt inn nå var det første fra det femte uttaket og et veldig bra egg (5AA), og vi har fortsatt to i fryseren.
Ja, var litt tung i buken for å si det sånnÅ fy faaaader!!! Så mange egg!! Tror faktisk jeg aldri har hørt om noen som har fått ut så mange egg før! Så skjønner godt at de var redd for overstimulering! Det der må du ha kjent rimelig godt i magen Wow, det var en fantastisk bra kvalitet! Gullegget
Det tviler jeg fader meg ikke påJa, var litt tung i buken for å si det sånn