Presentasjonstråd

Blir 28 veldig snart. Førstegangsgravid. Har hund. 6+5 i dag. Termin tidlig i oktober, foreløpig 7.okt :Heartred Drammen :happy:
 
27 år gammel. Katteperson. Jobber på omsorgssenter. Gravid med nummer 2. Som kom litt uventet, da førstemann "bare" er 11 måneder. Men veldig glad for det nå :Heartred
 
27 år gammel. Katteperson. Jobber på omsorgssenter. Gravid med nummer 2. Som kom litt uventet, da førstemann "bare" er 11 måneder. Men veldig glad for det nå :Heartred
Blir ca. lik aldersforskjell som for mine (om denne graviditeten går bra) :love7 Mini er ett år og jeg har termin i slutten av september:joyful:
 
Blir ca. lik aldersforskjell som for mine (om denne graviditeten går bra) :love7 Mini er ett år og jeg har termin i slutten av september:joyful:
Så koselig :Heartred Jeg synes det virker som en fin aldersforskjell jo mer jeg tenker på det :joyful:
 
Hei!
Drister meg til jeg også, 4+0 i dag, fikk positiv test på første måned med aktiv prøving denne gangen.. Vi er begge litt i sjokk, selv om vi visste godt hva vi gjorde :joyful: Sist prøvde vi en god del fler sykluser og hadde en MA før det klaffet. Håper vi slipper det på nytt. Har en på 3 år fra før, og er selv straks 29 år og utdannet jordmor, som jeg for øvrig synes er verdens beste yrke!
 
Last edited:
Sniker meg så vidt inn, med svake positive tester. Nok en helsearbeider fra Østlandet :cool: 36 år, pp3 med en kjemisk forrige mnd, barn nr 3.
 
Hei, er 31 år, bor i Telemark og er gravid i 5+5 med første (termin 15. okt.2024). Vi har prøvd i 1 1/2 og vi har aldri tidligere fått det til pga. pcos, men endelig satt spiren før vi skulle inn til ivf time:joyful: ekstremt etterlengta resultat etter flere medisiner, endring av kosthold og vektnedgang for å stabilisere hormonene. Nå feirer vi at vi har klart å bli gravide og vi krysser alt vi har for at spiren fortsetter å vokse:Heartred
 
33 år, endelig ser det ut som andremann er på vei! Var gravid i september også, men oppdaget BO (tom fostersekk) i uke 9. Hadde virkelig ikke troen denne syklusen, da samboer skulle bort akkurat ved el, men det holdt visst med de aksjene vi fikk lagt 4 dager før el, for her sitter jeg :hilarious: 4+3 i dag med lille Spire:Heartred Foreløpig termin i slutten av oktober, blir spennende å se om jeg får to tette bursdager i hus:angelic:
 
Hei, da tar jeg sjansen på å presentere meg her jeg også .
38 år , 5+1i dag å termin 22 oktober.
Har MA å spotanaborter bak meg så krysser fingrene på at denne gang så går det. Jobber som lastebilsjåfør , å har en flott hund.
 
Hei. Tar sjansen på å snike meg inn her:) positiv test i dag 4+0, 38år bor på østlandet og har fem flotte barn fra før, pluss to bonusbarn❤️ termin 30.oktober, forlovet, samboer. Jobber på skole og mannen jobber som bussjåfør.
 
Hei 29år gammen førstegangsgravid her.
Har vært prøver helt siden 2020 og tenkte egentlig at denne månden skulle jeg ved mens spørre fertilitetsklinikken min om mulighet for IVF etterhvert.
Har kun hatt sex en gang etter sist mens og tenkte ikke noe mer over det.

Jeg husket vell egentlig ikke helt 100% når sist mens var helt heller men gikk bare å ventet på den. Så denne uken har jeg vært kjempekvalm, sliten og svimmel uten at jeg helt skjønte hvorfor. Men.. så var jo kanskje mensen litt sen nå også når jeg fikk tenkt meg om?

Tok en test og JODA kjempe positiv! Så da var jeg her da
 
Back
Topp