Snusmumrikk1
Bli kjent med forumet
27år, gravid med andremann. Er 4+1 i dag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Drammen 
Blir ca. lik aldersforskjell som for mine (om denne graviditeten går bra)27 år gammel. Katteperson. Jobber på omsorgssenter. Gravid med nummer 2. Som kom litt uventet, da førstemann "bare" er 11 måneder. Men veldig glad for det nå![]()
Mini er ett år og jeg har termin i slutten av september
Så koseligBlir ca. lik aldersforskjell som for mine (om denne graviditeten går bra)Mini er ett år og jeg har termin i slutten av september
![]()
Jeg synes det virker som en fin aldersforskjell jo mer jeg tenker på det 
Enig!Så koseligJeg synes det virker som en fin aldersforskjell jo mer jeg tenker på det
![]()

Sist prøvde vi en god del fler sykluser og hadde en MA før det klaffet. Håper vi slipper det på nytt. Har en på 3 år fra før, og er selv straks 29 år og utdannet jordmor, som jeg for øvrig synes er verdens beste yrke!
ekstremt etterlengta resultat etter flere medisiner, endring av kosthold og vektnedgang for å stabilisere hormonene. Nå feirer vi at vi har klart å bli gravide og vi krysser alt vi har for at spiren fortsetter å vokse
4+3 i dag med lille Spire
Foreløpig termin i slutten av oktober, blir spennende å se om jeg får to tette bursdager i hus