Presentasjonstråd

Hei. Jeg har sniklest på forumet en stund allerede, men ikke turt å skrive før nå. Mest fordi jeg er kjemperedd for å miste, og bli dobbelt skuffet når jeg må fortelle det til andre. Jeg er 30 år og har ingen barn fra før. Har prøvd å bli gravid med samboer i nesten to år, uten noe resultat, før nå. Vi hadde time til gyn for å søke om IVF nå i november, men jeg fikk positiv test uka før timen. Hva er sjansen? Er 7+6 (ut fra mensen), men er nok i realiteten noe kortere, skal jeg tro eggløsningstesten. Ser frem til å bli bedre kjent med dere :)
Åååh så godt å få en positiv test da! Velkommen hit :Heartred

Lister meg stille inn her:angelic: er 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra:Heartred det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen:love017
Krysser fingrene for deg <3

Hei :)
Jeg er 35 år gammel og gravid for første gang. Har kjent på veldig mange følelser de siste ukene, og håper så veldig på at vi skal få den lille med hjem i juli! Har aldri vært med i et forum før, så er litt spent på det også :)

Håper dette er gangen spiren sitter <3
Takk, det håper jeg også, får vel vite mer sikkert på Lørdag, da skal jeg inn på ny ul, siden vi ikke klarte å se noe konkret på fredag som var..

30 år, samboer, har to fine unger fra før fra ett tidligere forhold(8 og snart 11 år:eek:). Termin 5. Juli, veldig spent på om ting er okei der inne og om alt går veien med den lille kjærlighetsklatten :Heartred Mye bekymret denne gangen her merker jeg!

Da er vel tiden for å liste meg inn her, nesten 10 år siden sist
Jeg er 42 , har 2 barn på 11 og 9 som jeg var aleine med i 5 år før jeg traff igjen en ungdomskjæreste ❤️ og vi var vel enig om at noen flere barn ble det ikke på oss, alder og at jeg har vært igjennom cellegift behandling tilsa vel at sjangsen va lik null men her sitter vi da med en baby på vei , termin 14 juli ❤️

30 år og gift med en datter fra før på 2,5 år❤️ har termin 25. juli. Fødte forrige barn under Covid og gleder meg veldig til å kunne oppleve fødsel og barsel på vanlig måte denne gangen☺️
Merker jeg er mye nervøs for at alt skal være ok der inne. Har vært dårlig form en stund allerede, men håper det går over før uke 14 denne gangen. Skal på tidlig UL i dag, og er veldig spent på om alt er bra. Hadde en del magesmerter i går kveld så er nervøs på om det kan være en MA. Håper likevel på det beste❤️

31 år og nygift, men vi har vært et par i snart 10 år. Dette er vår første graviditet, og vi er veldig spente! Ikke vært på tidlig UL enda (den er satt til 18.12), men håper at alt står godt til og at vi skal kunne dele de gode nyhetene med familien i jula. Beregnet termin inntil videre er 26. juli :Heartpink

Jeg er 37 år, og gravid for første gang. Termin 13.juli. Det var ikke planlagt, så sjokket kommer og går litt fremdeles! Jeg har ingen samboer, men har en "fast partner" gjennom de tre siste årene. Det blir spennende den dagen vi skal fortelle det til familiene våre! "Hils på X! ...og forresten så skal vi bli foreldre i juli!"

Jeg er 37 år, og gravid for første gang. Termin 13.juli. Det var ikke planlagt, så sjokket kommer og går litt fremdeles! Jeg har ingen samboer, men har en "fast partner" gjennom de tre siste årene. Det blir spennende den dagen vi skal fortelle det til familiene våre! "Hils på X! ...og forresten så skal vi bli foreldre i juli!"
Spennende med første, gratulerer så mye :love017 Hadde du slått deg til ro med å ikke bli mamma (enten ønsket eller uønsket), eller bare ventet du på riktig tid? :Heartred

Spennende med første, gratulerer så mye :love017 Hadde du slått deg til ro med å ikke bli mamma (enten ønsket eller uønsket), eller bare ventet du på riktig tid? :Heartred
Tusen takk! Jeg har egentlig aldri tenkt så mye på å få egne barn. Jeg jobber med barn som har forskjellige utfordinger i livet, og har sett på det som litt skummelt å få egne. Men nå når det først har skjedd så gleder jeg meg. Skal bli godt når første trimester er unnagjort, og så håper jeg at ultralyden den 3.januar ser bra ut!

Tusen takk! Jeg har egentlig aldri tenkt så mye på å få egne barn. Jeg jobber med barn som har forskjellige utfordinger i livet, og har sett på det som litt skummelt å få egne. Men nå når det først har skjedd så gleder jeg meg. Skal bli godt når første trimester er unnagjort, og så håper jeg at ultralyden den 3.januar ser bra ut!
For en meningsfull jobb, takk for jobben du gjør!! :love017 Krysser fingre og tær for en nydelig opplevelse 3. januar!!:Heartred

Hallo! Litt late to the party, men håper jeg kommer meg inn på skjult etter hvert.

Er 32 år og har to jenter på 3,5 og 1,5 år. De er begge et resultat av 6 IVF-innsett hver. Jeg har ikke hatt egne sykluser siden jeg sluttet på p-piller i 2017, men nå i oktober fikk jeg plutselig mensen, og vi ble gravide naturlig på første forsøk (what!?). Jeg lider av grusom kvalme i 1. trimester, og har hatet livet litt de siste ukene, men begynner å lette litt nå, tror jeg :Heartred

Hallo! Litt late to the party, men håper jeg kommer meg inn på skjult etter hvert.

Er 32 år og har to jenter på 3,5 og 1,5 år. De er begge et resultat av 6 IVF-innsett hver. Jeg har ikke hatt egne sykluser siden jeg sluttet på p-piller i 2017, men nå i oktober fikk jeg plutselig mensen, og vi ble gravide naturlig på første forsøk (what!?). Jeg lider av grusom kvalme i 1. trimester, og har hatet livet litt de siste ukene, men begynner å lette litt nå, tror jeg :Heartred
Velkommen! Godt å høre at kvalmen begynner å gi seg litt :)

Back
Topp