Presentasjonstråd

36 år, gift og har 2 barn født i 2012 og 2015 fra før.

Fritiden går til barnas aktiviteter, fotball og turer med hunden.
 
33 år, gift og mamma til en liten skatt på litt over 2 år. Vi bruker til på familie og venner, turer og kos sammen :)
 
34 år, forlovet med min perfekte match:Heartred vi har en liten en på 1 år:love7 han har 2 fra før, ei på 20 og 14 år. Etter en uplanlagt graviditet i høst så måtte vi bare fortsette å prøve ett år tidligere enn planen :love7har veldig lett for å miste, dette er min 6.graviditet. så håper virkelig denne holder hele veien:Heartred
 
35 år, gravid med første. Vært gravid 2 ganger før, men mista begge gangene, så håper spira sitter denne gangen.
Har egentlig en god følelse denne gangen, men tør ikke håpe helt enda.

Glad i å spille spill, både brettspill og tv-spill
 
Heii dere :Heartpink
Jeg er 31 år, forlovet og gravid med første :happy: Mange spente følelser og forventninger til tiden som kommer - her er vi totalt newbies :hilarious: Jobber som HR-spesialistrådgiver.

Fritiden og gledelige tidstyver er trening, (lyd)-bøker eller pod, friluft/fjellet, lage god mat og/eller spise ute og teste nye spisesteder. Venner og skravling. Benytter oss så mye vi kan av det kulturelle tilbudet i Oslo-gryta, alt fra stand-up, tusle rundt, caféer, museum, forestillinger eller utstillinger :cat: Er også veldig hjemmekjær og trives vel så godt med en god film eller serie godt plantet i sofaen :joyful:

Gleder meg til å dele den kommende tiden med dere :Heartpink Gratulerer med graviditeten alle sammen!
 
Hei :)
Jeg er 34 år og dette blir det 4 felles barnet til meg og samboeren ❤️.

Deler nok mer på skjult etterhvert :)
 
Heihei:) 31 år, gift og har verdens beste lille gutt på 3 år. Advokat. Veldig klar for en ny liten skattelatt.

Med førstemann forsøkte vi i noen måneder før spiren satt. Denne gangen skjedde det med en gang vi prøvde. Har fortsatt ikke helt gått opp for meg. Er 5+0 i dag, og håper den lille klamrer seg fast med alt den har:Heartred

Har ingen spesielle hobbyer utover jobb (hihi) men elsker å være med familie - søndagsmiddager er en stor greie - og liker ellers å reise.

Vi holder på å bygge hus som er et prosjekt fra h….. aner ikke når vi får flyttet inn. :dead:
 
Heii dere :Heartpink
Jeg er 31 år, forlovet og gravid med første :happy: Mange spente følelser og forventninger til tiden som kommer - her er vi totalt newbies :hilarious: Jobber som HR-spesialistrådgiver.

Fritiden og gledelige tidstyver er trening, (lyd)-bøker eller pod, friluft/fjellet, lage god mat og/eller spise ute og teste nye spisesteder. Venner og skravling. Benytter oss så mye vi kan av det kulturelle tilbudet i Oslo-gryta, alt fra stand-up, tusle rundt, caféer, museum, forestillinger eller utstillinger :cat: Er også veldig hjemmekjær og trives vel så godt med en god film eller serie godt plantet i sofaen :joyful:

Gleder meg til å dele den kommende tiden med dere :Heartpink Gratulerer med graviditeten alle sammen!
Åh, kjente jeg savnet Oslolivet når jeg leste posten din ❤️
 
Så vel som at bylivet er pulserende kunne jeg også tenkt meg lavere puls litt utenfor bygryta :Heartpink idyll

Lenge siden dere flyttet «ut»? :happy:
Det er sant! Absolutt godt å ha det roligere livet også, merker jeg er litt ute av trening de gangene jeg har fått tatt meg en reise tilbake til byen, men savner å ha mulighet til litt mer fart en gang i blant her hjemme også jeg flyttet hjem til hjembyen måneden før covid pga min nåværende mann, så var jo absolutt verdt det ❤️ men levde hele livet fra 20-30 år i Oslo, og elsket det!
 
Så vel som at bylivet er pulserende kunne jeg også tenkt meg lavere puls litt utenfor bygryta :Heartpink idyll

Lenge siden dere flyttet «ut»? :happy:
Følte og det samme når jeg leste innlegget ditt - oslolivet er noe helt eget :love017

Vi flyttet fra leilighet i Oslo i sommer til hus i hjembyen min for 1 million mindre i boliglån og 3-4 ganger så stort :laughing002 Men savner Oslo til tider :Heartpink men ville bo nærmere familie nå som vi planla familie :love7
 
Lister meg stille inn her:angelic: er 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra:Heartred det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen:love017
 
Lister meg stille inn her:angelic: er 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra:Heartred det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen:love017
Velkommen! Håper spiren sitter denne gangen :Heartred
 
Lister meg stille inn her:angelic: er 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra:Heartred det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen:love017
Velkommen, krysser fingrene! :Heartred:Heartred
 
35 år, gravid med første. Vært gravid 2 ganger før, men mista begge gangene, så håper spira sitter denne gangen.
Har egentlig en god følelse denne gangen, men tør ikke håpe helt enda.

Glad i å spille spill, både brettspill og tv-spill
Jeg tar gjerne imot tips til brettspill!

Mannen og jeg ELSKER Ticket to Ride, og har alle versjonene, men nå begynner vi å bli lei. :knegg: :Heartred
 
Back
Topp