Presentasjonstråd

Mai2016April2018

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
30 år, blir 31 i November. To jenter født 2016 og 2018. Ny mann og forhåpentligvis første baby sammen i juli ❤️

Har en hund, elsker turer og trening, gode bøker og strikking
Jobber som lærer, og har ekstra vakter i hjemmesykepleien når jentene ikke er hos meg.
 
Fyller 37år i November , samboer. Har ei på snart 14år fra tidligere forhold og en liten gutt på 9mnd. Klar for barn nr2 felles :Heartred
Jobber som sykepleier og instruktør/pt på treningssenter.
Vi har en katt :)
 
Last edited:
26 år med samboer, og gravid med vår første :Heartred

Bruker tiden med venner og familie, på trening og veldig glad i å lage mat, og holde på med diverse hjemme :love017
 
Last edited:
Heia! Jeg er 25 år fra Trondheim. Mamma til ei lita ei på snart 1 år. Fikk positiv test i dag :love017 Jeg er makeupartist og frisør, og jobber også på parfymeri, og freelancer. Ser ut som jeg kanskje må avlyse en brud neste sommer:smiley-ashamed004 Ellers når jeg ikke jobber, liker jeg å være hjemme med familien, og ut å spise med venninner!
 
Hei! Fyller 29år om få uker - har 2 jenter fra før på 8 år (april2015) og 3år (mars2020) sammen med forloved min. Vi venter nå nr 3 - som blir sistemann før sterilisering, dersoms spira blir sittende. Hatt både MA og SA tidligere.
Ellers har jeg jobbet som tømrer, men pga sykdom og ryggplager etter tidligere graviditeter studerer jeg nå deltid for å bli helsesekretær. Jeg er også selvstendig næringsdrivende dagmamma, noe som er en helt hærlig jobb! Interesser har jeg ikke hatt så mye tid til, men en god bok er alltid gull!
 
Hei! Fyller 29år om få uker - har 2 jenter fra før på 8 år (april2015) og 3år (mars2020) sammen med forloved min. Vi venter nå nr 3 - som blir sistemann før sterilisering, dersoms spira blir sittende. Hatt både MA og SA tidligere.
Ellers har jeg jobbet som tømrer, men pga sykdom og ryggplager etter tidligere graviditeter studerer jeg nå deltid for å bli helsesekretær. Jeg er også selvstendig næringsdrivende dagmamma, noe som er en helt hærlig jobb! Interesser har jeg ikke hatt så mye tid til, men en god bok er alltid gull!
Gratulerer så mye! :Heartred Hvor langt er du på vei?
 
Gratulerer så mye! :Heartred Hvor langt er du på vei?
Takk! Litt over 3 uker vil jeg tippe. Jeg tok ut p-stav 21.aug og ikke hatt noen mensen siden da. Men hadde time hos gyn 26.okt og da var ingenting synlig. Hun sa vel i grunn at hun ikke trodde jeg ville bli gravid før om 2 uker tidligst, pga tynn livmorslimhinne samt at hun ikke så noen modne egg. Så positiv test 9 dager senere var ganske overraskende!
 
Hei alle sammen!
Har en gutt på litt over to år fra før, men det tok lenger tid enn vi forventa å bli gravid med nr. 2. Nå har vi vært gjennom ivf-behandling og fikk bekrefta graviditet med blodprøve i dag :Heartred :Heartred Så da melder jeg meg inn her, og håper at spiren holder seg der inne helt til mål!
 
Hei alle sammen!
Har en gutt på litt over to år fra før, men det tok lenger tid enn vi forventa å bli gravid med nr. 2. Nå har vi vært gjennom ivf-behandling og fikk bekrefta graviditet med blodprøve i dag :Heartred :Heartred Så da melder jeg meg inn her, og håper at spiren holder seg der inne helt til mål!
Så gøy. Gratulerer så mye og velkommen inn her :Heartred
 
Heihei!
Nettopp blitt 34 år og hadde IVF-innsett på bursdagen min, og tenk at den satt! Er gift med en fantastisk mann og har en gutt på litt over 1 år fra før, så om denne lilla spira sitter får vi 2 under 2 til sommeren
Jobber som lærer, og på fritiden blir det mye tid med familie, venner og litt trening inn i mellom.
 
Hei hei:)

Jeg venter 3. barnet, ble 41 i sommer, og en jente på snart 13 og gutt på 3.

De to siste er felles for meg og mannen.

Jobber innen HR og er veldig opptatt av familie, hus og hjem, mental helse, ernæring og gode relasjoner med menneskene rundt meg. Har fått beskjed fra legen min om at hvis spiren fremdeles sitter i ca uke 10 skal jeg til fosterdiagnostikk på poliklinisk avdeling på sykehus for oppfølging. Er visst noe med alder, sier de:joyful:xsmile5

Føler meg som jeg gjorde da jeg var gravid med første, og tror det skal gå like bra som med både henne og gutten født i 2020

Gratulerer alle sammen❣️
 
Hei :happy:
32 år, vært prøver i lang lang tid. Startet med første ivf behandling i oktober, og jaggu satt den :Heartred
Samboer med verdens beste mann. Elsker å tilbringe dagene mine med han.
Ellers liker jeg å henge med venner og familie, se på serier, gå tur med hunden og mye mer.
 
Back
Topp