Presentasjonstråd

Mai2016April2018

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
30 år, blir 31 i November. To jenter født 2016 og 2018. Ny mann og forhåpentligvis første baby sammen i juli ❤️

Har en hund, elsker turer og trening, gode bøker og strikking
Jobber som lærer, og har ekstra vakter i hjemmesykepleien når jentene ikke er hos meg.
 
Fyller 37år i November , samboer. Har ei på snart 14år fra tidligere forhold og en liten gutt på 9mnd. Klar for barn nr2 felles :Heartred
Jobber som sykepleier og instruktør/pt på treningssenter.
Vi har en katt :)
 
Last edited:
26 år med samboer, og gravid med vår første :Heartred

Bruker tiden med venner og familie, på trening og veldig glad i å lage mat, og holde på med diverse hjemme :love017
 
Last edited:
Heia! Jeg er 25 år fra Trondheim. Mamma til ei lita ei på snart 1 år. Fikk positiv test i dag :love017 Jeg er makeupartist og frisør, og jobber også på parfymeri, og freelancer. Ser ut som jeg kanskje må avlyse en brud neste sommer:smiley-ashamed004 Ellers når jeg ikke jobber, liker jeg å være hjemme med familien, og ut å spise med venninner!
 
Hei! Fyller 29år om få uker - har 2 jenter fra før på 8 år (april2015) og 3år (mars2020) sammen med forloved min. Vi venter nå nr 3 - som blir sistemann før sterilisering, dersoms spira blir sittende. Hatt både MA og SA tidligere.
Ellers har jeg jobbet som tømrer, men pga sykdom og ryggplager etter tidligere graviditeter studerer jeg nå deltid for å bli helsesekretær. Jeg er også selvstendig næringsdrivende dagmamma, noe som er en helt hærlig jobb! Interesser har jeg ikke hatt så mye tid til, men en god bok er alltid gull!
 
Hei! Fyller 29år om få uker - har 2 jenter fra før på 8 år (april2015) og 3år (mars2020) sammen med forloved min. Vi venter nå nr 3 - som blir sistemann før sterilisering, dersoms spira blir sittende. Hatt både MA og SA tidligere.