Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vi har en liten en på 1 år
han har 2 fra før, ei på 20 og 14 år. Etter en uplanlagt graviditet i høst så måtte vi bare fortsette å prøve ett år tidligere enn planen
har veldig lett for å miste, dette er min 6.graviditet. så håper virkelig denne holder hele veien
Mange spente følelser og forventninger til tiden som kommer - her er vi totalt newbies
Jobber som HR-spesialistrådgiver.
Er også veldig hjemmekjær og trives vel så godt med en god film eller serie godt plantet i sofaen 
Gratulerer med graviditeten alle sammen!

Åh, kjente jeg savnet Oslolivet når jeg leste posten dinHeii dere
Jeg er 31 år, forlovet og gravid med førsteMange spente følelser og forventninger til tiden som kommer - her er vi totalt newbies
Jobber som HR-spesialistrådgiver.
Fritiden og gledelige tidstyver er trening, (lyd)-bøker eller pod, friluft/fjellet, lage god mat og/eller spise ute og teste nye spisesteder. Venner og skravling. Benytter oss så mye vi kan av det kulturelle tilbudet i Oslo-gryta, alt fra stand-up, tusle rundt, caféer, museum, forestillinger eller utstillingerEr også veldig hjemmekjær og trives vel så godt med en god film eller serie godt plantet i sofaen
Gleder meg til å dele den kommende tiden med dereGratulerer med graviditeten alle sammen!
Så vel som at bylivet er pulserende kunne jeg også tenkt meg lavere puls litt utenfor bygrytaÅh, kjente jeg savnet Oslolivet når jeg leste posten din![]()
idyll
Det er sant! Absolutt godt å ha det roligere livet også, merker jeg er litt ute av trening de gangene jeg har fått tatt meg en reise tilbake til byen, men savner å ha mulighet til litt mer fart en gang i blant her hjemme også jeg flyttet hjem til hjembyen måneden før covid pga min nåværende mann, så var jo absolutt verdt detSå vel som at bylivet er pulserende kunne jeg også tenkt meg lavere puls litt utenfor bygrytaidyll
Lenge siden dere flyttet «ut»?![]()
Følte og det samme når jeg leste innlegget ditt - oslolivet er noe helt egetSå vel som at bylivet er pulserende kunne jeg også tenkt meg lavere puls litt utenfor bygrytaidyll
Lenge siden dere flyttet «ut»?![]()
Men savner Oslo til tider
men ville bo nærmere familie nå som vi planla familie 
er 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra
det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen
Velkommen! Håper spiren sitter denne gangenLister meg stille inn herer 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra
det har vært en lang vei for å få de barna vi har da vi har mistet 6 ganger. Koselig å være i termingruppe igjen
![]()

Velkommen, krysser fingrene!Lister meg stille inn herer 31 år og har 2 barn fra før, ei jente på 10 år og lillebror på 6 mnd. Så blir to tette om denne graviditeten går bra
![]()

Jeg tar gjerne imot tips til brettspill!35 år, gravid med første. Vært gravid 2 ganger før, men mista begge gangene, så håper spira sitter denne gangen.
Har egentlig en god følelse denne gangen, men tør ikke håpe helt enda.
Glad i å spille spill, både brettspill og tv-spill