32, snart 33 år. Har to barn fra før, født 2015 og 2016. Jeg og mannen min på 41 har vært gift i et halvt år og straks vært sammen i ti år.
Vi er kjempe spent på baby i hus igjen, da det virker som en evighet siden sist. Så er vi veldig spent på hvordan de to tette storesøsknene vil inkludere en baby i gjengen ettersom de to er veldig nære.
Vi er kjempe spent på baby i hus igjen, da det virker som en evighet siden sist. Så er vi veldig spent på hvordan de to tette storesøsknene vil inkludere en baby i gjengen ettersom de to er veldig nære.
sykt gøy altså ! Nå er vi 8+4 uker! Og har fått sett lille nurket på ultralyd 
Jeg prøver meg inn her nå etter andre tul som så bra ut. Jeg er gift, vi har ett barn født i 19. Det siste året har jeg hatt 2 MA og 1 Sa. Det har ført med seg 2 medisinske aborter og 3 utskrapninger. Vi har gjennomgått ivf, men spiren satt igjen på ventesyklusen. Ikke overbevist om at det går bra denne gangen heller, men tidligere har det vært tydelig på ul at noe er i ferd med å gå galt, denne gangen så det helt fint ut 8+3. Så håpet har styrket seg nok, til at jeg tørr å melde meg inn sammen med dere
etter 3 fine ultralyder er vi positive!