Presentasjonstråd

Hei!
Jeg er 27 år, og min forlovede er 34. Vi har vært sammen i 7 år, og dette er vår første. Vi får se hva som kommer først av bryllup eller baby
Vi har hund på 5 år, og kjøpte rekkehus i fjor sommer som vi har pusset en del opp (nærmer oss ferdig!).
Det satt på tredje forsøk her ❤️
 
Jeg er 38 og er sammen med en super mann på 32. Jeg har fra før 2 barn på 13 og 11:)

Barnet i magen er hans første, men siden det er så lenge siden jeg gikk gravid sist så føles det litt nytt. Det klaffet på 1.pp så håper bare det holder hele veien, er 7+5 i dag.

Vi bor i hus og trives godt :)
 
Hei :) Jeg er 30 og min forlovede er 30. Vi har en datter på 2,5 år, som lever lykkelig uvitende om konkurranse på oppmerksomhetsfronten enn så lenge :hilarious:
Spiren satt på 4 PP og gleder oss til at familien blir komplett i september :Heartred
 
35 år, samboer. Vi har vært i lag i 7 år og har ei datter på 1,5 fra før.
Bestemte oss for å prøve på nummer to i desember og det klaffa med en gang. :Heartred
Har også hund og katt. Vi liker å være ute på tur, jakt og friluftsliv.
 
Hei,

Både samboer og jeg er 33, jeg har to barn fra før, han ett og sammen har vi ei på 4 og nå denne i magen. Mistet x2 på rad, og gravid igjen nå. Håper det holder hele veien nå da♥️
Har også en hund og bor i hus med plass til alle♥️
 
33 år gammel. Gift med mannen(38), to barn sammen på 5 år og 8 år❤️
4+2 idag og synes tiden går fryktelig sent etter at jeg testet positivt på fredag
 
Hei,
Jeg er 30 og min mann 31. Vært kjærester siden vi var 17 og 18 år gamle, gift i tre år. Brukte fem år på vårt første barn og 7 mnd nå på barn nr. 2. Begge med ivf.
Etter to år som prøvere på egenhånd ble det oppdaget at jeg hadde væske i begge egglederne. Så disse ble klippet og ble gravid på første innsett. Hadde to på frys, men disse ble ikke søsken av(senere har jeg skjønt at det var pga. infeksjon), så måtte ha nytt uttak(der vi fikk 16 stk. på frys), og det er ett av de jeg nå er gravid med :) Akkurat 4 uker i dag <3
 
Jeg er 32 og kjæresten er straks 31. Vi har to barn fra før, gutter på 6 og 3. Dette var veldig langt fra planlagt, vi skulle egentlig ikke ha flere barn, men her sitter vi da!
 
Hei!
Jeg er 30 år og forloveden er 32.
Vi har sammen i 11 år og har en liten hund.
Vi har ventet på dette barnet i 4 laaange år:D
Jeg har PCOS og lavt stoffskifte.
Hadde 2 runder med letrozol og fikk el på den siste, men det klaffet ikke.
Kunne ikke ta tablettene denne syklusen siden ul(for å sjekke at ikke flere egg blir modne) ble midt i juleferien. Så hadde ingen håp om å få el på egenhånd! Men joda! Kroppen spilte på lag og det resulterte i at jeg nå er gravid!:woot:
 
Heisann!
Eg er 24 år og partner er 26 år, vi har vært sammen i 8,5 år og har en datter ilag født mars 2020. Har prøvd i 1 år no på å få en lillebror/søster men det har endt i 2 SA, så hååper at mini klarer seg denne gangen:angel8
 
Jeg er 23 og partner er 25, har vært sammen i over 5 år. Vi flytta inn i nytt hus sommeren 2021, og har en hund som per nå er vår eneste baby. Gleder oss såå til vi blir en liten familie på 3 (4) :happy:
 
Heisann. Er 36 år og venter min første. Er alene og har fått hjelp på fertilitets klinikk i norge da jeg følte at tiden rant vekk og at det var nå eller aldri. Er pr dags dato 6 +6 på vei og det satt på første forsøk.

Håper spira sitter og skal i morgen på tidlig ul på klinikken så det blir spennende.
 
Hei☺️

Jeg er 39 år, å bor på Helgelandskysten.
Møtte min kjære for snart 4 år siden. Å jeg har 3 barn fra tidligere ekteskap, gutt 11 år og tvillinger gutt/jente 8 år.
Han har 2 gutter på 7 og 12 år fra tidligere ekteskap.

Ble bra satt ut da jeg testet positivt for en uke siden, etter å ha følt meg litt rar i noen dager.

Vi hadde egentlig ikke planer om å få felles barn da vi har en flott gjeng på fem❤️men vi tar hjærtelig imot en til❤️hvis dette vil gå bra..

Jeg er veldig redd da jeg ikke har så god erfaring fra tidligere.
Alle mine er prøverørsbarn, å det var en lang å vanskelig prosess, å vi var på tur å gi opp da jeg ble gravid med min første.

Å nå tørr jeg ikke å dele det med så mange enda, da jeg er redd for å miste, samtidig som jeg er overlykkelig å vil dele det med alle!
Så etter å ha lest på babyverdens sine sider fant jeg ut at det kanskje ville være godt å ha noen å snakke med☺️
 
Hei
Jeg er 35 og fant ut på tirsdag at jeg er gravid, et barn, trolig 7 uker på vei (iflg lege på ultralyd). Ultralyden var en sterk opplevelse - surrealistisk å se et annet hjerte i din egen mage. Inntil søndag og to graviditetstester trodde jeg at magetrøbbelet jeg fikk i starten av måneden, var en matforgiftning. En veninne av meg har regnet ut termin til 10. September, ut fra legens forsiktige påstand på ultralyd.

Akkurat nå prøver jeg å bearbeide "sjokket" og lese meg opp. Jeg og samboer har ikke planlagt graviditeten, og med nærmeste venner/familie med problemer med å bli gravid, og omtrent fraværende menstruasjon siden dose 2 i august, tenkte jeg ikke at det var realistisk/sannsynlig å bli gravid sånn uten videre. Kall meg gjerne naiv.

Fått innkalling til nipt og tu 28.02 og føler det er ekstremt leenge til. Merker at jeg vil vite alt med en gang....
 
Hei dere! Da var jeg her igjen, uplanlagt denne gangen.

Er 28 år og har 2 barn (2016 og 2018), var egentlig veldig fornøyd med de to og skulle ikke ha flere men prevansjonen sviktet og nå er jeg gravid! Usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror det er et septemberbarn inni her.
Gift på 6 året og vært sammen i 9 år med mannen.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere inne!
 
Hei er 35 år og gift. Dette blir barn nummer 3, vi har ventet en stund med siste mann. Har ei jente på 10 og en gutt på snart 7 år. De vet enda ikke at vi skal en til enda. Har risikosvangerskap da første ble født i uke 27 og med nummer 2 var jeg flere ganger innlagt på sykehuset under svangerskapet. Blir derfor følg opp av sykehuset fra uke 12 denne gangen
Blir spennende å bli kjent med dere andre
 
Hei☺️☺️

Jeg er 38 år, har tre barn med min eksmann, 16, 12 og 7 år ❤️ Nå venter jeg og samboer en i september, det blir hans første❤️
 
30 år, forlovede er 35. Vi har bodd sammen i nesten 6 år, og kjøpte nytt hus rett før vi fikk vårt første barn sammen i april 2021. Ble gravid med en gang (uplanlagt) i august, men mista i MA, så fikk vi lyst til å prøve igjen og nå er vi skikkelig spente!
Siden jeg hadde en del problemer med mitt første svangerskap og da MA, er jeg litt bekymra, men so far so good :cool:
 
Hei. 38 år og gift i 15 år med mann 37.
Har 2 tenåringer og nå starter vi på nytt med en liten. Syns det var så leit å tenke på at det ikke er mange år til barna flytter ut. Så fikk overtalt mannen til å få en til.
Liker å ha det travelt og være i mammarollen. For meg er det det livet handler om.
 
Back
Topp