Presentasjonstråd

32, snart 33 år. Har to barn fra før, født 2015 og 2016. Jeg og mannen min på 41 har vært gift i et halvt år og straks vært sammen i ti år.
Vi er kjempe spent på baby i hus igjen, da det virker som en evighet siden sist. Så er vi veldig spent på hvordan de to tette storesøsknene vil inkludere en baby i gjengen ettersom de to er veldig nære.
 
Hei ! Vi har vært gift i 7,5 år. For 2 år og 8 mnd siden slutta eg på prevensjon og starten på å bli gravid var i gang. Etter 7 mnd sjekket vi oss, ingenting gale. Etter 1,5 år sjekket vi oss igjen, ingenting gale. Så etter ca1,7år fekk eg operasjon for å sjekke om eg kunne ha endometriose. Og det fant de søren meg ! Men ingenting på eggstokkene eller i livmora, så sånn egentlig skulle alt ligge til rette for ein graviditet.


Vi var enda ikkje klare for ivf så vi forsøkte 4 eller 5 insemineringsforsøk som ikkje funka.

Så etter 2 mnd pause pga måtte ta covid vaksinen begynte eg på prednisolon og letrozol(som eg hadde prøvd før) etter 3 mnd gjekk det !!! Vi fekk helt sjokk! Hadde egentlig lagt det frå oss, eg bare gjekk på medisinene fordi eg hadde det hjemme og tenkte at jaja eg kan jo bare prøve. Det skulle bare samleie til på dagen med positiv el test :hilarious: sykt gøy altså ! Nå er vi 8+4 uker! Og har fått sett lille nurket på ultralyd :love7
 
Heisann :happy: Jeg prøver meg inn her nå etter andre tul som så bra ut. Jeg er gift, vi har ett barn født i 19. Det siste året har jeg hatt 2 MA og 1 Sa. Det har ført med seg 2 medisinske aborter og 3 utskrapninger. Vi har gjennomgått ivf, men spiren satt igjen på ventesyklusen. Ikke overbevist om at det går bra denne gangen heller, men tidligere har det vært tydelig på ul at noe er i ferd med å gå galt, denne gangen så det helt fint ut 8+3. Så håpet har styrket seg nok, til at jeg tørr å melde meg inn sammen med dere :happy:
 
25 år, samboer med en på 30, vert sammen i snart 3 år :happy: bor på Vestlandet. Termin 19 september og vi gleder oss masse ❤️
 
26 år, vært sammen med samboer i 9 år. Første forsøket endte i utskrapning i midten av desember.. allerede 2,5 uke etter dette var jeg gravid igjen❤️ Og nå har vi termin 28 sep. Håper den sitter hele veien denne gangen:love017 etter 3 fine ultralyder er vi positive!
 
Sniker meg inn her. 30 år, venter barn nr 2 6. september. Samboer er 38. Har en gutt fra før som er født prematurt midt i coronanedstengingen i uke 32+6. Har også flere MA og SA bak oss, så vi håper på at denne sitter til termin!
 
Hei!
Her har jeg ikke vært på lenge, så jeg måtte lage meg en ny konto rett og slett
Jeg har barn på 15 og 13, har nå en annen mann i mitt liv og jeg har termin sent i september. Det er hans første så det er veldig spennende
Var gravid i sommer men mistet en gang mellom uke 5 og 8, det ble en medisinsk abort.
Det ser lovende ut denne gangen, derfor har jeg nå dristet meg inn her ☺️
 
Hei!
Jeg er 35 og gift med mannen min på 40. Vært sammen i 15 år og gift i snart 5 år. Sammen har vi en gutt på snart 4 år og venter nå ett nytt lite Knøtte. Bestemte oss for å prøve i juli i 2021, men for ukonsekvent til å si at det satt på x-forsøk. Bestemte meg for å avvente litt da helsa var litt redusert, men plutselig så satt det i desember.

Vi liker å være i skog og mark eller dra på biltur, så håper vi kan dra litt mer på tur nå som Norge er litt mer åpent igjen.

vært veldig stressa denne gangen for om det går bra, så godt å få bekreftet er friskt liv i magen på TUL i dag. Er nå 13+5. ❤️
 
Hei :)
Jeg er 31 år, jeg om mannen min har vært sammen i 12 år og venter nå nr 5 Har hatt svangerskapsforgiftning med de 3 siste så blir godt fulgt opp nå m lillemor har termin 17 september men blir satt igang tidligere.
 
Hei
31 år, samboeren er 40 år.
Har 3 barn ( 2 eldste mine fra et tidligere forhold )
Jobber som kokk‍, men fult sykemeldt siden uke 13..
Venter tvillinger 23. september , 2 gutter.
 
Hei hei

Hører egentlig til oktober med termin 2. oktober, men storesøster kom 13 uker før termin (som for meg vil si 3. juli denne gangen), så jeg når neppe oktober med han her heller. Men vi håper veldig på september eller august. Første målet er 4. august, da er jeg 32 uker :)

Vi har storesøster på 4 år, en liten mopsegutt og bor rett utenfor Oslo. Jobber med ordrebehandling, men går nok straks fullt ut i svangerskapspenger.
 
Hei!
28 år, samboer er 26 år, og vi har vært sammen i 2,5 år. Vi har en katt, og jobber begge i bygg- og anleggsbransjen. Vi holder for øyeblikket på å flytte inn i vårt nybygde hus, som samboer poengterer er dårlig timing med tanke på at jeg sliter kraftig med bekkenløsning og ikke kan hjelpe til med å bære :hilarious:
Vi gleder oss veldig til å møte vår lille gutt, begges første, som har ankomst anslagsvis 30. september :Heartblue
 
Back
Topp