Presentasjonstråd

Forglemmegei20

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2020
September To Remember
Hei - har sett denne typen tråder i andre terminforum og syns det er hyggelig å bli bedre kjent. Vil du fortelle litt om deg selv og partneren din (hvis det er en med i bildet), prøvetiden, antall barn fra før, og eventuelt andre ting om deg selv?
 
Starter med meg selv - samboer og jeg har vært sammen i snart 8 år og har en liten en som blir 2 i februar. Hun ble født rett før korona og permisjonen ble veldig påvirket av nedstenging så håper jo på en litt mer normal permisjon neste gang.

Ellers er jeg bosatt i utlandet, og er veldig glad i å stå på ski, turer i fjellet og reising :)
 
Så koselig!

Samboer, vært sammen i 8 år og har en gutt som blir 2 år i april. Kjenner på det samme som trådstarter da både fødsel og permisjon var svært preget av korona..

Glad i å være ute, og med en svært aktiv liten pode så mangler det ikke på det. Driver med en aldri så lite prosjekt om dagen, da vi bygger nytt hus som skal være ferdig til sommeren.
 
Kjekt å bli bedre kjent :)

Jeg og samboer har vært sammen i snart 9 år og har ikke barn sammen fra før. Vi har også en valp på 8 mnd, så vi går masse tur og liker oss godt i naturen:D
 
Bor i Oslo med samboer og to hunder :happy: Ingen barn enda, men håper at vi får det i september! Vi skulle egentlig vente med prøvingen til etter mai grunnet diverse årsaker, men etter en tidlig SA/kjemisk (uplanlagt) i august så bestemte vi oss for å kjøre på likevel og spira satt på fjerde forsøk etter det :love017
 
Er gift og bor med mannen og mine to barn fra tidligere forhold(5 og 8 år). Vi begynte å prøve i mai i fjor og ble gravid på PP1. Babyen vår døde dessverre i magen min og ble født i uke 19. Ønsket etter å bli gravid igjen var sterkt hele tiden og det klaffet på PP2 etter senaborten. Så nå håper vi veldig på september baby. Men det er vanskelig å se for seg at den skal holde helt til mål :( :Heartred
 
Er gift med mannen, vært sammen i drøyt 8 år og gift i 2,5 år.
Har 3 barn sammen, eldste blei 6 i desember, mellomste er 4,5 år og minste er 9 mnd.
Eg studere til å bli barnehagelærer og har nå klart å bli gravid for andre gang når eg går siste året. Jobbe også litt i barnehage.
Blir 27 i februar
 
Jeg og samboer har akkurat kjøpt oss nytt hus sammen ♥️ Får nøklene neste uke noe vi gleder oss ekstremt til! Har selv et barn på 4,5 år og sammen med en skikkelig kosekatt så føler vi oss meget heldig nå som forhåpentligvis skal bli en familie på 5 med katten :hilarious:

Vi har prøvd siden feb/mars ifjor og på denne reisen så har vi totalt hatt 4 tidlige spontanaborter og siste nå i desember syklusen. Noe som har vært veldig tøft for min del da mannen jobber hjemmefra med 4-5 ukers turnus. Så det at det forhåpentligvis er vår tur nå føles så magiskt etter så mange nedturer og tøffe mnder ♥️

Ellers er vi en passe aktiv familie som liker å være ute å bruke tid med minstemann i huset :joyful:
 
Mannen og jeg har vært sammen i 4 år, har det siste året pusset opp hus samtidig som vi fikk et barn. Nå er vi endelig ferdige å pusse opp og gleder oss til at ettåringen skal bli storesøster i september<3
 
Jeg er 31 og mannen er 35, vi har vært gift i 10 år og har en sønn på 4,5 år og en pusekatt. Bor i Trøndelag.

Jeg jobber i barnehage og mannen er stipendiat innenfor sosiologi.

Vi har prøvd i 1,5 år inkl exu og MA for et år siden. Nå håper vi det holder hele veien. Vi kjøpte oss hus og flyttet inn i mai i fjor og trives veldig godt. Gleder oss til å ha en unge til her.
 
Jeg er 37 og har 3 gutter fra tidligere ekteskap. Flyttet til "Nordpolen" i slutten av mai og ble sammen
med min forlovede som jeg har kjent i 9 år snart. Han fyller 24 og dette er hans første om det holder hele
veien. Vært gravid 7 ganger nå, føles ut som mange! :hilarious: Er glad i dyr, men allergisk så ironisk nok har vi en
valp:wacky: på 4 mnd. Vi bor i leilighet og det går fint, men litt liten plass for 4 stk med tiden. Så derfor håper vi han
finner en jobb hjemme i Norge eller begynner å studere. Har bodd i små leiligheter før med de 2 eldste, så har troen
på at vi klarer oss til Norge kaller oss hjem. :cool: Ellers veldig glad og være ute, tur, ski, bade. Ikke så glad i kulden,
og vi går nå inn i den kaldeste perioden på vinteren. Verste jeg har vært med om er - 36 grader:confused:
 
33 år, vært sammen med samboeren min i 9,5 år ❤️ Fra tidligere forhold har jeg en jente på 12 år, så har jeg og samboeren to felles, en gutt på 6 år, og en jente på 5 år.

Vi ble uplanlagt gravid i august, mistet i MA i uke 7. etter det bestemte vi oss for å prøve på en til, og den satt på 2 forsøk. Håper denne holder hele veien ❤️
 
28 år. Jeg og samboer kjøpte oss hus i fjor, og har vært prøvere i 7 mnd, hvor vi mistet to på vegen. Har to lodne pusekatter fra før av, og jeg har en sønn på 10, fra tidligere forhold <3

Nå gleder vi oss, og håper på å pusse opp ene rommet til barnerom, i april.

blir hyggelig å bli kjent med dere alle mann :D
 
Hei.

36 år her, vært sammen med mannen i strax 20 år og gift i snart 13 år :happy: Har tre barn fra før som blir 18, 15 og 12 i år! Så her får vi en skikkelig attpåklatt :D

Vi er en aktiv familie, alle barna driver med idrett og vi voksne engasjerer oss! Ellers liker vi turer i naturen, og jeg elsker spesielt toppturer! :)
 
33 år straks, mannen er 30. Vi har vært sammen i over 10år, har ei lita tulle på snart 2 år sammen.

Når vi ikke jobber, så prøver vi å bruke så mye tid med vesla som vi bare kan, både inne og ute:)
 
Last edited:
30 år og har samboer. Vi har vært sammen i nesten 10år :) Jeg har hatt lyst og klar for barn kjempelenge. Vi ble gravide 3PP :Heartred
Jeg er veldig glad i å være på fjellet/hytta, slalåm, båt, serier, lese og lage mat.
Vi bor i leilighet, men skal overta/kjøpe hus i slutten av året. Så vi får se hvordan vi logistisk gjør alt dette :smiley-ashamed004
 
Last edited:
34 år og samboer med verdens herligste, og noen ganger mest irriterende mann på 30 år.
Vi bor på Randaberg, rett utfor Stavanger.
Vært samboere i 8 år, jeg har en gutt på snart 12 fra ett tidligere forhold også har vi en gutt på snart 5 sammen. Så dette blir barn nummer 2 sammen.
Har og ei dronning av en hund som nå blir 14 år, og både ser og hører dårlig.
Fikk kjøpt oss enebolig som vi må pusse opp en del i juli 21. Holder fortsatt på med dette...
Vi jobber 100% fast begge to og trives godt i jobbene våre.
Gleder oss til å bli en familie på 6 (med dronninga da):hilarious:
Kan legge til at vi har prøvd i 8 mnd så vi hadde egentlig tenkt og innfunnet oss med at om det ikke ble nummer 3, så hadde vi 2 nydelige kjekke gutter og var fornøyd.
Så derfor føles dette ennå litt uvirkelig på tross av kvalme og pupper med nerver på utsiden..:D:dance018
 
32år (blir 33), vært sammen med samboer i 4,5 år ca og har en datter som blir 2 i april. Jobber 100% begge to, tidvis mer på meg. :)
 
Hei! :)

32 år gammel, samboer på 33 og vært sammen i 7 år. Vi har en gutt født i september 2020, som vi brukte en stund på pga at vi mistet noen ganger. Men nå har vi hatt griseflaks og denne spira satt på PP1 :rolleyes: Føler oss utrolig heldig med det!

Vi er nok mer av det bedagelige slaget, men prøver å bli flinkere å komme oss ut på tur nå når vi har en aktiv krabat :D Ellers er vi veldig glade i å reise og oppleve verden, glad i gode mat og vinopplevelser og sene kvelder med gode venner rundt middagsbordet :joyful: Ellers veldig glad i interiør og kunst.

Håper det sitter hele veien og gleder meg til å skravle med alle :love7
 
Hei dere!

Jeg er 35, samboer 43. Vi har vært sammen i sju år. Vi har ingen barn, foruten de to hundene med fire bein hver. Vi bor i Bærum og kjøpte forøvrig hyttetomt rett før vi ble gravide - vi trodde nemlig vi kom til å bruke lengre tid på å bli gravid, så dette kan bli veldig spennende ;)

Vi begynte å prøve i september/oktober. Kroppen brukte et par måneder på å få normal syklus etter årevis med prevensjon. Ble raskt gravid og mistet det like raskt i november :(

Men, til vår store overraskelse satt den på nytt allerede i desember! Nå har det gått lengre tid enn forrige gang så jeg håper og ber om at det blir nå ♥️

6+0 idag!
 
Back
Topp