Presentasjonstråd

Hei! Jeg er 31 år, bor i Vestland og jobber innen helse. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 6 år, og har en gutt på 1 år sammen. Har hatt en del SA både før og etter han ble født, men håper denne sitter :)
 
Er 31 år, har en gutt på straks 8 år fra før☺️ Forlovet, sambo 34 år har to gutter på 9 og 10 år, så dette blir vår første felles☺️ Vært sammen i 3,5 år☺️ Driver en kafé/kaffebar på senter☺️
 
Er 31 år, utdannet vernepleier og evig student i tillegg til jobben i psykiatrien. Termin er 30. Juli. Samboer på 6 året. Har ei datter på 3. ❤ Forsøkt på nr 2. I over ett år nå og har egentlig time på fertilitetsavdelingen om 2 uker!! Hadde en exu i mai, så tørr ikke å slippe jubelen helt løs enda.. men plutselig når vi egentlig hadde gitt opp, så dukket det opp to streker her. ❤
 
Hei! Er 38 år og gravid for 3.gang. Har en sønn på 16 og en datter på 11 år. For 3 år siden fant jeg og min første kjærlighet tilbake til hverandre og nå venter vi altså barn! ❤
Fjernet hormonspiralen og var gravid 3 uker etterpå....
Jobber som vernepleier.
 
Last edited:
31 år og har tre gutter fra før. To som er her og en som ble født for tidlig i april som er i himmelen. No håper vi alle at det skal komme et nytt søsken :Heartred
Jobber som rådgiver og bur utenfor Bergen:thumleft
 
35 år og gift med mannen i 7 år. Har en sønn som er 4 år. Er lærer.
 
Hei!
Jeg kommer fra Bergen, og venter nå mitt tredje barn. Jeg er 35 år og har vært sammen med mannen i over 1/3 av hele livet mitt(!)

Jobber som lærer og er mamma til en gutt som vil være 6 år og en jente som vil være 4 år når den nye babyen forhåpentligvis kommer:):Heartpink
 
Hei!
Jeg er 29 år og bor i Bærum. Venter barn nr 2 :woot: Har en gutt på 5 år fra før av fra et tidligere forhold, så han er hos meg og samboer annenhver uke :)
Jeg jobber som sykepleier:hello
 
Hei! Jeg er 34 år, og jeg har vært sammen med samboeren min i femten år. Dette er min fjerde graviditet på tre år, men vi har dessverre ingen levende barn.

I 2018 hadde jeg en SA i uke 11. I 2019 fikk vi en dødfødt jente i uke 41, hun døde på grunn av en infeksjon. Tidligere i år hadde jeg en komplett blæremola. Det er en slags morkakesvulst uten foster som kunne begynne å vokse igjen og bli til kreft, så jeg fikk forbud mot ny graviditet de neste seks månedene.

Men nå, i andre prøveperiode etter karantenen, har det klaffet igjen! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Vi har hatt så utrolig mye uflaks så langt, både dødfødsel og mola er heldigvis veldig sjeldent.

For en historie, lykke til. Krysser fingrene :Heartbigred
 
For en historie, lykke til. Krysser fingrene :Heartbigred
Takk. Ja, både fastlege, jordmødre og gynekologer er enige i at vi har hatt veldig uflaks. Men heldigvis er det jo ikke noe galt med oss, jeg ble jo testa for mye rart etter dødfødselen. Nå har jeg forsåvidt utviklet litt lavt stoffskifte det siste halvåret, men det var jo ikke verre enn at jeg ble gravid, og det blir kontrollert, så da håper jeg det går bra denne gangen! ❤️
 
Jente på 34 år, bosatt i Skien med mann og 2 sønner (9 og 2 år) . Giftet oss i sommer, men har vært kjærester/samboere i mange år :happy:

Jeg jobber som tannhelsesekretær.
 
Takk. Ja, både fastlege, jordmødre og gynekologer er enige i at vi har hatt veldig uflaks. Men heldigvis er det jo ikke noe galt med oss, jeg ble jo testa for mye rart etter dødfødselen. Nå har jeg forsåvidt utviklet litt lavt stoffskifte det siste halvåret, men det var jo ikke verre enn at jeg ble gravid, og det blir kontrollert, så da håper jeg det går bra denne gangen! ❤️

Blir helt ydmyk av slike historier som du deler her. Ønsker så at alle som prøver skal få det til jeg, og hvertfall dere som tydeligvis ønsker det så inderlig og har vært igjennom så mye. Dere må være kjempe sterke. Heier masse på dere hvertfall, krysser fingrene for en sommerbebis 21 i vente :Heartred
 
Blir helt ydmyk av slike historier som du deler her. Ønsker så at alle som prøver skal få det til jeg, og hvertfall dere som tydeligvis ønsker det så inderlig og har vært igjennom så mye. Dere må være kjempe sterke. Heier masse på dere hvertfall, krysser fingrene for en sommerbebis 21 i vente :Heartred
Tusen takk, igjen! ❤️ Vi har jo heldigvis blitt lett gravide, alt tatt i betraktning. Så alt tyder på at det går bra til slutt! Oppi alt er det ikke alltid helt lett å være sterk, jeg har vært ganske emosjonell det siste halvåret. Men mye av det viste seg jo å være stoffskiftet som ødela humøret mitt, ett av symptomene er jo depresjon. Heldigvis har jeg en fastlege som også er en av mine beste venninner, og hun støtter så godt hun kan og har lav terskel for sykmelding i min situasjon. Det kommer bedre dager nå!
 
Tusen takk, igjen! ❤️ Vi har jo heldigvis blitt lett gravide, alt tatt i betraktning. Så alt tyder på at det går bra til slutt! Oppi alt er det ikke alltid helt lett å være sterk, jeg har vært ganske emosjonell det siste halvåret. Men mye av det viste seg jo å være stoffskiftet som ødela humøret mitt, ett av symptomene er jo depresjon. Heldigvis har jeg en fastlege som også er en av mine beste venninner, og hun støtter så godt hun kan og har lav terskel for sykmelding i min situasjon. Det kommer bedre dager nå!

Så bra du har støtte i fine mennesker rundt deg!! Alle hadde nok slitt etter slike opplevelser.
Da er det bare å prøve videre, og være sterke sammen.
Så får dere nok et lite mirakel snart :binkybaby:Heartbigred
 
Hei. Jeg er 32år, bor utenfor Trondheim. Vært sammen med mannen i 10år og gift i 8år❤ venter barn nr 3, vi har en gutt på 6år og ei jente på 8år ❤
 
Er snart 31 år, og nylig gift med min fantastiske mann :D
Vi har 2 fra før av på 5 år og en født i april 2019. Dette blir vårt siste barn sammen. Vi har prøvd i kun 2 mnd, så spiren satt kjapt <3
 
Er 34 år, gift med verdens beste mann (of course) og har vært sammen med han i 15 år. Vi har en herlig ivf-gutt som ble to år i oktober, og er nå gravid med siste fryseegg fra forsøket han ble til på. Hvis dette holder hele veien blir det morsomt å tenke på at rekkefølgen på dem kunne vært motsatt :joyful: Jobber som førstekonsulent, bor i Viken.
 
27 år, har vært sammen med kjæresten i flere år. Vi bor sammen og er begge ferdig med utdannelse og har faste jobber. Det endte med positiv test i pp10, og det er første gang jeg er gravid. Ønsker ikke legge ut så mye om meg selv på det åpne forumet, kommer nok til å dele mer på det lukkede forumet ❤️
 
Melder meg forsiktig inn her :shy:
Er 25 år, prøver å søke jobb, men litt vanskelig i disse tider :joyful: . har vært sammen og samboer med typen i over 2 år nå i november. Ingen av oss har barn fra før av, så dette blir første og håper denne spiren holder seg ut tiden :love7
 
Last edited:
Back
Topp