Presentasjonstråd

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hvem er julidamene? :) ❤️
 
Jeg er 31 (blir 32 om en mnd). Har vært sammen med mannen i 15år og vi har en datter sammen som ble født i februar 2019 ❤️ Jeg jobber i psykiatri. Vi ønsker oss så sårt et søsken til jenta vår. Gleden var stor da jeg ble gravid i sommer, men jeg mistet i ma i slutten av august. Håper vi er heldige denne gangen og at spiren er frisk og har det fint i magen :)
 
Jeg er 32 år, vært sammen med gubben i 7 år, og har to gutter, født april 2017 og januar 2019 :) jobber som ingeniør, og er litt overraska, men veldig glad for dette svangerskapet :)
 
Jeg er 31 år . Har vært sammen med samboeren i 6 år og vi har 2 jenter på 5 og snart 3 år :)
Jobber i butikk :)
 
Jeg er 34 år, har vært sammen med samboeren min i snart 9 år. Venter vårt første barn sammen med hjelp fra IVF, ble gravid på første forsøk med fersk innsett :D Vært prøvere i 6 år og når vi endelig har blitt gravide så har det endt med SA:(
Fra før har jeg 2 barn på 15 og 13 år.
Så blir spennende å starte på «nytt» med tenåringstrass i hus:p Men vi håper lille frøet sitter hele veien :Heartbigred
 
Jeg er 31 år, har vært sammen med mannen i 5 år nå xsmile9

Har ingen barn fra før, har vært prøvere i over 4 år :arghh:

Ved hjelp av IVF har vi nå hatt 2 stk fryseforsøk, første endte i kjemisk graviditet, håper spiren sitter hele veien denne gangen! :Heartbigred

Er lærling som helsefagarbeider, skal faktisk ha fagprøven neste uke! :notworthy
 
Da deiser jeg inn her, etter å ha dobbel-, trippel- og kvadruppelsjekket at det faktisk ER to streker på testen. :joyful:
Terminen er på vippen mellom juni og juli, jeg har ikke helt kontroll på sykluslengde, da det ikke er så lenge siden jeg tok ut spiral, men tenker jeg "bosetter" meg i juligruppa.
Jeg er 37år (eldst her?) og har barn på 13 og 4 fra før. Så dette blir absolutt siste tilskuddet i gjengen. Følte meg ikke ferdig med å være gavid og få barn, men dette er siste.
Bor utenfor Trondheim.
 
Jeg er 31 år, har vært sammen med mannen i 5 år nå xsmile9

Har ingen barn fra før, har vært prøvere i over 4 år :arghh:

Ved hjelp av IVF har vi nå hatt 2 stk fryseforsøk, første endte i kjemisk graviditet, håper spiren sitter hele veien denne gangen! :Heartbigred

Er lærling som helsefagarbeider, skal faktisk ha fagprøven neste uke! :notworthy
Spennende! Lykke til med fagprøven!
 
27 år, gift med mannen i 5 år - vært sammen i 9 år og sammen har vi ei jente på 3,5 år ❤ Klaffet allerede på pp 3 og et småsøsken er nå på vei :) Jeg er for tiden hjemmeværende og prøver finne noe annet å gjøre, tidligere ambulsnsearbeider :) Bor på Jæren :)

Gleder meg til å bli kjent med dere i gruppa og følge dere videre i graviditet og småbarnsliv ❤
 
34år, har en sønn som blir 14 i desember, en datter som ble 9 i september og en bonussønn som ble 9 i august:joyful:
Jeg traff samboern 26. januar i år:angelic::oops: flytta sammen nå i august:shy: starta prøving på spiren og fikk full klaff på første PP:hilarious:

trodde ikke d skulle gå så fort, da jeg og exen brukte 2,5 år og hormonkurer for å bli gravid med jentungen o_O

ellers så bor vi i Tromsø og dagene går i ett :rolleyes:
 
32år, har vært sammen med samboer i 15 år og vi har en gutt på 3,5 år :) Jobber som regnskapsfører.

Har hatt to graviditeter utenfor livmor (i 2013 og 2019). Måtte fjerne venstre eggleder for ett år siden og vente med å bli gravid i 6 mnd etter det pga metotrexat. Har prøvd å bli gravid siden i sommer, uten hell. Til i dag! Endelig en positiv test❤️ Håper den sitter ❤️
 
32år, har vært sammen med samboer i 15 år og vi har en gutt på 3,5 år :) Jobber som regnskapsfører.

Har hatt to graviditeter utenfor livmor (i 2013 og 2019). Måtte fjerne venstre eggleder for ett år siden og vente med å bli gravid i 6 mnd etter det pga metotrexat. Har prøvd å bli gravid siden i sommer, uten hell. Til i dag! Endelig en positiv test❤️ Håper den sitter ❤️
Gratulerer :Heartred
 
Er 33 år, har vært sammen med samboer i 3 år:happy:
Jeg har 2 fra før, men det er hans første <3

Jobber med trening, kostholdsveiledning og livvstil:)
 
Er 39 år om en mnd Dette er 4. barnet mitt (viss alt går bra) og samboeren min sitt første.. Håper sånn at dette svangerskapet resulterer i en baby . Har hatt 2 sa i år..
Kjenner at jeg nesten ikke tør noen ting.. Trene osv selv om legen har sagt at det er ok.
 
Hei! Jeg er 34 år, og jeg har vært sammen med samboeren min i femten år. Dette er min fjerde graviditet på tre år, men vi har dessverre ingen levende barn.

I 2018 hadde jeg en SA i uke 11. I 2019 fikk vi en dødfødt jente i uke 41, hun døde på grunn av en infeksjon. Tidligere i år hadde jeg en komplett blæremola. Det er en slags morkakesvulst uten foster som kunne begynne å vokse igjen og bli til kreft, så jeg fikk forbud mot ny graviditet de neste seks månedene.

Men nå, i andre prøveperiode etter karantenen, har det klaffet igjen! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Vi har hatt så utrolig mye uflaks så langt, både dødfødsel og mola er heldigvis veldig sjeldent.
 
Last edited:
Hei! Jeg er 34 år, og jeg har vært sammen med samboeren min i femten år. Dette er min fjerde graviditet på fire år, men vi har dessverre ingen levende barn.

I 2018 hadde jeg en SA i uke 11. I 2019 fikk vi en dødfødt jente i uke 41, hun døde på grunn av en infeksjon. Tidligere i år hadde jeg en komplett blæremola. Det er en slags morkakesvulst uten foster som kunne begynne å vokse igjen og bli til kreft, så jeg fikk forbud mot ny graviditet de neste seks månedene.

Men nå, i andre prøveperiode etter karantenen, har det klaffet igjen! Jeg håper så inderlig at det går bra denne gangen. Vi har hatt så utrolig mye uflaks så langt, både dødfødsel og mola er heldigvis veldig sjeldent.
Håper det klaffer denne gangen ❤️❤️
 
Hei!

Melder meg forsiktig inn her:)
Snart 34år, gift i 3år, men vært sammen i en evighet:joyful: Jeg har en sønn på 11år fra før, og vi har prøvd på søsken i 6år nå. Endelig positiv test nå, etter mange tunge prøverør-forsøk med 5 uttak og 8 innsett.
 
Hei!

Melder meg forsiktig inn her:)
Snart 34år, gift i 3år, men vært sammen i en evighet:joyful: Jeg har en sønn på 11år fra før, og vi har prøvd på søsken i 6år nå. Endelig positiv test nå, etter mange tunge prøverør-forsøk med 5 uttak og 8 innsett.
Velkommen :D
Krysser fingrene for dere :love2
 
Back
Topp