Presentasjonstråd

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hvem er julidamene? :) ❤️
 
Jeg er 31 (blir 32 om en mnd). Har vært sammen med mannen i 15år og vi har en datter sammen som ble født i februar 2019 ❤️ Jeg jobber i psykiatri. Vi ønsker oss så sårt et søsken til jenta vår. Gleden var stor da jeg ble gravid i sommer, men jeg mistet i ma i slutten av august. Håper vi er heldige denne gangen og at spiren er frisk og har det fint i magen :)
 
Jeg er 32 år, vært sammen med gubben i 7 år, og har to gutter, født april 2017 og januar 2019 :) jobber som ingeniør, og er litt overraska, men veldig glad for dette svangerskapet :)
 
Jeg er 31 år . Har vært sammen med samboeren i 6 år og vi har 2 jenter på 5 og snart 3 år :)
Jobber i butikk :)
 
Jeg er 34 år, har vært sammen med samboeren min i snart 9 år. Venter vårt første barn sammen med hjelp fra IVF, ble gravid på første forsøk med fersk innsett :D Vært prøvere i 6 år og når vi endelig har blitt gravide så har det endt med SA:(
Fra før har jeg 2 barn på 15 og 13 år.
Så blir spennende å starte på «nytt» med tenåringstrass i hus:p Men vi håper lille frøet sitter hele veien :Heartbigred
 
Jeg er 31 år, har vært sammen med mannen i 5 år nå xsmile9

Har ingen barn fra før, har vært prøvere i over 4 år :arghh:

Ved hjelp av IVF har vi nå hatt 2 stk fryseforsøk, første endte i kjemisk graviditet, håper spiren sitter hele veien denne gangen! :Heartbigred

Er lærling som helsefagarbeider, skal faktisk ha fagprøven neste uke! :notworthy
 
Da deiser jeg inn her, etter å ha dobbel-, trippel- og kvadruppelsjekket at det faktisk ER to streker på testen. :joyful:
Terminen er på vippen mellom juni og juli, jeg har ikke helt kontroll på sykluslengde, da det ikke er så lenge siden jeg tok ut spiral, men tenker jeg "bosetter" meg i juligruppa.