Presentasjonstråd

Esuna

Blir kjent med forumet
29 år, har ei tulle som ble født i juli 2019 og termin igjen i juli 2021(liker tydeligvis juli for mine barn :hilarious:) vært sammen med min kjære i snart 10 år og forlovet oss til jul. Bor litt utafor Hønefoss :happy:

KapteinMamma

Flørter med forumet
Juligull2021
Hei, jeg er 28 år, vært gift med mannen i ca halvannet år.
Usikker på om jeg defineres som første- eller andregangsmamma.. Fødte/mistet en datter 1. september i uke 20. Hun hadde alvorlig ryggmargsbrokk, vannhode og alt som hører med.
Vi er veldig glad for at jeg ble gravid på første forsøk etter det, det tok 9 måneder og en spontanabort før jeg ble gravid sist.
Jeg jobber som skipper på en passasjerferge, men er for tiden 100% sykemeldt fordi svangerskapet tapper meg helt for energi.
Jeg har foreløbig termin 18. juli og krysser fingrene for at den lille er frisk denne gangen :)

Løvetannmor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg er 30 år og venter nå barn nr.5!!:wideyed:(skulle liksom være ferdig innen jeg var 30):rolleyes:
Vært sammen med mannen (han blir snart 34 år) i 15 år nå til sommeren:)forlovet i 13 år til sommeren:happy090
(1. Juli er forlovelsesdagen vår. Termin er 6. Juli! Vært litt gøy om lille hadde kommet 5 dager før termin:love7)

Sammen har vi som sagt 4 barn fra før. På snart 12 år, snart 9 år, 6 år og 2 år:)

Mary84

Flørter med forumet
Juligull2021
Hei,

Jeg er 36 år og har en datter født i september 2019. Er gift og har vært sammen med mannen min i 8 år. Med førstemann tok det to år å bli gravid, men denne gangen satt spiren før vi rakk å prøve! Blir to tette, så er litt spent :)

Løvetannmor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Jeg har også PCOS. Så godt å se at det det klaffet fort for dere ❤️

Jeg har både PCOS og Endometriose.
Når jeg hadde diagnostisk laproskopi og fikk vite at jeg hadde Endometriose, fikk jeg vite at jeg ville være steril innen fylte 30... Å at vi måtte tenke på om vi ønsket flere barn snart. (Da hadde vi 1. På 2 år fra før)

Her sitter jeg i dag. 30 år og gravid med nr. 5!!!!!
Blir mitt 6. svangerskap (har to engler i himmelen vi mistet i uke 19+2 før de 4 barna vi har nå)
og min 9. Graviditet! Så... alt er mulig!!! ;) Jeg har også blitt gravid på p-piller til og med!

IsabellaMadde

Første møte med forumet
40 år og mamma til 5 barn. Har hatt en spontanabort, og siste svangerskap var komplisert da den lille sluttet å ta til seg næring.
Født med et sjeldent bindevevssyndrom; Ehlers Danlos syndrom.
Har tidligere hatt celleforandring i livmor, og skulle vel gjerne tatt en ny prøve siden menstrasjon har vært litt unormal. Men der viste det seg at jeg var gravid...
Skulle i teorien ikke ha flere barn, men slik ble det altså ikke
Har bare vært sammen med typen siden i sommer, så dette gikk utrolig raskt. For ikke å snakke om sjokket
Er i uke 12+4, skal til ultralyd førstkommende tirsdag. Har i teorien termin juli/august

Karro94

Andre møte med forumet
Jeg er 26 år, vært sammen med samboeren i snart 6 år. Vi tenkte vi skulle begynne å prøve forrige høst, og det satt på første forsøk :happy::angelic:15+1 på vei nå! Jobber som ergoterapeut.

Kantarell

Flørter med forumet
Juligull2021
30 år, samboer og venter tredje barn. Vi var egentlig fornøyd med de to vi har, men så fikk vi oss en liten overraskelse (på p-piller). Fant det ikke ut før i uke 8, er nå i uke 16.

Sykepleierinnen

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Juligull2021
Augustbarna 2021
Sniker meg inn her siden jeg sist fødte tre uker før termin. Har egentlig termin 5.8

Jeg er 29 år og bor i Troms. Har en sønn på fire år, så dette blir nr to :) Er gift. Har også en hund som er et viktig familiemedlem for oss :Heartred

Vimsa91

Andre møte med forumet
Jeg er 30 år gammel og har vært sammen med samboer i snart 4 år og vi venter vårt første barn i juli :Heartblue. Jeg gleder meg til tiden fremover!

tjuby

Andre møte med forumet
Jeg er 30 år og vært sammen med samboeren i 2 år. I juli venter vi vårt første barn :smiley-bounce022 Har en hund fra før, så vi gleder oss til å bli en liten familie på 4 :Heartred

MamMaria3

Andre møte med forumet
Er 35 år og mamma til en gutt på 10 år og ei jente på 8 år. Venter nå en liten gutt i juli med ny mann, som jeg har vært sammen med i ett år. Han har ikke barn, men har alltid ønsket seg det så her var det bare å hoppe i det

Topp