Presentasjonstråd

29 år, har ei tulle som ble født i juli 2019 og termin igjen i juli 2021(liker tydeligvis juli for mine barn :hilarious:) vært sammen med min kjære i snart 10 år og forlovet oss til jul. Bor litt utafor Hønefoss :happy:
 
Hei, jeg er 28 år, vært gift med mannen i ca halvannet år.
Usikker på om jeg defineres som første- eller andregangsmamma.. Fødte/mistet en datter 1. september i uke 20. Hun hadde alvorlig ryggmargsbrokk, vannhode og alt som hører med.
Vi er veldig glad for at jeg ble gravid på første forsøk etter det, det tok 9 måneder og en spontanabort før jeg ble gravid sist.
Jeg jobber som skipper på en passasjerferge, men er for tiden 100% sykemeldt fordi svangerskapet tapper meg helt for energi.
Jeg har foreløbig termin 18. juli og krysser fingrene for at den lille er frisk denne gangen :)
 
Jeg er 30 år og venter nå barn nr.5!!:wideyed:(skulle liksom være ferdig innen jeg var 30):rolleyes:
Vært sammen med mannen (han blir snart 34 år) i 15 år nå til sommeren:)forlovet i 13 år til sommeren:happy090
(1. Juli er forlovelsesdagen vår. Termin er 6. Juli! Vært litt gøy om lille hadde kommet 5 dager før termin:love7)

Sammen har vi som sagt 4 barn fra før. På snart 12 år, snart 9 år, 6 år og 2 år:)
 
Hei,

Jeg er 36 år og har en datter født i september 2019. Er gift og har vært sammen med mannen min i 8 år. Med førstemann tok det to år å bli gravid, men denne gangen satt spiren før vi rakk å prøve! Blir to tette, så er litt spent :)
 
Jeg har også PCOS. Så godt å se at det det klaffet fort for dere ❤️

Jeg har både PCOS og Endometriose.
Når jeg hadde diagnostisk laproskopi og fikk vite at jeg hadde Endometriose, fikk jeg vite at jeg ville være steril innen fylte 30... Å at vi måtte tenke på om vi ønsket flere barn snart. (Da hadde vi 1. På 2 år fra før)

Her sitter jeg i dag. 30 år og gravid med nr. 5!!!!!
Blir mitt 6. svangerskap (har to engler i himmelen vi mistet i uke 19+2 før de 4 barna vi har nå)
og min 9. Graviditet! Så... alt er mulig!!! ;) Jeg har også blitt gravid på p-piller til og med!
 
40 år og mamma til 5 barn. Har hatt en spontanabort, og siste svangerskap var komplisert da den lille sluttet å ta til seg næring.
Født med et sjeldent bindevevssyndrom; Ehlers Danlos syndrom.
Har tidligere hatt celleforandring i livmor, og skulle vel gjerne tatt en ny prøve siden menstrasjon har vært litt unormal. Men der viste det seg at jeg var gravid...
Skulle i teorien ikke ha flere barn, men slik ble det altså ikke
Har bare vært sammen med typen siden i sommer, så dette gikk utrolig raskt. For ikke å snakke om sjokket
Er i uke 12+4, skal til ultralyd førstkommende tirsdag. Har i teorien termin juli/august
 
Jeg er 26 år, vært sammen med samboeren i snart 6 år. Vi tenkte vi skulle begynne å prøve forrige høst, og det satt på første forsøk :happy::angelic:15+1 på vei nå! Jobber som ergoterapeut.
 
30 år, samboer og venter tredje barn. Vi var egentlig fornøyd med de to vi har, men så fikk vi oss en liten overraskelse (på p-piller). Fant det ikke ut før i uke 8, er nå i uke 16.
 
Sniker meg inn her siden jeg sist fødte tre uker før termin. Har egentlig termin 5.8

Jeg er 29 år og bor i Troms. Har en sønn på fire år, så dette blir nr to :) Er gift. Har også en hund som er et viktig familiemedlem for oss :Heartred
 
Jeg er 30 år gammel og har vært sammen med samboer i snart 4 år og vi venter vårt første barn i juli :Heartblue. Jeg gleder meg til tiden fremover!
 
Jeg er 30 år og vært sammen med samboeren i 2 år. I juli venter vi vårt første barn :smiley-bounce022 Har en hund fra før, så vi gleder oss til å bli en liten familie på 4 :Heartred
 
Er 35 år og mamma til en gutt på 10 år og ei jente på 8 år. Venter nå en liten gutt i juli med ny mann, som jeg har vært sammen med i ett år. Han har ikke barn, men har alltid ønsket seg det så her var det bare å hoppe i det
 
Back
Topp