Presentasjonstråd

Hei:)
31 år, blir 32 innen året er omme! Sykepleier, bor i Oslo. Samboer, førstegangs for meg og mannens andre!
Koselig med forum, der man kan høre litt om andres opplevelser! :Heartred
 
Hei! 36 år her, barn fra før og krysser fingrene for at vi nå skal få sistemann.
Har gådd noen runder med SA, BO osv til nå så vi satser på at alt skal gå godt denne gangen. :hello

Slet med å finne meg et brukbart kallenavn, men husvask var det visst ingen som hadde tatt fra før av. (Merkelig nok :angelic:
 
Hei! Jeg er 27 år, vært sammen med mannen i 2 år (forlovet i snart 1), og dette blir vårt første barn :Heartpink Vi har begge lyst på minst 3! Jobber og bor i Oslo. Vi har bodd både i Norge og i Spania, da mannen er spansk :happy:
 
Hei

Jeg er 30 år og har vært sammen med samboeren i 2 år. Dette blir vårt første barn:Heartbigred

Dette er 3 gangen vi blir gravide sammen. Mistet i uke 6 i mars og uken 8 i august. Har også en exu i 2016 bak meg. Så dette blir veldig spennende. Håper bare spiren sitter denne gang. Skal være 4+1 i dag.
:smiley-bounce016
 
Jeg er 34 år. Vært sammen med mannen i 6 år.. Dette blir vårt andre barn hvis alt går bra :)
 
Last edited:
Jeg er 23 år, og har en nydelig gutt på 3 år fra før :Heartred Dette blir min og samboeren min sitt første barn sammen, og vi gleder oss veldig :happy: Jeg er utdannet barnehagelærer, og jobber som pedagogisk leder. Nå har vi nylig solgt hvert vårt hus, og kjøpt oss et større hus sammen i Østfold! Passer bra nå som vi blir en familie med to små barn og to hunder! Spennende tid i vente :love7
 
Jeg er 35 år, har en jente på 4, og gift. For tiden holder jeg på med studier. Jeg hadde en spontanabort i september i uke 6, så håper det går bra denne gangen
 
Jeg er 27 år. Mannen og jeg giftet oss i 2018 og sammen har vi en datter som blir 2 år i januar. Vi hadde dessverre en MA i august men nå håper vi at spiren sitter :)
 
Hallo! Jeg er 31 år, har vært sammen med mannen i fire år (møttes for fem år siden), og sammen har vi ei datter som straks fyller to. Gleder oss veldig til å få et lite søsken!

Per nå er mannen i full jobb og studier, og jeg har en deltidsstilling og studier. Det går rundt, men vi håper på at jeg får en større stilling som noe relevant til studiet mitt snart. Jeg leverte master for et år siden, og har søkt siden. Har noen lovende intervjuer fremover :happy: Ellers er alt på plass fra forrige gang, og vi trenger knapt gjøre noen innkjøp annet enn bleier før neste kommer. Det er litt deilig!
 
Jeg er 29 år, bor litt utenfor Bergen. Har en jente på 7 år, har vært sammen med mannen i 12 år Gjennomgikk en MA i juni, så nå håper jeg at denne spiren holder seg fast ❤️ Jobber som helsesekretær, er delvis sykemeldt.
 
Heisan. Egentlig holdt meg i juni gruppen frem til nå, men etter tidlig UL i går ser det mer riktig ut at termin er 1 juli og ikke slutten av juni, vi får se. Men jeg er hvertfall 28 år, bosatt i Oslo sammen med mannen min som jeg giftet meg med i våres. Vi venter vårt første barn sammen og er gravid for første gang, så håper dette går bra.
 
Hei!
Jeg er 27 år, samboer er 29, sammen har vi ei som blir 3 år i november. Vi bor på innlandet.
Jeg jobber 70%-90% og studerer 100% :)

gleder oss til å å et søsken, dette blir siste barnet :) har ikke planer om å vite kjønn håper jeg, et ønske jeg alltid har hatt, så ønsker denne spenningen nå :)
 
Hei!

37 år gammel fra Trondheim. Gift og 2 barn fra før. Skummelt å krype inn hit så tidlig, da jeg før sommeren egentlig var i januar 2020 gruppa. Det gikk ikke veien, og nå er gleden vanskelig å helt omfavne, da det sist gikk galt 2 dager før uke 12. Men, krysser fingra for at dette går veien og at vi får sommerbarn i familien :)
 
Hei :)

34 år fra Asker. Vært sammen med mannen i seks år, og sammen har vi en sønn som nettopp har fylt 1 år, så det ligger an til å bli 20mnd mellom barna. Jobber innenfor økonomi.

Sett bort fra de første ukene i 4.trimester har det vært mye «lettere» og bedre å få barn enn det vi hadde sett for oss (selv om enkelte dager selvsagt er lettere enn andre) - har virkelig vært den største lykken vi noensinne har vært i nærheten av å kjenne på:Heartblue Veldig spent på hvordan 2.barnstilværelsen vil bli - har jo hørt uttrykket «en er som en, og to er som ti»:hilarious:
 
Jeg har da helt glemt å presentere meg jeg, ser jeg nå :oops: Jeg er 38 og venter mitt fjerde barn. Jeg har fra før en gutt på 10 og tvillinggutter på 7, som jeg har med en annen mann enn min nåværende. Dette blir hans første. :Heartred
 
Jeg er akk fylt 28 år, giftet meg med min elskling 10.10 (kan trygt si vi var effektiv på bryllupsnatten:smiley-ashamed005) vi har vært i lag i 9 år! Jenter født 2014 og 2017
Venter nå baby nr 3
Bor i Bergen, jobber som kjøkkensjef :gen026
 
Bordknott 28år og samboer. Vært i lag i flere år. Hus, stasjonsvogn og hunde. Jobber som håndverker. På pp 17 ble jeg endelig gravid. Barnet er veldig ønsket. Skulle egentlig starte opp på medisiner for eggløsning, men det slapp jeg. Mensen kom aldri, og gravid var jeg. :p:woot::woot:

Sitter en del å syr på fritiden. Endelig kan jeg sy til lille frøet i magen, og ikke alle andre. :joyful:
 
34 år, vært sammen med kjæresten i 15 år. Har ei på 2 år sammen fra før.

Jeg gleder meg skikkelig :D Mannen er litt mer dempet fordi det var hardt med førstemann som nesten ikke sov fra aller første stund ute av fødestuen. Han gleder seg nok mest til spedbarnsperioden er overstått. De sier jo at andremann er enklere:rolleyes: lov å håpe:p

Klaffa i 2pp denne gangen :happy:
 
Hei! Jeg er 30 år, har vært sammen med samboeren i omtrent 12 år. Jobber som sykepleier utenfor en by i Innlandet.
Hadde en SA i november i fjor, dette er første positive test etter dette. Denne gangen klaffet det på 3. forsøk med Femar/Letrozol. Vi har ingen biologiske barn fra tidligere.
Håper virkelig på vellykket svangerskap denne gangen!
 
Hei, Jeg er 28 år gift med mannen på 5 året. Har vært sammen i 11 år. Sammen har vi to gutter på snart 2 og 4 år. Jobber som helsefagarbeider på natt :happy:
 
Back
Topp