Presentasjonstråd!

Hei!

Jeg er 41 år, fra Nordland, samboer, og har en gutt på åtte måneder fra før. Jobber som blomsterdekoratør.

Termin? IKM 25.4 betyr at menstermin er 7.januar, går jeg ut ifra. Vi har jo ikke prøvd, så jeg har ikke ført logg!
Artig at vi er flere her inne med to tette! ❤
Våre blir det 15/16 mnd mellom.
 
Jeg er 25 år (26 i år), er forlovet med samboeren, bosatt på sørlandet, vi har en hund og en sønn på 6 mnd :Heartblue
Jobber til vanlig i barnebutikk, men er hjemme i permisjon fram til slutten av september:joyful:
 
jeg er 23 år og samboer 24, vi venter vår første baby 11 januar :Heartred Jeg er utdannet sykepleier!
 
Hei!

Jeg er 32, og har en gutt på tre og et halvt fra før av. Bor i Oslo :) Termin er 14. januar.
 
Jeg er 35 år, gift, bor på Østlandet. Jobber med bøker. :) Har termin 19. januar, er 4 + 1 i dag.

Jeg håper dette er en terminspire og gleder meg til å bli kjent med dere alle!
 
Blir 24, bor i Oppland, jobber som selger, ingen barn fra før xsmile3 Har termin 7.januar xsmile9
 
Lister meg inn her da jeg enda er litt i sjokk...
Jeg er 36 (blir 37 senere i år). Er sivilingeniør og bor i Rogaland. Er forlovet med verdens beste mann. Vi har vært sammen i snart 11 år. Skulle gifte oss i fjor, men ble heller foreldre til en liten skatt som kom 3 uker før termin.
Spiren her har termin 15. januar, så hvis h*n ikke har det like travelt blir det 18 måneder mellom disse.
Er litt i sjokk fordi vi har en laaaang prøve historie bak oss, og regnet med det ville ta tid å bli gravid igjen. Men hvis spiren vokser seg frisk og rask så gleder vi oss selvsagt masse til å bli foreldre til to :)
Oj dette ble en lang intro :shy:
 
Hei fine damer :)
Jeg er 27 år og har vært sammen med sambo i snart 13 år. Vi har en sønn på 3 år som det tok 15 mnd og litt hormonhjelp for å lage. I frykt for at det skulle gå like lang tid på andremann turte vi ikke å begynne med prevensjon etter fødsel. Men lang historie kort, ingen diagnose, ivf, en sa og en exu og 2,5 år senere er jeg endelig gravid igjen. Nå håper jeg bare spiren blir med hele veien til mål ❤️
 
Lister meg stille inn etter svak positiv test idag.
33 år fra Stavanger.
Samboer, og har en gutt fra før som nettopp ble
1 år
Utdannet frisør men jobber for tiden med mat
Termin 21 Januar.
 
Last edited:
31 år med samboer på 34 år. Termin 23. januar med vårt første barn. Søker for tiden arbeid og har gjort det siden begynnelsen av april, så håper på napp før det blir permisjon :) Har en spennende tid i møte og håper at dette går veien :smiley-angelic001
 
Jeg bor i Sandnes med samboer og en jente som blir 2år i sommer, selv blir jeg 27 i sommer. Jobber som ingeniør.
Har foreløpig termin 25. Januar :Heartred
 
Slenger meg på her! Termin 26 januar, to streker lyste opp i dag Lykken er stor over å få ett kjærlighetsbarn oppi «mine, dine, våre»❤️ Er 28 år, bosatt i Hedmark.
 
Hei
Jeg er 24 år, samboer å bor på sørlandet.
venter plutselig vårt første barn!
Terminen er 18 januar ifølge appen, så dette er veldig spennende
 
Last edited:
Jeg er 31 år, dette er eventuelt vårt første barn etter 3 år med prøving. Føles veldig uvirkelig, klarer ikke helt tro på det før ultralyd tror jeg! Jeg jobber i barnehage. Termin er 23 januar <3 Har følt et tomme rom så lenge nå,jeg er ment til og være mamma tror jeg :p
 
Hei.
Nå har jeg vært en sniker i ei uke, så kaaanskje på tide å si litt om meg
Sunnmøring på 35 år, gift og har 2 barn fra før.
Ut fra eggeløsningen har jeg termin 18.januar.
Håper lille spiren holder seg fast ❤
 
- 30 år, samboer er 35 år
- vært sammen i 9,5 år
- har frøken E på snart 2 år
- utdannet bhg-lærer, jobber som pedagogisk leder
- bor i Finnmark
- har foreløpig termin 23. januar
 
Jeg er 35 år, bor på Østlandet og jobber i helse- og sosialsektoren. Vi har en ettåring som ble til etter flere år og prøverørsforsøk. Nå har jeg plutselig blitt gravid på naturlig vis, men det er veldig tidlig enda, så vi får se hvordan det går :) Foreløpig termin er 25 januar.
 
Back
Topp