Presentasjonstråd!

Har termin 26/12-19 så lusker nok litt her inne. 31 år, samboer, 1 barn. Barnepleier
 
Jeg kommer også til å luske litt her inne hvis det er greit :happy: Har foreløpig termin 26/12 så mulighetene er der for at lille kommer i januar i stedet!

28 år, blir 29. Ingen barn fra før, så dette er veldig spennende! :) Spiren satt på PP7, er 4+4 i dag!
Jobber som miljøterapeut, er utdannet bv.pedagog og bor for tiden i Telemark :)
 
Lusker nok også her inne tenker jeg, foreløpig beregna termin er 27. desember, men jeg tipper å bli flytta til 28 eller 29. desember. Har en liten en på 10,5 måned, og en liten engel som bare fikk være med til uke 24. Tredjegangsgravid altså, og har risikosvangerskap nå som sist.

33 år, jobber på kontor men er i permisjon nå.
 
27 år, gift, har en gutt på 2 år.
Termin 31.desember, men gikk maks overtid med nr. 1.
Tør ikke helt involvere meg skikkelig på forum enda, men håper på det beste.
Jobber som lærer og elsker å skrive.
 
IMG_2029.JPGHei!

Om meg:
Jeg er snart 30 år, jobber som lærer. Bor på gård sammen med mannen min. Vi har vært sammen 12 år. Jeg elsker friluft og bøker.

Venter barn nr.: 1 :Heartred

Status på graviditet:
Jeg er i dag 4+1, i følge preglife.
Svak positiv test søndag (1 dag før IKM), litt sterkere mandag (IKM). Positiv digitaltest i dag (1 dag etter IKM).
Graviditeten er i sin spede begynnelse. Kommer til å forholde meg til preglife-kalkulatoren frem til eventuell justering på UL. Dette er vår første prøveperiode, det å bli gravid i pp1 har vært over all forventning. En stor glede. Jeg er litt i lykkerus disse dagene. :love7


Termin:
2. januar (preglife) 3. januar (babyverden)
 
Vis vedlegget 295692Hei!


Termin:
2. januar (preglife) 3. januar (babyverden)