Presentasjonstråd!

Har termin 26/12-19 så lusker nok litt her inne. 31 år, samboer, 1 barn. Barnepleier
 
Jeg kommer også til å luske litt her inne hvis det er greit :happy: Har foreløpig termin 26/12 så mulighetene er der for at lille kommer i januar i stedet!

28 år, blir 29. Ingen barn fra før, så dette er veldig spennende! :) Spiren satt på PP7, er 4+4 i dag!
Jobber som miljøterapeut, er utdannet bv.pedagog og bor for tiden i Telemark :)
 
Lusker nok også her inne tenker jeg, foreløpig beregna termin er 27. desember, men jeg tipper å bli flytta til 28 eller 29. desember. Har en liten en på 10,5 måned, og en liten engel som bare fikk være med til uke 24. Tredjegangsgravid altså, og har risikosvangerskap nå som sist.

33 år, jobber på kontor men er i permisjon nå.
 
27 år, gift, har en gutt på 2 år.
Termin 31.desember, men gikk maks overtid med nr. 1.
Tør ikke helt involvere meg skikkelig på forum enda, men håper på det beste.
Jobber som lærer og elsker å skrive.
 
IMG_2029.JPGHei!

Om meg:
Jeg er snart 30 år, jobber som lærer. Bor på gård sammen med mannen min. Vi har vært sammen 12 år. Jeg elsker friluft og bøker.

Venter barn nr.: 1 :Heartred

Status på graviditet:
Jeg er i dag 4+1, i følge preglife.
Svak positiv test søndag (1 dag før IKM), litt sterkere mandag (IKM). Positiv digitaltest i dag (1 dag etter IKM).
Graviditeten er i sin spede begynnelse. Kommer til å forholde meg til preglife-kalkulatoren frem til eventuell justering på UL. Dette er vår første prøveperiode, det å bli gravid i pp1 har vært over all forventning. En stor glede. Jeg er litt i lykkerus disse dagene. :love7


Termin:
2. januar (preglife) 3. januar (babyverden)
 
Vis vedlegget 295692Hei!


Termin:
2. januar (preglife) 3. januar (babyverden)

Tips! På innstillingene til preglife så kan du endre svangerskapslengde. Den står sikkert på 40+2 siden den og babyverden er uenig, svangerskapslengden i Norge regnes å være 40+3 (selv om jeg har hørt at de noen steder bruker 40+2 enda). Du finner det under innstillinger - min graviditet og graviditetslengde. :) Står dager med uker i parantes.

Og velkommen. :D
 
Tips! På innstillingene til preglife så kan du endre svangerskapslengde. Den står sikkert på 40+2 siden den og babyverden er uenig, svangerskapslengden i Norge regnes å være 40+3 (selv om jeg har hørt at de noen steder bruker 40+2 enda). Du finner det under innstillinger - min graviditet og graviditetslengde. :) Står dager med uker i parantes.

Og velkommen. :D

Takk for det. Stas å være med i termingruppa. :Heartred Det hadde jeg ALDRI trodd at skulle skje allerede nå. Vi var forberedt på lang prøveperiode.

A-ha! Takk for tips. :) Så det er derfor den sier 2. januar. Det skal jeg endre på. Greit å ha samme dato å forholde seg til begge stedene.
 
Heisan!
- 27 år gammel
- Sambo, vært sammen i 8 år
- Vi har en datter på litt over 2 år (som ble befruktet på ca samme dag som nåværende men for 3 år siden)
- 1 pp nå og fikk svak positiv i dag 10 dpo (Så burde kanskje venta med å komme inn hit for mye kan fortsatt skje)
- Termin ca 9. Januar 2020
- Flytter til Østfold i sommer
 
Testet positivt med tredjemann i dag termin 4 januar. Håper det holder i seg da.

Bor i sverige med mann og sønner på snart 2 og 4år. Jobber som konsultsjef og blir straks 31 år. Dette blir siste barnet så skal nyyyyyyyte selv om jeg allerede kjenner av bekkenløsning som har kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap :hungover:
 
Last edited:
Heisan
-31 år
- gift
- tre barn
- termin 4.januar (har født alle tre 1-2 uker før termin, så spent på når jeg føder denne gangen)
- jobber som lærer
- liker å se serier, lese gode bøker, utfolde meg kreativt og bruke tid med familien
 
Hei :)
29 år, forlovet og gravid for første gang. Vi har prøvd en stund nå og håper det går bra. Foreløbig termin i følge babyverden er 01.01.
 
Back
Topp