Presentasjonstråd!

Hallo alle sammen :smiley-angelic003 er 27 (snart 28) år gammel, gravid med barn nr 3 med foreløpig termin 25.12, men satser på januarbaby siden jeg fortsatt ammer og har ganske lange og ustabile sykluser. Såå jeg titter her også jeg. Er utdannet revisor, men driver egen nettbutikk.

Lykke til alle sammen!
 
Hei!
Jeg er 32 år, bor i Østfold. Har fra før en sønn på 13 år, nå venter jeg nr 2 (samboer sin første) i slutten av desember eller begynnelsen av januar. <3
 
Hei!

Jeg er 33år,forlovet og har 3barn ( 8,12 og 17år)fra før, og 2 stebarn( 6 og 7 år) . Og venter nå nr 4. Bor på Østlandet.
 
Hallo

Jeg er 34 år og bor i Akershus. Jeg er gift og vi skal få barn nummer 4 foreløpig termin er 6 januar.
Jobber i ambulansetjenesten som Paramedic
 
Hei:greet025 jeg er 29år, og gift med en fantastisk mann. Vi har 3 barn. Foreløpig termin er 5.januar:Heartred
 
Jeg er 27 år fra Nordland. Og gravid for første gang ! Er vernepleier og jobber i hjemmetjenesten.

Ca termin 7. Jan
 
Jeg er 34 år, har ei på 11 fra tidligere.
Foreløpig termin er 11 januar.
 
Hei :happy:
Jeg er 26 år gammel og har en fantastisk flott samboer! Vi venter en liten regnbuebaby 7januar(tror jeg). Det blir vårt andre barn, men forhåpentligvis første vi får ta med hjem fra sykehuset :Heartred vi mistet vår første i slutten av 2018, noen uker før termin. Så gleden er stor av å være gravid igjen! Håper det ender bra denne gangen, men tørr ikke å håpe på det før vi får neste til verden med et skrik.
 
Jeg er 27år, forlovet og bor i Trondheim.
Har ett barn fra tidligere forhold, så dette blir vårt første sammen. Brukte en god stund før vi fikk klaff, men nå er det bra og termin er 10.januar:happy093
 
Sniker meg inn her jeg :)
Jeg er 33 år og gift, sammen har vi en storebror på 3 år og en lillebror i himmelen:Heartred Lillebror forlot oss i svangerskapsuke 22 for 3 måneder siden. Nå er vi gravide igjen med termin 7 januar. Glad og veldig redd denne gangen, og klarer ikke helt å tro på at dette skal resultere i en levende baby.
 
Jeg er 31 år og er godt gift med min kjære. Vi har prøvd å få barn i 2 år, men har ingen barn fra før. Har hatt til sammen sju graviditeter som har innebært sa/ma/exu. Håper alle gode ting blir 8 for oss ❤️ Foreløpig termin er 8.januar :)
 
Last edited:
Lusker meg inn :)
29 år. En sønn på 7 år fra tidligere forhold :)
Første barnet med samboer som jeg har vært sammen med i 4 år.
Beregnet menstermin er 16 Januar :love017
 
Hei er 31 år og kjem fra Vestlandet. Termin 13 januar. Har 2 barn fra før ilag med min sambuer. typisk at eg solgte/gav vekk alt baby utstyr/klær nå i påsken kjekt å kjøpa på nytt igjen og då
 
Vi er begge 38, har vært sammen tre år i år, er forlovet og venter vårt andre barn 12.01.2020. ❤

Tulla vår ble født 10.09.18 (37+0) og er syv måneder gammel.
Dette klaffet på PP1 så vi er fremdeles litt sjokkerte her hjemme.
Håper inderlig alt går bra! ❤

Vi bor i leilighet i Oslo akkurat nå, men har kjøpt enebolig på Leirsund som vi overtar neste uke. Leiligheten legges ut for salg denne måneden.
Det er mildt sagt mye på agendaen for tiden.
 
31 år, fra et sted i Hedmark. Jobber som ambulansearbeider. Samboer med en fantastisk mann. Sammen har vi en liten rakker og vårt lille mirakel på 2,5 år. Å få barn er ingen selvfølgelighet for oss. Grunnet en translokasjon hos meg har vi vært igjennom et par MA og må igjennom morkakeprøve i uke 11 før vi vet hvilken vei dette bærer om vi kommer så langt. Alt vi gjør nå er å krysse fingre for at det går vår vei og at jeg kan bli her på januarforumet sammen med dere:)
 
Hei:greet025 Jeg er fra Østlandet, 31 år, gift og har en sønn på snart ett år. Jobber med økonomi. Termin 11. januar❤️
 
Hei.
- 29 år (blir 30)
- 2 barn fra før, ei født i 2010 og en gutt født juli 2018 pluss en bonussønn født i 2010.
- jobber som Omsorgsarbeider i demensomsorgen
- forlovet :Heartred
- foreløpig termin: 13 januar :)
- Fra Buskerud :)
 
Jeg heter Pernille, 32 år, er gift med to barn. Vi bor i Follo, og foreløpig termin er ca 13. januar. :)
 
Foreløpig termin er 31/12 ( satser på å få årets nyttårsbarn kanskje?:)) Jeg er 29 år og gravid for andre gang. Har en sønn på 8 mnd:Heartblue, så det blir to tette. Hehe. Jeg er sykepleier og bor i Oslo.
To tette her også! ❤
Tuppa blir 8 mnd på fredag.
 
Back
Topp