Presentasjonstråd:)

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Hei!

Jeg er 26 år og bor i Trondheim med min samboer :-) Er nå gravid for første gang, termin beregnet til 10.juni. Veldig spennende!! :)

Er det andre her på gruppa fra Trondheim? Hadde vært kjekt å blitt bedre kjent med andre førstegangsfødende på samme alder :-)

Er 24 år og fulltidsstudent i Halden. Jobber 60% ved siden av studiene. Min forlovede er 27 år. Vi har vært sammen i 7år. Graviditeten var ikke planlagt, men blir tatt godt i mot❤️ Har ikke gått opp for oss enda, da alt dette er nytt for oss❤️

Jeg er 28 år, har ei datter på 2år i fra før. Vært sammen med samboeren min i snart 1år, men har kjent hverandre i 6år :) ikke helt planlagt, men vi gleder oss

Endelig vår tur! gravid etter 5 mislykkede icsi forsøk! Er selv 35, mannen er 48, gift i 8 år, har vært sammen i 13 år. Han har to voksne barn fra før. Termin er ca 15. Juni. Vi bor på Karmøy

30 år, bor i Buskerud og har en nydelig sønn på straks 17 mnd. Gift i to år. Gravid på første forsøk denne gangen også, så nå må den lille klore seg fast - termin 16. Juni

Hei. Jeg er mamma til 2 små på straks 2 og 4 år, så dette er mitt 3dje barn. Mistet for 1 år siden på grunn av at det var utfor livmora, så endelig var vi klar til å prøve på nytt. Spira satt (som alltid) på 1 forsøk :-) Termin 10 juni og jeg gleder meg stort :happy093

.

33år, termin ca 12.juni. Mista i mars 14, tok en liten pause fra prøvinga frem til i sommer :) Har to barn fra før. Håper virkelig at denne spiren klorer seg fast :)

Hei :) Jeg er 24 år fra Hedmark, samboer er 27 :) Jeg går lærerutdanning for tiden, så det blir nok ei pause fra studier når babyen kommer til verden :) Jeg har ei datter på 3 år, og testet svak positiv på fredag, og sterk positiv i dag, vi gleder oss til junibabyen kommer ;)

Hei Jeg er ei jente på 24 år, har samboer på 32 år og vi har vært sammen i 4 år. Vi bor på Vestlandet og har en gutt på snart 3 år. Denne graviditeten kom virkelig som en overraskelse. Foreløpig termin er 11. Juni ☺️

Hei.. Våger meg til å skrive litt her :P
Jeg er 30 år og bor litt på utsiden av Larvik sammen med samboeren min.
Sammen har vi ei jente som blir 4 på mandag.
Har prøvd på nr 2 siden jeg hadde exu i februar.
Så nå håper vi på at spira klorer seg fast siden jeg bare er 4 uker på vei.
Så foreløpig termin er 20. juni

Hei:)

Jeg er 24 år og har vært gift i 2 år, mannen er like gammel. Jeg ble gravid utrolig nok på pp1. I dag kjøpte jeg en CB pluss og da fikk jeg endelig en tykk blå strek, som bekreftet graviditeten etter mye usikkerhet rundt supersvake streker på rfsu.

Vi er veldig spente og har ingen barn fra før. DPO 12 i dag så det er ennå veldig tidlig. håper alt går bra:)

Termin 18.juni:) ser fram til mye trivelig skravling her inne :p

Så koselig :) jeg er 23 og gift :) gravid med første her å :) hvor er du fra ? :)

Hei:)

Jeg er 24 år og har vært gift i 2 år, mannen er like gammel. Jeg ble gravid utrolig nok på pp1. I dag kjøpte jeg en CB pluss og da fikk jeg endelig en tykk blå strek, som bekreftet graviditeten etter mye usikkerhet rundt supersvake streker på rfsu.

Vi er veldig spente og har ingen barn fra før. DPO 12 i dag så det er ennå veldig tidlig. håper alt går bra:)

Termin 18.juni:) ser fram til mye trivelig skravling her inne :p

Jeg er 23 år og også gift :) gravid med det første barnet :) er fra Sandefjord

Jeg er 29 år, min forlovede er 30, og vi er bosatt i Bergen. Vi har vært sammen i snart 8 år, og har vært prøvere siden mai-11. Er gravid for første gang, og det klaffet på første IVF-forsøk:) Foreløpig termin er 15.06.15:)

Back
Topp