Presentasjonstråd :-)

Jeg blir 25 år nå i november og er utdanna førskolelærer. Jeg har to jenter, ei født i 2010 og ei i 2012 - så blir det lillesøster eller lillebror i slutten av des :) denne gangen skal vi ikke vite kjønnet på ul :) eller driver jeg med dans og stortrives med det! Også er vi i oppussing av enebolig :)

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg er 23 år og bosatt i Trondheim. Jeg og min kjære samboer gjennom 4 år venter vårt første barn i desember. Selv om ikke dette var planlagt så er dette det beste som kunne skjedd oss og vi gleder oss kjempe masse begge to :)

Velkommen hit begge to! :D
Vi går mot spennende tider :)

Jeg er 28 år, og dette blir vårt første barn ♡

Vi har vært sammen i 7 år, og er bosatt i Trøndelag :-)

Last edited:
23 år, blir 24 før knøttet kommer. Vært sammen med mannen min i 6,5 år. Gift i 1,5år. Godt å være lenge sammen og forlovet lenge før man gifter seg. Han er 2 år eldre. Å dette blir vår første. Har en hund. Termin fra tidlig ul er 24. Des. Så vi venter en julegave. Har vært dårlig til nå, men håper å få nyte tiden snart. =)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

27 år, vært sammen med mannen over 9 år, gift i snart 3, gutt på 1,5 fra før, bor på østlandet, termin 10.des :)

24 år, samboer :) jobber som sykepleier og er fra Nordland :) venter vår første ♡

25 år. Samboer, og har 2 gutter fra før, født i 2010 og 2013. Bor på Østlandet. Har termin 27/28 des. Barnet var absolutt ikke planlagt, men Velkommen for det:)

Hei. :) Får vel lage en liten presentasjon av meg selv. Er 29 år i noen månder til:) Venter et lite gull 5. Desember( menstermin). Har 2 barn fra før, en gutt født i -03 og jente født -06. Kjæresten min har også 2 barn fra før, jente født -04 og jente født -07. Ikke helt planlagt svangerskap siden jeg er under utdannelse til å bli sykepleier, men tar imot lille gulle med åpne armer:smiley-angelic003

Hei. :) Får vel lage en liten presentasjon av meg selv. Er 29 år i noen månder til:) Venter et lite gull 5. Desember( menstermin). Har 2 barn fra før, en gutt født i -03 og jente født -06. Kjæresten min har også 2 barn fra før, jente født -04 og jente født -07. Ikke helt planlagt svangerskap siden jeg er under utdannelse til å bli sykepleier, men tar imot lille gulle med åpne armer:smiley-angelic003
Gratulerer og velkommen til oss

Har heller ikke presentert meg, selv om jeg henger rundt her :) Ble gravid etter 15pp, rett før gynekologtimen for å sjekke hvorfor ting ikke skjedde fikk jeg positiv test :) Jeg er 28 år, mannen er 30, gift på 2.året, vi har vært sammen i 10 år, og dette frøet er veldig etterlengtet! Foreløpig termin 10. des, men OUL om 2 uker, så da vet vi mer :)

29 år, men rekker akkurat å fylle 30 før babyen kommer. Fra nord, men bor i Oslo. Samboer på 3 året med en fantastisk mann, også han 29 år. Dette blir vårt første barn. Vettskremt, men gleder oss veldig. Vi var ikke aktivt prøvende, men ikke aktivt forhindrende akkurat heller :) Superglad når vi fant ut at jeg var gravid. Termin 13 des.

Hei! tenkte å presentere meg selv,jeg har mine første turer innom babyverden forumet siden 2008 :) Jeg er 25 - snart 26, og venter gutt nummer 2! Min elste er 6 år og fra et tidligere forhold. Samboeren min er 34 og har ingen barn fra før, vi har bodd sammen i snart 4 år. Vi holder til på vestlandet og gleder oss veldig til å øke familien vår! :) Termin er 02.desember etter o.ul :Heartred

Jeg er 26 år gammel, og har vært gift med drømmemannen i litt over ett år. Dette er vårt første barn, som er forventet 13 desember, og det tok oss 8 mnd å få det til. Vi er studenter begge to, og vi bor i Ålesund. :)

Har heller ikke presentert meg, selv om jeg henger rundt her :) Ble gravid etter 15pp, rett før gynekologtimen for å sjekke hvorfor ting ikke skjedde fikk jeg positiv test :) Jeg er 28 år, mannen er 30, gift på 2.året, vi har vært sammen i 10 år, og dette frøet er veldig etterlengtet! Foreløpig termin 10. des, men OUL om 2 uker, så da vet vi mer :)
Nesten samme situasjon vi da :) Jeg er 29 og mannen er 31, har vært sammen i ni og et halvt år, og det tok oss halvannet år (men ikke faktiske PP, fordi jeg ikke fikk eggløsning/mensen, så var ikke noe poeng å prøve. Måtte på masse utredninger og til slutt får hormonbehandling, og DA fikk vi det til på 2. pp! Yay! Men planen var å bli gravide september 2012 ;))

29 år, men rekker akkurat å fylle 30 før babyen kommer. Fra nord, men bor i Oslo. Samboer på 3 året med en fantastisk mann, også han 29 år. Dette blir vårt første barn. Vettskremt, men gleder oss veldig. Vi var ikke aktivt prøvende, men ikke aktivt forhindrende akkurat heller :) Superglad når vi fant ut at jeg var gravid. Termin 13 des.
Er også 29 år og bor i Oslo :) Gøy at det er flere Oslofolk her! Si fra om du vil treffes en dag :D

Hei. Er ny i babyverden forum, håper det er greit jeg henger meg på her. Jeg er ei 20 år gammel jente fra Rogaland, og meg og min samboer i over 3 år venter vårt første barn i desember med termin 06.12.14 <3. Ikke helt planlagt men vi gleder oss veldig. Jeg er ferdig utdannet som helsesekretær med fast jobb, og trives i jobben min :).

Back
Topp