Presentasjonstråd :-)

23 år (24 om 2 uker), vært sammen med samboeren i 5 år, vi hadde akkurat bestemt oss for å prøve på nummer 2 (har et sjarmtroll på 20 måneder fra før) og tenkte ikke tanken på at det kom til å klaffe på første forsøk. Termin i midten av desember.
Jeg bor i Trondheim, er førsteårsstudent, skal bli sosionom når jeg blir stor. Har også en deltidsstilling i en liten barnehage. :)

Jeg er 32, har et barn fra før på 5,5 år. Har tre hunder og en katt, jobber som hundetrener og med psykisk utviklingshemmede. Vi bor like ved Drammen. Er alenemor og stortrives med det. Frøet er ventet 14 Desember

Jeg ble akkurat 30 år, og dette er vårt andre barn. Har ei jente fra før på 2. Brukte 12 pp før jeg ble gravid med henne, så hadde forberedt meg på lang prøvetid denne gangen også. Men jammen satt det på 3 forsøk. Så nå krysser jeg alt jeg har for at dette går bra. Bor sør i landet, og er samboer på tiende året.

31 år. Gift, vi har ei på 2 fra før. Planla egentlig termin etter årsskifte, men en liten ubeskyttet stund 4 uker etter pilleslutt var det som trengtes, gitt... :-) Gruer meg til svangerskapet, gleder meg til fødsel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Heihei!
Jeg er en jente/dame på 25 år, er gift med mannen i mitt liv, vi har en gutt som nettopp fylte to år, og nå skal vi ha en liten en til! Når jeg har termin er jeg ikke helt sikker på, jeg tror det er mellom 6. til 13. desember. Så jeg tror jeg må komme meg på en UL, hehe! Siden jeg ikke har noen stabil menstruasjonssyklus er jeg ikke helt sikker på når det er. I følge clearblue er jeg 3+ og stemmer overrens med når vi sist kunne ha "laget barn", for jeg har gått på antibiotika og annet som har forhidret slike aktiviteter. Men jeg er i alle fall sikker på at det er her jeg hører hjemme! Gleder meg til å bli kjent med dere alle!

Hei jente:) Endelig kan æ også hiv mæ på å si at æ e idag 5+1 på vei, tok test imårrest! Så gla og for en følelse! Min nummer 2, har en gutt på snart 6 og sambo på 2 året:) Det her blir ett fantastisk år!!

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å være med på noe terminforum denne gangen, for man blir så AVHENGIG! Men skitt au:)
Er 31 fra Trondheim, har ei på 4 og er forlovet med gubben som er like gammel. Far til både dattera på 4 å celleklumpen som jeg testa positiv på idag.

22 år, har en sønn på 3 år fra før. Vært ilag med sambo i snart 1 år. Var et uhell, men et uhell som er velkomment :)

33 år og bor i Oslo.
Brukte laaang tid på nr 1 (inkl pergo og tre prøverør). 8 mnd etter fødselen satt jeg plutselig og helt uventet med en positiv gravidtest igjen. Får dermed to veldig tette, og er superfornøyde med det :)

Last edited:
Jeg er 20 år, forloveden min og jeg har prøvd i 5 mnd nå, endelig sitter den ❤️ Knøttet har sjanser på å komme til verden den 20. Desember! Hos oss har alt gått veldig fort, både med samboerskap, forlovelse og nå en liten en. Men det passer oss utmerket, for vi fant hverandre for godt. Gleder meg til å dele denne tiden med dere her inne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er snart 40 år:eek: Venter nr 4, noe uventet kan man si... Barna er mellom 6 og 10, så dette blir en attpåskatt;) Mannen er like gammel og vi har vært sammen i 16 år, gift i 11:hug003

Jeg blir 33 år før fødsel og mannen 37 år. Dette blir vårt tredje barn. Vært samboere i 10år, gift i to. Fra Møre og Romsdal.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

26 år, var ikke aktiv prøver men ble gravid 3 syklus etter P.pille slutt.
Samboer
Termin 20 desember
Samboer er 31 år
Vi er førstegangsforeldre :D

Desember 2014

Bruker App

Hei!

Er 36 år bor sammen med mann og vår 3,5 år gamle gutt i hovedstaden. Har prøvd en stund på nr 2, så dette er veldig velkomment. Spent på graviditet m et barn på siden og det å bli tobarnsmor. Gleder meg! Termin 30-31 des. Håper på et nyttårsbarn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei!
Jeg er 24 år, blir 25 i oktober. Bor i Trondheim sammen med drømmemannen og hans to barn :) Han har to gutter på 3 og 5, og vi så egentlig for oss en 2015baby, men spira satt rett etter pilleslutt. Det var vel bare meninga at det skulle skje så fort - krysser alt jeg har for at den sitter til termin 24. Desember -> har likevel ett lite ønske om at h*n kommer noen dager før/etter sånn at barnet får en egen bursdag :)

Gleder meg masse til tida fremover, ikke minst til å etterhvert fortelle bonusbarna mine at de skal få seg et søsken :-)

Hei! Jeg er 31 år, bor på Ringerike sammen med min samboer og vår sønn på 3,5 år (august 2010). Jeg har da termin ca 26 desember :D Satser på å få en litt bedre graviditet denne gangen enn den forrige, og så langt føles det mye bedre!

Hey!
Jeg er 25 år og venter mitt andre barn 27.12. Positiv test i dag, så litt sjokkert over at jeg alt er 5 uker på vei, men veldig glad :) Datteren min er snart 4 år og har mast om å bli storesøster lenge. Hun vil gjerne ha to jenter på en gang... For min del holder det i massevis med en til :p

38 år, venter min første, er 5 uker på vei i dag. Veien hitt har vært lang, 4 kjemiske 2 ma og 1 exu, og 2 assistert befruktnings forsøk, har prøvd i 2 1/2år. Men for første gangs så er det ut til at det endelig skal gå, ingen tegn til at jeg skal miste enda :D Ellers så er jeg midt i husbygging sattser på å få flyttet inn i løpet av sommeren hvor jeg har masse plass til små :D

Hei :-)
28 år, blir 29 før lille kommer :-) Samboer er 40år. Har vært sammen i litt over ett år :-) ❤️ Vi driver med hus bygging, og håper å komme inn i nytt hus før julepresangen melder sin ankomst ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 29 år , datter på 10 år og gutt på 6 år , nå kommer sistemann i søskenflokken , østlending forvillet seg til vestlandet (Bergen)

Back
Topp