24 år, har vært sammen med mannen i nærmere ti år, gift i 1,5. Har en sønn sammen på snart tre. Venter nr 2, 6 desember. Ikke direkte planlagt, men så vet man jo hvordan babyer blir til, så veldig velkommen!
Jeg er 24 og mannen 34 vi har vært sammen i 7år og gift i snart 2år, sammen har vi en sønn på 1,5år. Og han var verdens beste "uhell", mens nå satt spiren på pp3
31 år, bor i Honningsvåg men kommer fra Sørreisa. Venter barn nr 3. Har en Jente på 3 og en gutt på 15 mnd.Termin rundt 14 des.
Veldig spent på hvordan denne fødselen blir siden jeg hadde veldig dårlig erfaring sist gang.
Hei! 28 år, samboer gjennom 5 år. Begges første. Klaffet utrolig nok på 1.pp. Føles enda helt uvirkelig, og krysser alt for at spiren sitter. Termin ca. 15.desember.
Hei jeg er ei jente på snart 28 år fra det blide sørland er godt gift og har 2 barn fra før.. Denne gangen prøvde vi egentlig ikke, for hadde ikke kommet inn i en normal syklus etter en ma i februar. Så pp1.
Hei alle
Jeg er 25 år. Har ei jente på 18 mnd fra før. Er samboer med mannen i mitt liv, og det har vi vært i 7 år nå Gleder oss veldig til det store som skal skje i desember
27 år (blir 28 i løpet av året), bor på Østlandet sammen med samboer og datteren vår
Førstemann var ikke planlagt, men veldig velkommen. Denne her satt på første forsøk, og håper h*n blir værende til desember
Jeg er 26 og mannen er 33 år. Jeg har en datter på 4 år fra eit tidligere forhold og så har vi en sønn sammen på 1 år. Er forlovet og skal gifte oss til neste sommer
Vi bor i en bygd på vestlandet. Jeg jobber som nattevakt på sykehjem og mannen er offshore. Hvis alt blir som vi har planlagt så blir dette siste gang jeg går gravid. Så jeg skal nyyyyyyyte det so godt jeg kan
- Jeg er 29år
- Han er 36år
- Samboere i 5år
- Bonus mamma til ei jente på 6år. Og har en gutt sammen på 4år.
- spiren satt allerede pp1
- termin 15.Desember
(Sønnen vår ble født 18.desember og da var termin 10.) Så blir spennende å se når microjohnsen kommer.
- bor i Telemark.
Heisann Jeg er 31 år gammel, og samboer på tiende året. Vi har en gutt på 5 år, og venter nå nummer to i desember. Gleder oss!!! Spiralen forsvant i januar, og nå sitter spiren
Hei! 25.år, blir 26 i sommer vært sammen med min kjære i 8 1/2 år nå og giftet oss i mai i fjor. Har ei jente på 18 mnd
Har termin rundt 9.desember.
Begge har vi prøva en liten stund på. Jenta tok akkurat 12mnd, denne gangen gikk det etter 7mnd så veldig veldig glad
Gleder meg veldig, selv med store bekkenplager sist så gruer egbmeg en del om de kjem denne gangen da eg har ei jente som skal ha sitt!
Blir kjekt å bli kjent med dekkan ;-)
29 år, bosatt på Vestlandet. Pp 24 el noe - spira satt ved hjelp av prøverør. Baby nummer 2. Baby nummer 1 er 2 år og blir nesten 3 når denne spiren kommer