Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og velkommen!32 år lykkelig gravid etter 4 års prøving(2 ivf med uttak og 4 frys ). Har en sønn som er 5 og blir 6 år til høsten
samboer med barnas far og vi har vert kjærester siden vi var 17 og 18![]()
Gratulerer så masse og velkommen til oss!Heihei![]()
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøsterStoresøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst
![]()
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her![]()
VelkommenHeihei![]()
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøsterStoresøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst
![]()
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her![]()
Gratulerer så masse, og velkommen hitHeihei
Gratulerer og velkommenHeihei![]()
21 år, gift. Har en gutt på 5 år fra før og venter lillebror 18. Desember!![]()
Bor i Oslo og kjenner ikke noen gravide eller noen med spedbarn så fint å bli kjent med noen![]()
Gratulerer og velkommen![]()
Heihei
21 år, gift. Har en gutt på 5 år fra før og venter lillebror 18. Desember!
Bor i Oslo og kjenner ikke noen gravide eller noen med spedbarn så fint å bli kjent med noen![]()
Velkommen![]()
Angående kallenavn;
Hold musepila over navnet ditt oppe på banneret. Da kommer det et vindu frem, og der trykker du på kontaktdetaljer (3. rad under profilbilde).
Håper du finner ut av det![]()
Vis vedlegget 84267
Så bra daHei!![]()
Da fikk jeg det til! Takk![]()