Presentasjonstråd :-)

32 år lykkelig gravid etter 4 års prøving :) (2 ivf med uttak og 4 frys ). Har en sønn som er 5 og blir 6 år til høsten
samboer med barnas far og vi har vert kjærester siden vi var 17 og 18 :)
 
32 år lykkelig gravid etter 4 års prøving :) (2 ivf med uttak og 4 frys ). Har en sønn som er 5 og blir 6 år til høsten
samboer med barnas far og vi har vert kjærester siden vi var 17 og 18 :)
Gratulerer og velkommen!
 
32 år (blir 33 i oktober). Venter nr 2 den 11. desember, Har en fra før av, som er født i februar 2001. Er gift, og vi har vært sammen siden desember 2003 :)
 
Heihei :)
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøster :) Storesøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst :)
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her :)
 
Heihei :)
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøster :) Storesøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst :)
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her :)
Gratulerer så masse og velkommen til oss!
 
Heihei :)
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøster :) Storesøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst :)
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her :)
Velkommen :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Heihei :)
Jeg er 22 år, samboer er 25. Vi har en jente på 3,5, og har termin 31.desember med lillesøster :) Storesøster blir fire 27.desember, så blir spennende å se når lillesøster melder sin adkomst :)
Bor rett utenfor Bergen, håper kanskje det er noen andre her inne i nærheten. Kjenner ikke så mange gravide her :)
Gratulerer så masse, og velkommen hit :D
 
Heihei :)
21 år, gift. Har en gutt på 5 år fra før og venter lillebror 18. Desember! :)
Bor i Oslo og kjenner ikke noen gravide eller noen med spedbarn så fint å bli kjent med noen :)
 
Heihei :)
21 år, gift. Har en gutt på 5 år fra før og venter lillebror 18. Desember! :)
Bor i Oslo og kjenner ikke noen gravide eller noen med spedbarn så fint å bli kjent med noen :)

Velkommen :)

Angående kallenavn;
Hold musepila over navnet ditt oppe på banneret. Da kommer det et vindu frem, og der trykker du på kontaktdetaljer (3. rad under profilbilde).

Håper du finner ut av det :)
upload_2014-10-23_0-12-17.png
 
Back
Topp