Presentasjonstråd :-)

Jeg blir 24 år i sommer, og har samboer som er 32 år :) Vi har vært sammen i snart 4 år og venter endelig første barnet etter første prøverørs forsøk :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Jeg er 31. Og venter mitt tredje barn. Har ei jente på 8 og en gutt på 2:) Den lilleskatten kommer uventet siden vi brukte lang tid på nr2. Vi gleder oss masse. Jeg har vært gift med min flotte mannen i 10 år:).

Last edited:
Jeg er 26 år fra Oslo, han er 32 år, vært samboere i snart 5 år. Venter vårt første barn. Jeg er 5+3 dager på vei

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg er 34 år og bur på vestlandet. Vi er endeleg gravid etter fleire lange år med prøving:love7 Eg og mannen min har vore ilag i 10 år. Foreløpig termin er 24 desember :Heartred

Jeg er 23 år, fyller 24 rundt termin :) bor i Hamar med samboeren min og datteren vår på 1år7mnd :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Jeg er 20, blir 21 i sommer :-) Bor på Vestlandet. Har vært sammen med min bedre halvdel i snart 6 år, og vært samboer i snart 2 år. Venter nå vårt første barn i slutten av desember :-) Foreløpig termin er 26.Desember. Og gleder oss veldig til det, dette var veldig ønsket :-)

Blir 23 før fødselen, alene blir æ og. Fra Finnmark.. Ikke planlagt men heller ikke uønsket :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hei hei :)
Jeg er 29 år, og venter barn nr. 2 i desember! Foreløpig termin er 11 des :) Har en sønn på 15 mnd, og denne graviditeten kom litt plutselig på. Etter det største sjokket la seg (for samboers del), så gleder vi oss :) Har allerede vært på en ul og sett et bankende hjerte 7+5 :) <3

Tror ikke jeg har presentert meg. Jeg er 38 år, og bor på Østlandet. Jeg har to jenter fra før, på 7 og 4.

Vi hadde ingen planer om flere barn, men plutselig var jeg gravid, gitt. Så jeg har brukt uker på å venne meg til tanken.

Har vært sammen med mannen i 16 år, gift i 10.

24 år, bor i Stavanger og har vært sammen med samboeren i snart 7 år. Vi har en datter på 7 måneder fra før av. Termin er 21.desember:-) Ble gravid på første forsøk. Samme som sist.

Heihei. Jeg er 31 (tror jeg :) ) bor i sør og venter min 3 skatt i starten av desember :D Etter planen blir det 3 og siste. Har ei på 3,5 og en på 2 fra før.

25 år, gift, datter på snart 6 måneder. Bor på østlandet/utlandet. Planla to tette. Litt naiv som melder meg inn her allerede, men prøver å være positiv. Har slitt med habituell abort (MANGE). Hadde sist en SA i februar, men det klaffet igjen neste syklus. Hadde en blødning uke 4-6. Ul viste to fostersekker, men kun ett foster ca. 6+1, med hjerteaksjon og det hele.

Blir 29 til hausten, gifta mej i oktober, he ei på 9 frå tidligere forhold og en på 2. E 9-10 veke på vei, usikker om ej skal rekne frå eggløsning eller mens hehe kjem frå møre og Romsdal

mor til to gull, 05 og 12

Jeg er 26 år og bor på østlandet. Er gift, vi har en gutt på 2,5.

23 år, sykepleier, bosatt i Troms, venter første barn sammen med samboer gjennom 5år:) Ikke planlagt, men hjertelig velkommen! Termin 17.desember.

Jeg heter Amanda og jeg er 21 år. Jeg studerer, og bor i Trondheim. Jeg er forlovet, og bor sammen med min samboer, vi har vært sammen i 5 år. Vi venter vårt første barn sammen, og menstermin er 24. desember :) Det var ikke planlagt, ettersom jeg fortsatt har igjen litt på utdanningen min, men vi tar i mot barnet med åpne armer :)

Back
Topp