Hyggelig å bli kjent her! Sleng med hvem du er, hvor mange uker, symptomer osv. Tenkte vi kunne få utløp for alle tanker og opplevelser her, hvis noen har lyst til å dele! Også fritt frem med tanker og følelser rundt alt som skjer! Hyggelig å være flere sammen! 
Jeg er da altså eplebit, og jeg har prøvd i godt over et år, men ikke alle sykluser ble en pp, så vi endte opp med å få det til i pp13- én uke på dagen før vi skulle henvises til riksen og ivf!
Dette er mitt andre barn, men med 13 år mellom 1 og 2 blir det som å være førstegangsfødende tror jeg! I dag er jeg 4+1, det er dagen for ikm og jeg tørr snart juble skikkelig!
Symptomene:
Kvalm
Fryser skiiiiiikkelig!
Luktesansen er som et rovdyr- grusomt hvor ekkelt folk lukter ass!
Veldig oppblåst i magen, klarer ikke holde den inn heller.
Følsom
Ømme pupper
Stikninger
Så! Hvem er dere?
Jeg er da altså eplebit, og jeg har prøvd i godt over et år, men ikke alle sykluser ble en pp, så vi endte opp med å få det til i pp13- én uke på dagen før vi skulle henvises til riksen og ivf!
Dette er mitt andre barn, men med 13 år mellom 1 og 2 blir det som å være førstegangsfødende tror jeg! I dag er jeg 4+1, det er dagen for ikm og jeg tørr snart juble skikkelig!
Symptomene:
Kvalm
Fryser skiiiiiikkelig!
Luktesansen er som et rovdyr- grusomt hvor ekkelt folk lukter ass!
Veldig oppblåst i magen, klarer ikke holde den inn heller.
Følsom
Ømme pupper
Stikninger
Så! Hvem er dere?

Og at vi hadde klaff på de siste 12 dagene jeg var blødningsfri er jo helt utrolig! Vi har ingen barn fra før 

Jeg er 31 år og er gravid med nummer to. Skal være ærlig - jeg var en sjenert flue på veggen her inne forrige svangerskap (juni 2015), tenkte å være litt mer delaktig denne gangen.

Ellers har jeg ømme/tungebryst og kjenner det murrer godt i livmoren.
Får kanskje vite mer på TUL den 12/12.