Presentasjonsrunde!

Hei :)
Jeg er gravid for første gang i mitt liv og alt er bare ufattelig spennende! Jeg er 29 år, mannen er 33, og vi har prøvd å få barn i ca. 2,5 år nå. Det var til slutt IVF som skulle til, men vi var så utrolig heldige at det klaffet ved første forsøk.
Er 7+1 i dag og hadde min første kontroll hos jordmor i dag. Om en uke blir det endelig TUL og jeg klarer nesten ikke å vente mer... Håper så veldig å få sett et bankende hjerte og en frisk liten reke der inne :Heartred
 
Hei! Jeg er 32 år, forlovet med en fantastisk mann på 34 og vi er gravide for aller første gang :happy: Var i pp6 så begynte å bli utålmodige, men heldigvis så gikk det fint! Så bankende hjerte på mandag på tul når vi var 7+5 :happy: så krysser alt vi har for at dette skal hå bra helt i mål!
 
Hei!

Jeg er 22 år og min kjærsten er 26, han har en gutt fra før på 7 år - men dette er min/vores første sammen, som også bliver en gutt :happy:
Er 18+1 i dag og vi gleder oss begge 2 veldig til august :happy::happy:
 
Hei!

Her kommer en litt sen introduksjon, men bedre sent enn aldri! Jeg er 25 år gammel, og samboeren min er 27 år. Dette er vår første graviditet, så vi er veldig spent på tilværelsen som møter oss nå i august :)
Er uke 27+6 med en liten gutt, og alt har gått veldig bra sålangt. Nesten ingen kraftige symptomer til nå så det setter jeg stor pris på. Bank i bordet for det!
Skal til vår andre UL i morgen, sjekk av morkaken som så ut til å ligge litt langt nede. Krysser fingrene for at det har ordnet seg mens den lille har vokst :):Heartred
Kjøpte oss enebolig ifjor september, så nå er det siste oppussing av barnerommet i all hast før sommeren. Kjenner det kribler etter å innrede for den lille :laughing002:love017
 
Back
Topp