Presentasjonsrunde!

Hei. Jeg er 23 år. Hadde prøvd i 6 mnd når jeg ble gravid med en liten gutt. Mistet dessverre han i uke 23 i juli år. Nå er jeg gravid igjen. Veldi glad og takknemlig for at jeg er gravid igjen, men også veldig skummelt. Foreløpig termin 2.august❤️
Åh så utrolig leit å høre om gutten din :Heartblue kan jeg spørre hva som var årsaken ? (Jeg er barnepleier)
Så gøy å være gravid igjen, veldig forståelig at det er skummelt!:Heartred håper det går bra denne gangen :Heartred
 
Titti_malene 32år og 4+2 idag :)
Har en sønn på 9år (09 barn) fra før, så blir rart og spennende med nr2 så lenge etter..

Av symptomer har jeg:
Vonde og ømme bryster
Vondt i nederst i magen og korsrygg
Oppblåst og MYE luft :meh:
SULTEEEEEN.
Og holder snart på å fryse ihjel :confused:
 
Last edited:
Åh så utrolig leit å høre om gutten din :Heartblue kan jeg spørre hva som var årsaken ? (Jeg er barnepleier)
Så gøy å være gravid igjen, veldig forståelig at det er skummelt!:Heartred håper det går bra denne gangen :Heartred
Vi fikk ikke noe klart svar på hvorfor det gikk som det gikk. Derfor er jeg ekstra redd denne gangen. Livredd for at det skal skje igjen siden vi ikke vet hvorfor det skjedde sist.
Tusen takk, det håper virkelig jeg også❤️
 
Ja :) Du som har samme fine navn på mannen og guttungen? ☺️
Ja, både sønnen, mannen og svigerfar heter det samme :) klarer ikke helt å koble deg på nick da :p du er med på sensommerbarna på face også?
 
Ja, både sønnen, mannen og svigerfar heter det samme :) klarer ikke helt å koble deg på nick da :p du er med på sensommerbarna på face også?
Ja :) husker deg nok mer fra forumet da ☺️ Synes det var så kult navn du valgte ☺️
 
Ja :) husker deg nok mer fra forumet da ☺️ Synes det var så kult navn du valgte ☺️
Haha.. det er ikke så mange stedene jeg har skrevet navnet, siden det er så få som heter det (4 i Norge) og derfor er så lett å spore. Moro at du husket det! Moro at vi er i samme termingruppe denne gangen også (nå som jeg koblet hvem du er). Har du termin på bursdagen til T? Jeg har termin 8 og H er født 10 :)
 
Haha.. det er ikke så mange stedene jeg har skrevet navnet, siden det er så få som heter det (4 i Norge) og derfor er så lett å spore. Moro at du husket det! Moro at vi er i samme termingruppe denne gangen også (nå som jeg koblet hvem du er). Har du termin på bursdagen til T? Jeg har termin 8 og H er født 10 :)
Ja, det synes jeg også var litt artig :) Jeg har termin datoen etter forrige termin(tror jeg :p), T kom nesten 2 uker før termin. Så han er født i slutten av juli :) så det her blir spennende :)
 
Ja, det synes jeg også var litt artig :) Jeg har termin datoen etter forrige termin(tror jeg :p), T kom nesten 2 uker før termin. Så han er født i slutten av juli :) så det her blir spennende :)
Ja, sent er faktisk at han var litt tidlig. Da han ble født var det fortsatt en mnd til min termin. Føltes som en evighet til. Men så hadde ikke H det så bra i magen lenger, så da hentet de han ut 16 dager før :) når har du termin denne gangen?
 
Ja, sent er faktisk at han var litt tidlig. Da han ble født var det fortsatt en mnd til min termin. Føltes som en evighet til. Men så hadde ikke H det så bra i magen lenger, så da hentet de han ut 16 dager før :) når har du termin denne gangen?
Så nå at setningen ga lite mening.
Men tror jeg hadde termin 7.8 sist og nå har jeg termin 8.8 :)
Litt godt å ikke gå helt til termin og :p
 
Vi fikk ikke noe klart svar på hvorfor det gikk som det gikk. Derfor er jeg ekstra redd denne gangen. Livredd for at det skal skje igjen siden vi ikke vet hvorfor det skjedde sist.
Tusen takk, det håper virkelig jeg også❤️
Ååh, så trist. Hadde en hatt en årsak hadde det kanskje vært noe en kunne være obs på, så det må være vanskelig. Håper det går fint, som sagt :happy:
 
Luna94, 24 år og 4+2 idag, testet endelig svakt positivt idag, 16dpo! :Heartred
Min tredje graviditet i år, da det ble oppdaget MA i juni og oktober. Ingen barn fra før..
Så håper denne spiren holder helt til termin hvis testene blir sterkere med dagene som kommer :smiley-angelic001:nailbiting:
 
Mellompus her, 29 år fra Oslo og er trolig 3+6. Fikk ganske tidlig positive tester (9 DPO) og de blir bare sterkere og sterkere - så håper virkelig at det her holder i 9 mnd! Dette var vår første pp og vi har ingen barn fra før. :cat: Har trolig termin 13 august!

Av symptomer merker jeg ikke mye annet enn at jeg fryser lett, puppene er litt rare, tett i nesa og litt småkvalm hele tiden uten at det er veldig plagsomt. :p
 
Last edited:
Ønskedrømmen2019 - 22 år ifra Hedmark - ilag med min fine mann på 28. Jeg er trolig 3+5, fikk tidlig positiv Gtest - 9DPO, som heldigvis blir sterkere. Det klaffa nå i PP6, og jeg håper å slippe en reprise på PP4- som endte i SA..
Dette blir vår aller første barn, og det er veldig spennende og nytt. Krysser fingrene for at denne sitter! :smiley-angelic001

Av symptomer så er jeg litt småkvalm, tunge pupper med ømme nipler, fryser veldig lett og noe murringer i livmora.

:wav :HeartbigredLETS GO, AUGUSTBABYER! :Heartbigred:wav
 
Titti_malene 32år og 4+2 idag :)
Har en sønn på 9år (09 barn) fra før, så blir rart og spennende med nr2 så lenge etter..

Av symptomer har jeg:
Vonde og ømme bryster
Vondt i nederst i magen og korsrygg
Oppblåst og MYE luft :meh:
SULTEEEEEN.
Og holder snart på å fryse ihjel :confused:

Legg igjen en kommentar under terminlista så kan jeg legge deg inn der ☺️
 
Hei, snik her ☺️
27 år, er i uke 4+3. Termin ca 4.aug.
Vi har ikke prøvd, kom som en gledelig overraskelse ❤️
Dette blir barn nr 2. Guttungen er 9 mnd.

Symptomene venter jeg enda på, håper det går like bra som sist med lite symptomer foruten en voksende mage ☺️
Dog noe trøtt, men det skyldes nok babyen som ikke vil sove hele natta enda :sleep002

Legg igjen kommentar under terminlista så legger jeg deg til der ☺️
 
Hei.

A&M her :)

Er 34 år gammel, har en sønn på 13 år fra før og vi er nå 4+ 3 i dag. Vi har hatt 3 forsøk med inseminering i dk, endelig satt det på tredje forsøk. Håper virkelig at vi holder helt i mål til august :)

symptomene begynte med kvalme 1.5 uker siden er fortsatt litt kvalm men litt bedre akkurat nå :).
Jeg fryser veldig om dagen, men viste ikke at det var symptomer før jeg leste her, hehe.
Trøtt
Veldig tung/oppblåst i magen, var ikke sikker på om det var noe innbilning eller ikke, men er litt sånn som noen over her skrev klarer ikke helt og holde inn magen, hehe.

lykke til alle sammen, dette blir en spennende tid :)

Legg gjerne igjen kommentar under terminlista så kan jeg legge deg til der. ☺️
 
Jeg har egentlig termin 29.07, men tenkte å henge litt her inne og :)
Er 30, vært prøver i ca 2,5 år. Ble gravid på fryseforsøk etter totalfrys på 2. Runde IVF, er nå 5+4.
Symptomer:
- Kvalme
- Ømme, tunge bryster
- Forsterket luktesans
- "Press" i panna

Skal på TUL om et par uker :)

Legg igjen en kommentar under terminlista så kan jeg legger deg til der
 
Back
Topp