Presentasjon ❤️

Født i 87, gift med en dame, vært gjennom ivf. Gullegget satt, gitt er 5+4 idag med termin 29.november.
Første barnet for oss begge
Begge uføre her og!
Jeg har alltid ønsket meg barn, men ikke falt seg slik før nå❤️
 
Jeg er 39 år, venter barn nr 2 (mannens første), foreløpig termin 18. november. Har en 7-åring fra før
 
Hei! Jeg er 40 (snart 41) og mamma til en på 5 og en på 7 fra før. Så ønsket vi oss en til. Mye frem og tilbake de siste 2 årene med prøving uten hell, så sluttet vi å prøve, så begynte vi igjen, vurderte IVF helt nylig men slo det fra oss. Mye tanker rundt alder og var egentlig akkurat klar for å godta at det ikke ble flere. Og så plutselig ble jeg gravid :) nå er det litt skrekkblandet fryd. Blir veldig glad for å komme i kontakt med andre "modne" gravide. Bor i Bergen.
Hei!
Jeg er også 40 og bor i Bergen :) Mamma til en på 3 og en på 6 fra før.
 
Last edited:
Jeg er 39, bor i Oslo med samboer og katt, og jobber i høyere utdanning. Er 5+5 i dag, traff på siste frossen blasto i første runde IVF hos Hausken. Har aldri vært gravid før, og synes dette er ganske skummelt!
 
Er 44(!), den eldste her?
Har et barn på 7 som kom naturlig og ble gravid via eggdonasjon og IVF etter mange år med prøving naturlig. Jobber som konsulent i eget firma. Termin 21.11.24 om det går veien!
 
Er 44(!), den eldste her?
Har et barn på 7 som kom naturlig og ble gravid via eggdonasjon og IVF etter mange år med prøving naturlig. Jobber som konsulent i eget firma. Termin 21.11.24 om det går veien!
Gratulerer! tips: er en egen tråd "over 40 og gravid", hvis det er interessant.
 
Jeg er 31, gift og fra Oslo.
Dette er mitt 4 barn, har tre gutter fra før født i 2010,2014 og 2016.
Jeg jobber i utdanningsetaten
 
Ville bare innom å si hei! Jeg holder til i oktoberforumet, men har teemin såpass sent i oktober at jeg kommer med en liten presentasjon her sånn tilfelle. Skal på TOUL den 17 april, så får se hva den lille blir målt til da.

Jeg er 37, kona er 31. Det er hun som går gravid etter x antall mislykkede forsøk med meg. Jeg har alltid brukt babyforum under alle forsøkene, derfor fortsetter jeg selv om det ikke er jeg som går gravid :) Kona er ikke så veldig engasjert i slike forum.

Vi bor i Lillestrøm kommune, har ingen barn fra før, men har en hund som lyder navnet Lexie❤️

Foreløpig termin er 26 oktober, men vi ble satt en dag tilbake ved tidlig ultralyd, så kan fort hende vi ender opp med barn i november ❤️
 
Heisann! Jeg er 34, 35 til sommeren. Samboer med barnefar. Nyinflyttet til Asker/Bærum. Termin 12 november :)
Lite nettverk her enn så lenge, men blir vel bedre etterhvert!
 
Er 44(!), den eldste her?
Har et barn på 7 som kom naturlig og ble gravid via eggdonasjon og IVF etter mange år med prøving naturlig. Jobber som konsulent i eget firma. Termin 21.11.24 om det går veien!
Hei. Jeg blir 45år før ny baby kommer. 79modell. Er vi like gamle? Så hyggelig å følge flere godt voksne. Hvordan er formen din?
 
31 år, samboer, bor på Østlandet. Jobber i barnehage. Første gang jeg er gravid Veldig spent og mange tanker som surrer og går ❤️
 
Hei dere :greet025

Jeg er 30 år gammel og kommer fra / bor på Sørlandet. Min samboer er 32 år fra Bergen. Dette blir vårt første barn etter å ha prøvd i ca 8 år, hvor vi har vært gjennom prøverør / ivf de siste 3 årene. Endelig satt gullegget, og vi håper på en frisk baby i november :Heartred Vi jobber begge i barnehage, og jeg er for tiden sykemeldt. I august har vi planlagt å gifte oss, og har så langt ikke utsatt det. Spennende å se hvordan det går :happy: :cool:
 
Da fant jeg også veien hit :happy: Jeg er 35 år, bor i Stavanger, ufør. Venter barn nr 3, 21.nov. Har gutt på 14 og jente på 9 fra før. Hadde egentlig sagt meg ferdig, godt fornøyd med de to jeg har, men hjertet har vel i grunn lengtet etter en attpåklatt så sånn ble det. Helt utrolig å få oppleve dette igjen ❤️ har vel i grunn ikke sunket helt inn enda...
Hei og hå! :happy093
 
Back
Topp