Presentasjon ❤️

Jeg har også bursdag i desember og har aldri syntes at det har vært kjipt :angelic: Kun det ene året andre ble 12 år og jeg var igjen som 11 år og ble de sa Elvis til meg. Det gikk heldigvis fort over :hilarious: skolestart gikk også veldig fint for meg, selv om alt var nytt da jeg aldri hadde gått i barnehage. Husker alt som bare positivt. Så det kan jo gå superbra! :Heartred
Håper det!
Så bra :) det er jo bare jeg som krisemaskimerer :p
 
Tenk så heldige vi er som har fått det til :Heartred Vi skulle IKKE ha barn så sent på året, og det er faktisk bare en veldig sen eggløsning som er grunnen;) vi trodde ikke vi hadde sjans denne syklusen, og neste syklus vi kunne rekke ville blitt et januarbarn:angelic:
Når det er sagt, så blir det som det blir, og jeg har aldri tatt skade av å være yngst :) Det er kjipt akkurat dette med skolestart og permisjon, men det er heldigvis bare en liten del i det store bildet. De kommer til å bli fantastiske små:love7 tenk dere jul med et bittelite nurk. Jeg dåner!
Ja ❤️ og det jeg synes er fordel fremfor å få sommerbaby hvertfall at man slipper å styre med nyfødt i stekende sol og varmt og kav med unge som blir varm når man ammer osv :p
 
Ja ❤️ og det jeg synes er fordel fremfor å få sommerbaby hvertfall at man slipper å styre med nyfødt i stekende sol og varmt og kav med unge som blir varm når man ammer osv :p
Og så gleder jeg meg til å ha en 6-7 mnd gammel baby til sommeren :love7 Da sier de litt mer ifra om ting blir ubehagelig håper jeg;)
 
Tar sjansen på å si hei. Jeg har mistet flere ganger og regner egentlig ikke med å få beholde denne heller. Men vil ikke gå glipp av fellesskapet her inne hvis det nå faktisk skulle gå bra.

Jeg er straks 38 år og har 2 barn fra et tidligere forhold. Jeg og samboeren har prøvd nå på baby siden 2021 og ved hjelp av IVF. Vi ble gravid i 2022 med tvillinger. De mistet vi dessverre i uke 17.

Krysser fingrene for at jeg får være her helt til november. ❤️
 
Kan vell slenge inn en presentasjon nå❤️ Er 26 år og dette blir vårt første barn. Ble gravid i 2022, men det endte i kjemisk, så nå har vi vært igjennom IVF og jeg ble gravid på 2. insett. Er utdannet sykepleier:happy:
 
Og så gleder jeg meg til å ha en 6-7 mnd gammel baby til sommeren :love7 Da sier de litt mer ifra om ting blir ubehagelig håper jeg;)
Jeg har en gutt født tidlig november 2020 og syns det var helt nydelig!

Han var baby i vintermånedene og vi koste oss mye inne og trillet når det ikke var for kaldt. Når våren kom var han 4-5 måneder og det var så deilig! Sommeren var også helt supert med en som ålte og krabbet rundt :) Og ikke minst har man krav på barnehageplass fra ett år om man ønsker det.
 
Jeg har en gutt født tidlig november 2020 og syns det var helt nydelig!

Han var baby i vintermånedene og vi koste oss mye inne og trillet når det ikke var for kaldt. Når våren kom var han 4-5 måneder og det var så deilig! Sommeren var også helt supert med en som ålte og krabbet rundt :) Og ikke minst har man krav på barnehageplass fra ett år om man ønsker det.
Så bra å høre :) Gleder meg også til å ha baby når det er kaldt og ikke så mye man er ute på farten på samme måte. Jeg har en vintergutt fra før, men akkurat over nyttåret, og fikk ikke barnehageplass før til høsten, så er glad det nå går an å få selv om man er født i november :)
Jeg tror nok også i det store og hele det går helt fint, tenker vel aller mest på 1 klasse. Kommer til å bli så stor forskjell å sende en på 5,5 og ikke en på 6,5 i første klasse. Men barnet vil jo ikke være alene om å være født på høsten og mange tenker nok ikke på det i det hele tatt, så det går nok bra <3
 
Hei! Jeg er 30 år og jobber som fotograf, pedagog og redaktør. Dette er mitt første svangerskap med termin 10. november (7+4 i dag). Samboer har 2 barn fra før på snart 7 og 11 år. Var på tidlig ultralyd på lørdag og alt ser bra ut så langt. Håper det fortsetter sånn!
 
Melder meg forsiktig inn her :)
35 år, ett barn på 7 år fra før. Mange år med prøving uten resultat, og spiren i magen nå er et resultat av ivf. Litt vanskelig å tro på at dette skal gå, men enn så lenge er det heller ingenting som tyder på at det ikke skal gå.
Utdannet barnehagelærer, og jobber som daglig leder i en middels stor barnehage. Ellers tilbringes mye tid på hytta, og utover våren og sommeren også i seilbåt:)
 
Termin 30/11, men tar sjansen på at det heller blir tidlig enn sent og at dette er riktig gruppe - om det i det hele tatt går så langt. Krysser fingrene og håper inderlig det går i orden denne gangen. Blir isåfall vår første

Bor på Østlandet, jobber med IT og gleder meg til lysere og varmere dager med mer tid ute! God påske ☀️
 
32 år, bor i Oslo og jobber med markedsføring. Dette er vårt første svangerskap og håper at alt går bra hele veien. Ikke fått en sikker termindato ennå men diverse kalkulatorer sier 25. november :love2
 
Hei! 32 år, trønder og jobber innen folkehelse. Har to på vei inn i tenårene allerede, så kombinasjonen med småbarn blir spennende.
Gleder oss
 
Hei,
Jeg er 32, gift og bor i Bergensområdet ☺️ har tre barn i skolealder, så det kommer en liten attpåskatt her ( krysser vi fingrene for).
 
Kan gi en liten presentasjon :happy:
40 år,bor på østlandet. Har samboer og 2 barn på 12 og 9 år. Dette svangerskapet var ikke planlagt :smiley-ashamed004 så her svinger det mellom glede og frykt om hverandre daglig :smiley-ashamed004
 
Kan snike meg forsiktig inne her, mensen har aldri vært så sen, så da satser vi på at de er noe inni de. Har dessverre ikke noe tester her på hytta. Bor i Innlandet og har 2 barn fra før av. Jobber i kommunen
 
Back
Topp