Presentasjon ❤️

Hei :)

Jeg er 37 år og bor i Bergen! Gravid med mitt andre barn og jobber i helsevesenet.

Termin 17 November.

Har et barn fra før, på snart 4, med min samboer.
 
Da er vi i samme båt!:Heartred Lastebil og fibromyalgi altså!
Beklager seint svar ! Har vært på ferie å så når vi kom hjem blev vi skikkelig dårlige søledammen :banghead: Åh, gott å høre at jeg ikke er alene ! Har du haft det lenge ? Fikk diagnose nå i mars så skjønner ju da hvorfor ting er som de er og hvorfor jeg hvert så dårlig til tider ..
 
Hei!

Jeg er forlovet med dama mi, som jeg møtte for seks år siden nå i august. Vi er én av de få som har gjennomgått partnerdonasjon. Dette er begges første, som satt på 2. forsøk, etter totalt to uttak på dama. Altså fikk hun ut kun ett embryo begge forsøkene, og det siste sitter nå - ei jente som kommer i månedskiftet oktober/november. Vi er begge 37 år, og etter MA i november (i uke 9), er dette virkelig et ønskebarn! For ikke å snakke om utgiftene (rundt regnet 600 000,- så langt). Mine fire embryo etter ett forsøk ligger på frys på Medicus (vi håper på full klaff med motsatt donasjon på høsten neste år, og da lillesøsken i 2026). Fødeplassen er på Ullevål, og vi bor midt i gryta i Oslo.

Artig å bli kjent med flere i Oslo og ellers her på forumet!
 
Back
Topp