Prøvere ved St.Olavs

Hmm jeg tror kanskje ikke de er tilbake i drift før 4.august? Men at callbacken åpner før. Litt usikker. Verdt et forsøk
Hm, stod bare om callbacken på insta, men kan jo hende.. utrolig ugunstig i så fall.

Da jeg ble gravid i mai fikk jeg time til UL i uke 7 ja. Men nå har de jo sommerstengt da.

Fant dette på siden deres;

"Alle pasienter får tilbud om tidlig ultralyd i uke 12. Seksjonen velger derfor å ikke ha rutinemessig ultralyd av gravide pasienter i uke 7."

Så da tror jeg ikke jeg kan forvente noe, nei.

Da har vi endelig fått time for videokonsultasjon Hva er det man snakker om der egentlig?
Jeg dytter denne frem for deg. Jeg aner ikke, vi hadde ingen konsultasjon. Vi tok alt privat først, og fikk kun behandlingen på st Olavs :bag:

Da har vi endelig fått time for videokonsultasjon Hva er det man snakker om der egentlig?
Tror det kommer ann på hva du/dere har gjort fra før.. Da vi hadde videokonsultasjon var vi ferdig utredet ved lokalt sykehus, så konsultasjonen innebar informasjon om hvilke medisiner som var planlagt, og når det var planlagt oppstart. Samt generell info rundt prosessen, og hva de forventer basert på mine verdier. Deretter åpent for spørsmål. Kort info om hvordan sette sprøyter, når på dagen de skal settes, og hvordan oppbevare dem. Sånne ting

Tror det kommer ann på hva du/dere har gjort fra før.. Da vi hadde videokonsultasjon var vi ferdig utredet ved lokalt sykehus, så konsultasjonen innebar informasjon om hvilke medisiner som var planlagt, og når det var planlagt oppstart. Samt generell info rundt prosessen, og hva de forventer basert på mine verdier. Deretter åpent for spørsmål. Kort info om hvordan sette sprøyter, når på dagen de skal settes, og hvordan oppbevare dem. Sånne ting
Ok, takk for svar! Vi er ferdigutredet fra før :) startet dere på medisiner rett etterpå?

Nå ble det litt spam fra min side..:smiley-ashamed005 Hvor lang tid gikk det fra dere hadde første oppstartssamtale og til egguttak?

Ringt inn på callback kl 09.00 mtp graviditet , så bare å vente spent på tilbakeringing :hilarious:

Skjønner. Lang ventetid!
Ventetiden er kjempe lang!
Venter på henvisningen, venter på utredning, venter på oppstartssamtale, venter på oppstart, venter på kontroller, venter på uttak, venter på beskjed om hvor mange egg ut, venter på innsett og beskjed om hvor mange som evnt blir fryst, venter på positiv test... Blir verdensmester i å vente av å være i IVF!

Ventetiden er kjempe lang!
Venter på henvisningen, venter på utredning, venter på oppstartssamtale, venter på oppstart, venter på kontroller, venter på uttak, venter på beskjed om hvor mange egg ut, venter på innsett og beskjed om hvor mange som evnt blir fryst, venter på positiv test... Blir verdensmester i å vente av å være i IVF!
Haha ja veldig godt sagt... Ser flere tipser om å glemme det litt men det er vanskelige greier..

Nå ble det litt spam fra min side..:smiley-ashamed005 Hvor lang tid gikk det fra dere hadde første oppstartssamtale og til egguttak?
Jeg hadde to sykluser mellom oppstartssamtale og da vi startet med behandling. Så det er som de sier, man blir god på å vente.

Noen av dere som har sendt omsorgsattesten på mail til st olav? Vet dem har ferie nå så jeg tenkte jeg kunne sende den der

Noen av dere som har sendt omsorgsattesten på mail til st olav? Vet dem har ferie nå så jeg tenkte jeg kunne sende den der
Det er vel helst post eller crypho de ønsker motta dem på.

Ja tenkte kanskje det. Får vente til dem er tilbake. Må bli lagt til på nytt i crypho
Vent til da, du. :) de får jo ikke registrert det inn før de er tilbake uansett:)

Back
Topp