Prøvere ved St.Olavs

Eller har bare suppert gruppen i appen som jeg skrive til. Kanskje jeg må ringe seksjonen og spørre? Beklager å plage deg med dette :happy::happy090

Har du fått noe plan for behandling? Ville evt ringt dem, og be dem legge deg til; for det er de som må invitere. Legg inn Epost i helsami, og ring dem på callback'en, så legger de deg til. Da får du den meldingen som første melding, og skriver inn informasjonen de ber om. Så er den klar til bruk.

Obs, St Olavs sletter deg etter 3 mnd inaktivitet.

Fordelen med crypho er at du ofte får fortere svar enn om du ringer callback. Som f.eks når du noterer inn mens. Også kan man sende skjemaer over der, så slipper man sende i posten.

Har du fått noe plan for behandling? Ville evt ringt dem, og be dem legge deg til; for det er de som må invitere. Legg inn Epost i helsami, og ring dem på callback'en, så legger de deg til. Da får du den meldingen som første melding, og skriver inn informasjonen de ber om. Så er den klar til bruk.

Obs, St Olavs sletter deg etter 3 mnd inaktivitet.

Fordelen med crypho er at du ofte får fortere svar enn om du ringer callback. Som f.eks når du noterer inn mens. Også kan man sende skjemaer over der, så slipper man sende i posten.
Ja fått plan for behandling. Skal starte opp og gi beskjed om jeg får mens etter 27.juli. Hu dama sa ingenting annet enn å bruk crypho og gi beskjed. Fant ut i dag at det var jo ikke lett :wacky: men da ringer jeg og sier de må invitere meg og jeg skal få til å bruke appen.

Ja fått plan for behandling. Skal starte opp og gi beskjed om jeg får mens etter 27.juli. Hu dama sa ingenting annet enn å bruk crypho og gi beskjed. Fant ut i dag at det var jo ikke lett :wacky: men da ringer jeg og sier de må invitere meg og jeg skal få til å bruke appen.
Jepp, gjør det!

Screenshot_2025-06-20-09-47-03-73_9c47de48e16f412255154f11f7d48003.jpg

Vet jo at crypho ikke skal brukes til "andre spørsmål", men bør jeg etterspørre cyclogest en gang til? :dead:
Står jeg skal begynne på det, men har ikke fått resept enda. Prøvde hinte til det da jeg meldte inn EL i stad.

Noen som vet om innsett alltid er på ettermiddagen (etter 12), eller om det e mulig å få det tidlig på dagen?

Hvordan er det med St.Olavs og evt tidlig UL ca uke 7? Sist jeg satt inn, så hadde de satt kryss over akkurat det, fordi de ikke hadde kapasitet..

Da jeg ble gravid i mai fikk jeg time til UL i uke 7 ja. Men nå har de jo sommerstengt da.
Ah, faen. De svarer på callback t.o.m. 11/7, da. Om jeg får time til UL 28/7 (da er de vel akkurat tilbake, mener jeg?), så er jeg 7+3, da. Så kan jo håpe!

Ah, faen. De svarer på callback t.o.m. 11/7, da. Om jeg får time til UL 28/7 (da er de vel akkurat tilbake, mener jeg?), så er jeg 7+3, da. Så kan jo håpe!
Hmm jeg tror kanskje ikke de er tilbake i drift før 4.august? Men at callbacken åpner før. Litt usikker. Verdt et forsøk

Back
Topp