Prøvere ved St.Olavs

Kommer kanskje an på hvilke blodprøver, men sist jeg tok (i mars) så kom svarene i HelsaMi-appen senere samme dag:) Så er nok lurt å ringe om ikke de er inne etter så lang tid!
Var infeksjonsprøver, har gått halvannen uke nå, men ikke kommet inn der til nå.. men skal ringe callback'en uansett Nuh :)

Var infeksjonsprøver, har gått halvannen uke nå, men ikke kommet inn der til nå.. men skal ringe callback'en uansett Nuh :)
Infeksjonsblodprøvene har jeg egentlig aldri fått svar på, hverken per telefon eller i HelsaMi. Jeg regner bare med at de sjekker at er ok når er inne neste gang. Den eneste gangen jeg har fått svar på blodprøver tilbake fra de er når jeg tok utredning for habituell abort, eller progesteronmålinger.

Infeksjonsblodprøvene har jeg egentlig aldri fått svar på, hverken per telefon eller i HelsaMi. Jeg regner bare med at de sjekker at er ok når er inne neste gang. Den eneste gangen jeg har fått svar på blodprøver tilbake fra de er når jeg tok utredning for habituell abort, eller progesteronmålinger.

Jeg ble bedt om å ringe ca en uke etter prøvene var tatt og attester sendt for å avtale forsøk; men planen var egentlig å ta prøvene hjemme..men så skulle vi tilfeldigvis til Trondheim samme dag som jeg fikk rekvisisjonen i posten, så tok de like godt på St Olavs. :)
Men hvis man ikke vanligvis får noe respons på dem sånn, så er det jo like greit å ringe uansett. :p
Har ringt på callback'en i dag :)

Callback'en hadde forresten litt fullt disse dager, og ringte ikke tilbake før i går. Men verdens hyggeligste sykepleier som var i andre enden, og vi er altså good to go for juni. :smiley-bounce012

Og, om andre lurer; siste mulige dato for pos. EL før ferien er 29. Juni, sa hun. :) Ingen stress for min del, det, heldigvis. :love017

Det der brevet til gynekolog som de sender, mtp hvilken info de vil ha tilsendt (kontroll, naturlig syklus), noen som har det liggende, eller husker ca hva det stod?
Brevet hit er ikke kommet i posten enda. Forhåpentligvis kommer det på fredag, for må jo reise og ta kontroll på mandag..
Men just in case, så er det vel bare tykkelse på slimhinnen og størrelsen på follikler eller...?

Det der brevet til gynekolog som de sender, mtp hvilken info de vil ha tilsendt (kontroll, naturlig syklus), noen som har det liggende, eller husker ca hva det stod?
Brevet hit er ikke kommet i posten enda. Forhåpentligvis kommer det på fredag, for må jo reise og ta kontroll på mandag..
Men just in case, så er det vel bare tykkelse på slimhinnen og størrelsen på follikler eller...?
Har aldri hatt fryseforsøk, men verdt å spørre i Crypho kanskje? :)

Tenkte plinge på om ikke brevet ligger i postkassen i morgen, men det er jo ikke alltids de svarer så fort :happy3
Du kan prøve å ringe til resepsjonen (ikke callback) i morgen og høre om sekretærene kan sende deg skjema på mail eller Crypho, tok 3 dager før de ringte tilbake på callback nylig for min del i hvert fall. Håper det ordner seg!

Du kan prøve å ringe til resepsjonen (ikke callback) i morgen og høre om sekretærene kan sende deg skjema på mail eller Crypho, tok 3 dager før de ringte tilbake på callback nylig for min del i hvert fall. Håper det ordner seg!
Ja, tok lang tid sist og på tlf... men vet at jeg tidligere har fått respons på crypho på en søndag; også vet jeg ikke om de evt har noe prioriteringsliste, mtp om man er registrert som under forsøk eller ikke? Husker i alle fall i 2020, hvor jeg skulle sende inn resultatene fra UL, også tilsa resultatene at jeg måtte ha mer stimulering - men hadde ikke fått noe mer resept på bemfola. Da ringte de jo opp samme dag og ordnet. :happy3

Men jeg TROR jo det bør være kommet i posten i morgen..!
Men ja, må vel prøve sekretærene evt.
Har ikke time før kl 14 på mandag, så de har litt tid på seg på å svare og, da.

Noen som vet hvordan jeg logger meg på crypho? Laga profil etter oppstartstime i mai. Nå kommer jeg meg ikke inn. Husker ikke passord og skjønner ikke hvordan jeg skal få laget nytt når appen ber om recovery key. Og man trykker at man ikke har recovery key kommer man til en side der det står det må ordnes men ingen videre linker osv til å gjøre noe :rolleyes: Jeg er ganske teknisk men den appen her ga ingen mening..

Noen som vet hvordan jeg logger meg på crypho? Laga profil etter oppstartstime i mai. Nå kommer jeg meg ikke inn. Husker ikke passord og skjønner ikke hvordan jeg skal få laget nytt når appen ber om recovery key. Og man trykker at man ikke har recovery key kommer man til en side der det står det må ordnes men ingen videre linker osv til å gjøre noe :rolleyes: Jeg er ganske teknisk men den appen her ga ingen mening..
Prøv på nettsiden?

Men letteste er om du husker passordet :dead: mener å huske det måtte være lengre enn typiske passord, type 10 tegn eller noe? Så om du f.eks har kombinert to passord eller noe.
Bare som tips til å huske :hilarious:

Hvis ikke, må du lage ny bruker :dead:

Prøv på nettsiden?

Men letteste er om du husker passordet :dead: mener å huske det måtte være lengre enn typiske passord, type 10 tegn eller noe? Så om du f.eks har kombinert to passord eller noe.
Bare som tips til å huske :hilarious:

Hvis ikke, må du lage ny bruker :dead:
Kom meg inn men sto tidligere i dag at jeg hadde fått en mld. Derfor jeg begynte å styre med å komme meg inn. Finner ingen mld der nå. Må man legge til noe eller er det bare å skrive random så får st.olavs det? Frøøøktelig tungvindt app system:help

Kom meg inn men sto tidligere i dag at jeg hadde fått en mld. Derfor jeg begynte å styre med å komme meg inn. Finner ingen mld der nå. Må man legge til noe eller er det bare å skrive random så får st.olavs det? Frøøøktelig tungvindt app system:help
Fertilitetseksjonen må invitere deg for at du skal kunne kommunisere med de i appen.

Da vil du få en egen «fane» som heter «Fertilitetsseksjonen» i appen hvor du kan sende meld med de.

Men jeg fikk også varsel fra Crypho i dag om at jeg hadde fått meld. Åpna med det samme og da var serveren til appen nede. Når jeg kom inn var det ikke noen nye meldinger der. Siden du også har opplevd det i dag, så ha det kanskje vært en system-feil?

IMG_4250.jpeg

Screenshot_2025-06-17-18-06-19-45_9c47de48e16f412255154f11f7d48003.jpg

Har du fått denne?

Forøvrig, jeg fikk 3 varsel om meld der i dag, men var ingenting nytt. Hadde fått melding i 9-tiden i dag, og den hadde jeg lest allerede.. og i 14-tiden fikk jeg plutselig flere varsel :p kan være bare etterheng som kom inn i dag?

Vis vedlegget 462819

Har du fått denne?

Forøvrig, jeg fikk 3 varsel om meld der i dag, men var ingenting nytt. Hadde fått melding i 9-tiden i dag, og den hadde jeg lest allerede.. og i 14-tiden fikk jeg plutselig flere varsel :p kan være bare etterheng som kom inn i dag?
Nei den har jeg ikke fått. Skal jeg skrive noe innpå der for å se om jeg får noe respons/tilbakemelding? Fikk nada informasjon om dette annet enn å laste ned appen. Gjorde og opprettet bruker. Nå i dag ordnet nyss passord. Eller sende personnummeret og navn og spørr om de får mld?

Vis vedlegget 462819

Har du fått denne?

Eller har bare suppert gruppen i appen som jeg skrive til. Kanskje jeg må ringe seksjonen og spørre? Beklager å plage deg med dette :happy::happy090

Back
Topp