Leo83
Betatt av forumet
Godt å høre at det ikke er bare meg[emoji5] håper null stress og avslapping kan være oppskriften! Vanskelig å tilrettelegge på min jobb og- jeg er teamleder på en barnevernsinstitusjon! Masse merkantile oppgaver i tillegg til jobben med krevende barn som bor der! Når man plusser på at jeg jobber 2/3 døgn i strekk, og i tillegg har 17 mil reisevei èn vei, så burde jeg kanskje innsett før at det passer dårlig sammen med hormonkurer og prøverørsforsøk[emoji51]
Om jeg blir gravid så skal jeg be om sykemelding til etter TUL, og forhåpentligvis jobbe kun den merkantile delen av stillingen min frem til uke 12! Da må jeg over på svangerskapspenger.. jobber privat og de har ingen mulighet til tilrettelegging hele svangerskapet!
De andre gangene jeg har satt inn har jeg vært i jobb og stresset masse.. Derfor ble jeg anbefalt av gyn lege å bli sykemeldt ut uke 9 og da starte i redusert stilling..tenker at jeg hører på de [emoji4][emoji4] å her sitter jeg, snart i uke 10 [emoji173]️
Du skal se at det er dette som skal til, jeg fikk også det samme anbefalt av noen venninner som har Ivf barn.. de hadde også vært sykemeldt til uke 12 og da endelig satt spiren [emoji173]️[emoji173]️ hørtes jo ut som en forferdelig lang arbeidsvei på deg også, det blir sikkert helt fantstisk å kun ligge med beina høyt nå [emoji8][emoji8]