Prøvere ved St.Olavs

Samme her! Sist jeg ringte inn (for å avtale oppstart) tok det ei uke, men da beklagde de at det hadde tatt så lang tid. Så håper normalen er litt kjappere respons.
Jeg har alltid blitt ringt opp innen 2-3 dager. Så på fb at de var forsinket med callback i midten av januar pga. sykdom.

Ble ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.
Jeg hadde testdag på onsdag, og ventet med å ringe til da, men samme situasjon her også, fikk mensen allerede ei uke før testdag. Man kan bli matt av mindre. Det mest meningsløse var å fortsette på lutinus samtidig, men så turte jeg ikke helt å slutte heller, i tilfelle det var noe der likevel.

Ble ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.
Jeg ringte inn i dag. Jeg har test dag den 7, men mens ha begynt her også. Tenker jeg kanskje blir ringt på mandag med samme beskjed som deg

Jeg ringte inn i dag. Jeg har test dag den 7, men mens ha begynt her også. Tenker jeg kanskje blir ringt på mandag med samme beskjed som deg
Ja, mest sannsynlig.. Skjønner at man skal holde seg til testdato, det er helt sikkert en logistikk uten like som må gå opp med alle som er i behandling. Jeg vet heller ikke hva jeg forventet. Jeg ville bare vite at vi kan ha innsett i neste syklus og kanskje ordne henvisning til UL. Jeg spurte om jeg kunne bare sende en meld på Crypho på mandag, men det kunne jeg heller ikke, nei :wacky: Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på dette mer, det er sikkert bare jeg som er overfølsom, jeg fikk jo mensen i dag.

Ja, mest sannsynlig.. Skjønner at man skal holde seg til testdato, det er helt sikkert en logistikk uten like som må gå opp med alle som er i behandling. Jeg vet heller ikke hva jeg forventet. Jeg ville bare vite at vi kan ha innsett i neste syklus og kanskje ordne henvisning til UL. Jeg spurte om jeg kunne bare sende en meld på Crypho på mandag, men det kunne jeg heller ikke, nei :wacky: Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på dette mer, det er sikkert bare jeg som er overfølsom, jeg fikk jo mensen i dag.
Neida, det er bare fordi de historisk sett har regnet 14 dager fra innsett som testdag fordi innsett er "befruktning" uavhengig av 2, 3, 4, 5, 6-dagers :hilarious:
Vi er bra mange som har diskutert det der med dem oppigjennom årene. Noen hører og andre ikke.

Jada jeg skjønner det jeg også, men når man liksom vet at løpet er kjørt er det jo ingen grunn til å verken fortsette progesteron eller vente 1-2 dager på negativ test igjen. Men men, vi får se hva dem sier. Her må jeg ha helt nytt uttak. Er det siste forsøket også:nailbiting:

Jada jeg skjønner det jeg også, men når man liksom vet at løpet er kjørt er det jo ingen grunn til å verken fortsette progesteron eller vente 1-2 dager på negativ test igjen. Men men, vi får se hva dem sier. Her må jeg ha helt nytt uttak. Er det siste forsøket også:nailbiting:
Enig med deg, jeg.
Da begynner det å haste med oppstart for deg? Skal du ikke starte med sprøyter på dag 2?

Neida, det er bare fordi de historisk sett har regnet 14 dager fra innsett som testdag fordi innsett er "befruktning" uavhengig av 2, 3, 4, 5, 6-dagers :hilarious:
Vi er bra mange som har diskutert det der med dem oppigjennom årene. Noen hører og andre ikke.
Det skjønner jeg. Tenkte bare at de ikke viker fra testdato for da er det lettere for dem å holde styr på alle (vet ikke hvorfor, prøvde bare å vise forståelse for den teite testdagen :hilarious:)

Jeg fikk jo positiv test for å så få negativ. Det var så typisk kjemisk. Jeg bare slutta på progesteron da jeg var sikker på at det her ikke ble noe. Mensen kom da til normal tid og jeg ventet med å ringe til test dato. Jeg sa ikke at jeg hadde stoppet med progesteron, men fortalte at det hadde vært en kjemisk og at jeg hadde en ordentlig kraftig blødning. Det godtok hun på telefon og var ivrig etter å starte med neste innsett. Jeg ba om pause fordi jeg hadde behov for det.

Men ja det er dust at de da ber om ny test selv om man blør som en gris og det er helt sikkert at man ikke kan være gravid. Jeg tror aldri jeg har hørt om noen som er gravid sånn når de har fått negativ test og mensen har kommet. Da er løpet kjørt. Hadde vært annerledes om man fikk positiv test og så en blødning der test ikke blir negativ selv om man blør. Man kan jo ha blødning tidlig i svangerskapet, men da får man jo positiv test også.

Men ja det er dust at de da ber om ny test selv om man blør som en gris og det er helt sikkert at man ikke kan være gravid. Jeg tror aldri jeg har hørt om noen som er gravid sånn når de har fått negativ test og mensen har kommet. Da er løpet kjørt.
Ja, det er det jeg ikke skjønner helt. De mener tydeligvis at jeg plutselig kan få positiv test på mandag, selv om jeg blør og har negativ test i dag. Så la oss leve i håpet da :shifty:
Jaja. Da har jeg lært at det ikke nytter å ta kontakt før den hellige testdatoen uansett.

Back
Topp