Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, dessverre. Men sist var det 1-2 dager før jeg ble oppringt. Tenker jeg må ringe dem selvNoen som vet hva svartid på call-back er om dagen?
Jeg ringte inn i går morges, har ikke blitt ringt opp enda.Noen som vet hva svartid på call-back er om dagen?
Jeg også.. håper de ringer i morgen.Jeg ringte inn i går morges, har ikke blitt ringt opp enda.
Samme her! Sist jeg ringte inn (for å avtale oppstart) tok det ei uke, men da beklagde de at det hadde tatt så lang tid. Så håper normalen er litt kjappere respons.Jeg også.. håper de ringer i morgen.
Jeg har alltid blitt ringt opp innen 2-3 dager. Så på fb at de var forsinket med callback i midten av januar pga. sykdom.Samme her! Sist jeg ringte inn (for å avtale oppstart) tok det ei uke, men da beklagde de at det hadde tatt så lang tid. Så håper normalen er litt kjappere respons.
Jeg ble ringt nå nytt forsøk i neste syklus.Jeg har alltid blitt ringt opp innen 2-3 dager. Så på fb at de var forsinket med callback i midten av januar pga. sykdom.
Ble ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.Jeg ble ringt nå nytt forsøk i neste syklus.
Høres kjent ut. Stor klem!Ble ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.
Jeg hadde testdag på onsdag, og ventet med å ringe til da, men samme situasjon her også, fikk mensen allerede ei uke før testdag. Man kan bli matt av mindre. Det mest meningsløse var å fortsette på lutinus samtidig, men så turte jeg ikke helt å slutte heller, i tilfelle det var noe der likevel.Ble ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.
Jeg ringte inn i dag. Jeg har test dag den 7, men mens ha begynt her også. Tenker jeg kanskje blir ringt på mandag med samme beskjed som degBle ringt jeg også. Fikk beskjed om å teste på nytt på testdagen (mandag). Selv om jeg fikk mensen i dag. Må bare le. Eller gråte.
Ja, mest sannsynlig.. Skjønner at man skal holde seg til testdato, det er helt sikkert en logistikk uten like som må gå opp med alle som er i behandling. Jeg vet heller ikke hva jeg forventet. Jeg ville bare vite at vi kan ha innsett i neste syklus og kanskje ordne henvisning til UL. Jeg spurte om jeg kunne bare sende en meld på Crypho på mandag, men det kunne jeg heller ikke, nei Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på dette mer, det er sikkert bare jeg som er overfølsom, jeg fikk jo mensen i dag.Jeg ringte inn i dag. Jeg har test dag den 7, men mens ha begynt her også. Tenker jeg kanskje blir ringt på mandag med samme beskjed som deg
Neida, det er bare fordi de historisk sett har regnet 14 dager fra innsett som testdag fordi innsett er "befruktning" uavhengig av 2, 3, 4, 5, 6-dagersJa, mest sannsynlig.. Skjønner at man skal holde seg til testdato, det er helt sikkert en logistikk uten like som må gå opp med alle som er i behandling. Jeg vet heller ikke hva jeg forventet. Jeg ville bare vite at vi kan ha innsett i neste syklus og kanskje ordne henvisning til UL. Jeg spurte om jeg kunne bare sende en meld på Crypho på mandag, men det kunne jeg heller ikke, nei Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på dette mer, det er sikkert bare jeg som er overfølsom, jeg fikk jo mensen i dag.
Jada jeg skjønner det jeg også, men når man liksom vet at løpet er kjørt er det jo ingen grunn til å verken fortsette progesteron eller vente 1-2 dager på negativ test igjen. Men men, vi får se hva dem sier. Her må jeg ha helt nytt uttak. Er det siste forsøket ogsåJa, mest sannsynlig.. Skjønner at man skal holde seg til testdato, det er helt sikkert en logistikk uten like som må gå opp med alle som er i behandling. Jeg vet heller ikke hva jeg forventet. Jeg ville bare vite at vi kan ha innsett i neste syklus og kanskje ordne henvisning til UL. Jeg spurte om jeg kunne bare sende en meld på Crypho på mandag, men det kunne jeg heller ikke, nei Men jeg skal prøve å ikke tenke så mye på dette mer, det er sikkert bare jeg som er overfølsom, jeg fikk jo mensen i dag.
Enig med deg, jeg.Jada jeg skjønner det jeg også, men når man liksom vet at løpet er kjørt er det jo ingen grunn til å verken fortsette progesteron eller vente 1-2 dager på negativ test igjen. Men men, vi får se hva dem sier. Her må jeg ha helt nytt uttak. Er det siste forsøket også
Det skjønner jeg. Tenkte bare at de ikke viker fra testdato for da er det lettere for dem å holde styr på alle (vet ikke hvorfor, prøvde bare å vise forståelse for den teite testdagen )Neida, det er bare fordi de historisk sett har regnet 14 dager fra innsett som testdag fordi innsett er "befruktning" uavhengig av 2, 3, 4, 5, 6-dagers
Vi er bra mange som har diskutert det der med dem oppigjennom årene. Noen hører og andre ikke.
Tja, men tenker jeg bare må ta det neste syklus. Skal ha den rundt 28 feb igjen. Kan kanskje være greit å ha denne som en "vente" syklusEnig med deg, jeg.
Da begynner det å haste med oppstart for deg? Skal du ikke starte med sprøyter på dag 2?
Nei vet du den testdagen er teit og sånn er detDet skjønner jeg. Tenkte bare at de ikke viker fra testdato for da er det lettere for dem å holde styr på alle (vet ikke hvorfor, prøvde bare å vise forståelse for den teite testdagen )
Ja, det er det jeg ikke skjønner helt. De mener tydeligvis at jeg plutselig kan få positiv test på mandag, selv om jeg blør og har negativ test i dag. Så la oss leve i håpet daMen ja det er dust at de da ber om ny test selv om man blør som en gris og det er helt sikkert at man ikke kan være gravid. Jeg tror aldri jeg har hørt om noen som er gravid sånn når de har fått negativ test og mensen har kommet. Da er løpet kjørt.