Prøvere ved St.Olavs

Jeg har tatt 1 og 2 dose. Føler det var usikkert nok. Jeg synes rådene forandrer seg fra dag til dag. Nå har jeg ofret så mye psyke og fysiske påkjenninger i tillegg til masse penger. Jeg orker ikke bekymringen. Først var det så og så mye beskyttelse, så viser det seg at nei, det er det ikke. Så beskytter det bare 0-20% mot omikron. Så fikk jeg litt mer ustabil syklus. Ene dagen anbefaler ikke booster, så går smittetallene opp og på to dager så anbefaler de for alle. Det gjør meg for usikker til å stole på alt.

Jeg orker rett og slett ikke. Det får vente til fødsel
Jeg må bare si som ansatt i yrke som blir berørt av covid så bør alle som kan hjelpe til i dugnaden, for vi får fuck all i form av støtte og kompensasjon for å slite oss ut. Medalje i å snu på tiøringen og være fleksibel, så gidder ikke andre folk å vaksinere seg en gang.

Jeg må bare si som ansatt i yrke som blir berørt av covid så bør alle som kan hjelpe til i dugnaden, for vi får fuck all i form av støtte og kompensasjon for å slite oss ut. Medalje i å snu på tiøringen og være fleksibel, så gidder ikke andre folk å vaksinere seg en gang.

Det forstår jeg. Tusen takk for jobben dere legger i alt for tiden ❤️ Som jeg skrev har jeg tatt første og andre dose.
Akkurat nå har jeg det så tøft psykisk med graviditeten at jeg klarer ikke å plusse på en til bekymring. Men, det kan jo endre seg. Tar i hvertfall tredje dosen.
Samtidig synes jeg litt selvkritikk kan sendes til politikerne, at de kanskje ikke skulle endret så mye fra dag til dag for det skaper usikkerhet.

Føler jeg skal få mens de nærmeste dagene, og da havner EL på mandag/tirsdag :bored: HÅPER det blir helgeåpent i januar :nailbiting: orker ikke enda et avbrutt forsøk pga el på feil dag :( når man har 28/29 dagers syklus havner jo alltid EL på samme dager :(

Føler jeg skal få mens de nærmeste dagene, og da havner EL på mandag/tirsdag :bored: HÅPER det blir helgeåpent i januar :nailbiting: orker ikke enda et avbrutt forsøk pga el på feil dag :( når man har 28/29 dagers syklus havner jo alltid EL på samme dager :(
Kan du ev få hjelp til styrt syklus en runde da? Så blir alle perfekt etter det (selv om man krysser fingre for at den neste blir den siste nødvendige)

Er du 100% sikker ? :nailbiting: Spurte innpå facebook gruppen og der hadde vist ingen hørt om det, så nå ble jeg så usikker. Kanskje det bare gjelder noen.
Jeg har også fått denne beskjeden pr tlf. Det påvirker mitt januarinnsett.

Okei, jeg håper det gjelder for meg også. Ser ut som det vil påvirke mitt innsett også.
Merkelig dem ikke opplyser om det noen steder. Får du EL på feil dag da?
Det gjelder for alle. Jeg vet ikke når el kommer, men om det kommer på feil dag så kan jeg få innsett. Har flere ganger utsatt innsett pga man/tirs.

Er du 100% sikker ? :nailbiting: Spurte innpå facebook gruppen og der hadde vist ingen hørt om det, så nå ble jeg så usikker. Kanskje det bare gjelder noen.
Med mindre koordinatoren og legen jeg snakka med lyver, så er det 100% sikkert. Starter med det 10. januar :)

Noen her som trenger el tester? Har en hel uåpnet eske med cb digital (rosa) og 3 stk utenom. Kjøpte inn mer enn jeg trengte. Send meg en pm så blir vi enige :)

Back
Topp