Forhåpningsfull
Betatt av forumet
Jeg har enda ikke blitt ringt…….. har du? Må kanskje legge meg i kø igjen…Takk så mye!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har enda ikke blitt ringt…….. har du? Må kanskje legge meg i kø igjen…Takk så mye!!
De har lagt ut på FB at pga streik er det lengre responstid på callbacken og Crypho.De har sikkert litt etterslep etter at de var ute i streik i går
Jeg har enda ikke blitt ringt…….. har du? Må kanskje legge meg i kø igjen…
Jeg har enda ikke blitt ringt…….. har du? Må kanskje legge meg i kø igjen…
Satte gonapeptyl i gårkveld, 3 timer senere kom det MYE hvit utflod, så er tydlig at noe skjer. Har time for egguttak i morgen tidlig, og jeg gruer meg veldig også kjipt at jeg evt må vente helt til august evt før jeg EVT får innsett OM de får ut nok egg som blir befruktet og overlever. Ventetiden blir laaang tror jeg.
Jeg hadde egguttak i Februar, og har fremdeles ikke hatt innsett. Et avbrutt. Må vente til over sommeren før noe skjer.
Jeg fryktet det skulle bli en laaaaang ventetid og at alt skulle være dritt, men når jeg til slutt klarte å innfinne meg med at jeg får ikke kontrollert denke prosessen har jeg hatt fokus på å nyte livet. Jeg har nå fått planen for oppstart i styrt syklus igjen over sommeren.
Ventetiden har gått over all forventning, og jeg har på mange måter hatt det veldig bra med en pause. Forholdet hadde godt av en pause - og vi har ikke holdt på så lenge en gang.
Bare NYT!! Mitt beste råd i prosessen
Hei, ble oppringt nettopp (ringte inn forrige torsdag) av en lege faktisk, så tipper nok de har mye etterslep
Jeg tror ikke du rekker det, dessverre. Legene går over til å jobbe på føden fra og med mandag 5 juli. Altså siste dag bemannet med lege er 2 juli. Sykepleierne er på jobb uka etter, men legene må dekke ferie-skift på føden.Er det noen som vet hva siste frist for oppstart på stimulering er nå før ferien? Fikk mens i dag, og vurderer å ringe det inn for å sjekke, men er vel kanskje ikke nødvendig så tett opp mot? CD 1 i dag, CD 16 fredag 2.juli, og de stengte vel 6.juli hvis jeg har lest rett her inne... Noen tanker?
Glemte helt å spørre på telefon i dag, men fikk beskjed om at hvis jeg fikk neste mens etter 22.07, så skulle jeg starte på behandlingen som var lagt opp for meg, og da ble det uttak med en gang de var tilbake fra ferie.
Huff, jeg er kanskje alt for utålmodig på å starte opp her, men man blir jo litt kokko....
Jeg tror ikke du rekker det, dessverre. Legene går over til å jobbe på føden fra og med mandag 5 juli. Altså siste dag bemannet med lege er 2 juli. Sykepleierne er på jobb uka etter, men legene må dekke ferie-skift på føden.
Jeg har hatt to innsett i naturlig syklus. Det er veldig greit! Sånn fritt etter hukommelsen så ringer du inn når du får mens, og så setter de opp en ultralydtimr til deg ca på syklusdag 10 (iallefall for meg som pleier å ha eggløsning på dag 15, men mulig det varierer). Jeg bor et stykke unna, så jeg fikk ta ultralyden på lokalsykehuset og så meldte de inn resultatet til St. Olavs. Når St. Olavs har sett på ultralydresultatene får du beskjed om når du skal begynne å teste etter eggløsning. Jeg har brukt digitale tester fra ClearBlue, så slipper man å tolke så mye! Valgte da den rimeligste typen digital ettersom vi bare trenger å vite eggløsningsdagen. Når du får positiv test melder du det inn til St. Olavs og da får du en dato for innsett ca seks dager senere. Du får også beskjed om når du skal begynne å ta Lutinus/cyclogest og det er gjerne to dager etter positiv eggløsningstest. Selve innsettet er som å ta en celleprøve hos fastlegen - fort gjort og ikke vondt! Og så er det bare å krysse fingrene og vente!De har prøvd å ringe meg fra callback nr, men jeg var på jobb og fikk ikke tatt den, dette var på onsdag, håpte de skulle ringe meg opp igjen, men må kanskje legge meg inn i køen igjen, eller?
jeg skal ha mitt første innsett etter ferien, fryse innsett i naturlig syklus, eller hva det heter..
Noen som vil fortelle meg litt om det ? Er det noen medisiner? Når starter man på det? Må jeg kjøpe eggløsningstester da? Noen spesielle de eller dere anbefaler? Ellers noe annet jeg burde tenke på, eventuelt spørre de om når de ringer?
Ja, min kom 6 dager etter uttaket. Kommer tidligere etter uttak med totalfrys og gonapeptyl.Er det normalt at mensen kommer 8 dager før den egentlig skal komme? Hadde egguttak på mandag som var. Det var på dag 14 i syklusen ig satte gonapeptyl lørdagen før.
Tusen takk for et godt og utfyllende svarJeg har hatt to innsett i naturlig syklus. Det er veldig greit! Sånn fritt etter hukommelsen så ringer du inn når du får mens, og så setter de opp en ultralydtimr til deg ca på syklusdag 10 (iallefall for meg som pleier å ha eggløsning på dag 15, men mulig det varierer). Jeg bor et stykke unna, så jeg fikk ta ultralyden på lokalsykehuset og så meldte de inn resultatet til St. Olavs. Når St. Olavs har sett på ultralydresultatene får du beskjed om når du skal begynne å teste etter eggløsning. Jeg har brukt digitale tester fra ClearBlue, så slipper man å tolke så mye! Valgte da den rimeligste typen digital ettersom vi bare trenger å vite eggløsningsdagen. Når du får positiv test melder du det inn til St. Olavs og da får du en dato for innsett ca seks dager senere. Du får også beskjed om når du skal begynne å ta Lutinus/cyclogest og det er gjerne to dager etter positiv eggløsningstest. Selve innsettet er som å ta en celleprøve hos fastlegen - fort gjort og ikke vondt! Og så er det bare å krysse fingrene og vente!
Min kom 6 dager etterEr det normalt at mensen kommer 8 dager før den egentlig skal komme? Hadde egguttak på mandag som var. Det var på dag 14 i syklusen ig satte gonapeptyl lørdagen før.
Ja, min kom 6 dager etter uttaket. Kommer tidligere etter uttak med totalfrys og gonapeptyl.
Min kom 6 dager etter