Prøvere ved St.Olavs

Bare vi som har sendt samtykkeskjemaet via Crypho? Vi fikk beskjed om at det gikk bra. Ser dere skriver at dere har sendt det i posten, og at det tok litt tid:p

Fikk beskjed om at ting skulle sendes i POSTEN. Forstår ikke hvorfor det ikke kunne være "Scan inn og send på Crypho, ELLER send i posten". Ville gått så mye fortere..!
 
Fikk beskjed om at ting skulle sendes i POSTEN. Forstår ikke hvorfor det ikke kunne være "Scan inn og send på Crypho, ELLER send i posten". Ville gått så mye fortere..!


Fikk beskjed om at Crypho kun var for de som hadde startet behandling. Fikk «kjeft» for at vi hadde logget oss inn der før vi har fått oppstart. (alt av dokumenter o.l har de mottatt)
 
Fikk beskjed om at Crypho kun var for de som hadde startet behandling. Fikk «kjeft» for at vi hadde logget oss inn der før vi har fått oppstart. (alt av dokumenter o.l har de mottatt)

Jeg logget meg kun inn etter jeg hadde mottatt infoskrivet om Crypho og behandling, for da var vi jo "bekreftet plass" der. Men, skjønner jo ikke hvorfor vi ikke kunne sende der etter vi hadde kommet i gang, for samtykkeskjemaet følger jo med innkalling til behandling.
 
Hvem tenker du er sekretær? Om du ringer inn til call back så er de som ringer opp igjen sykepleiere.

Da tenker jeg på «kontor». Hvis man ringer call back med praktiske spørsmål forstår jeg at de kan bli litt kvasse, det er jo ikke spl som skal svare på om henvisning er mottatt etc:joyful:
 

Vedlegg

  • 10DE768D-5518-4107-BC57-89EE0587A858.png
    10DE768D-5518-4107-BC57-89EE0587A858.png
    38,5 KB · Visninger: 67
Da tenker jeg på «kontor». Hvis man ringer call back med praktiske spørsmål forstår jeg at de kan bli litt kvasse, det er jo ikke spl som skal svare på om henvisning er mottatt etc:joyful:
Hvor er det man skal henvende seg for å avtale oppstart av behandling da? Jeg fikk bare beskjed om å ringe for å avtale oppstart når jeg vet når neste syklus starter... ingen info om hvor jeg skulle ringe
 
Hvor er det man skal henvende seg for å avtale oppstart av behandling da? Jeg fikk bare beskjed om å ringe for å avtale oppstart når jeg vet når neste syklus starter... ingen info om hvor jeg skulle ringe

Det er nok da du skal bruke call back evt Crypho:joyful: Tenker jeg iallfall! Men mulig noen andre som har vært gjennom det har en fasit:happy:
 
Vi sendte også inn via Chrypo, tok bare bilde av skjema og sendte. Da var der de selv som sa vi kunne gjøre det på den måten :)

Merkelig at det praktiseres så ulikt. Vanligvis ville man kanskje ikke oppdaget det, men... man skal ikke undervurdere forumkvinner:hilarious:
 
Hvor er det man skal henvende seg for å avtale oppstart av behandling da? Jeg fikk bare beskjed om å ringe for å avtale oppstart når jeg vet når neste syklus starter... ingen info om hvor jeg skulle ringe

Når du har fått svar på henvisningen, og er registrert som pasient hos dem, så kan du bare bruke Crypho (jeg meldte mens inn der, for å få tidspunkt for kontroll etter sprøytestart).
 
Hvor er det man skal henvende seg for å avtale oppstart av behandling da? Jeg fikk bare beskjed om å ringe for å avtale oppstart når jeg vet når neste syklus starter... ingen info om hvor jeg skulle ringe

Jeg meldte dra på Crypho på 1 mens dag. Men kan ringe au ja på callbacken, dette skal stå på innkallingsbrev om du har fått det. Var veldig greit dog å gi beskjed på crypho :)
 
Fikk beskjed om at ting skulle sendes i POSTEN. Forstår ikke hvorfor det ikke kunne være "Scan inn og send på Crypho, ELLER send i posten". Ville gått så mye fortere..!
Kan være fordi det er søskenforsøk med innsett av fryst egg, slik at vi allerede er inne i systemet da. Tenkte ikke på det:p
 
Merkelig at alt måtte sendes pr post her. :S
Har du dobbeltsjekket at du ikke kan ta bile og sende på Crypho?
Crypho er jo ganske nytt på St. Olav. Tror nok bare de ikke har oppdatert skjemaene sine, sånn at det du får tilsendt av papirer sier returneres med post, men hvis du spør kan du ta bilde og sende på Crypho. Sånn har det i hvert fall vært for meg. Grunnen til at det har vært brev før er jo at de ikke har hatt noen sikker kanal å sende sensitiv informasjon, men Crypho er kryptert, så der er det sikkert å sende der. :)
 
Kan være fordi det er søskenforsøk med innsett av fryst egg, slik at vi allerede er inne i systemet da. Tenkte ikke på det:p

Jeg vet ikke, synes ikke st. Olavs har vært verdensmestere på god kommunikasjon uansett altså.
 
Har du dobbeltsjekket at du ikke kan ta bile og sende på Crypho?
Crypho er jo ganske nytt på St. Olav. Tror nok bare de ikke har oppdatert skjemaene sine, sånn at det du får tilsendt av papirer sier returneres med post, men hvis du spør kan du ta bilde og sende på Crypho. Sånn har det i hvert fall vært for meg. Grunnen til at det har vært brev før er jo at de ikke har hatt noen sikker kanal å sende sensitiv informasjon, men Crypho er kryptert, så der er det sikkert å sende der. :)

Nei, har jo innsett at man må spørre to ganger og dobbeltsjekke alt når det kommer til St. Olavs.. ><
 
Herlig! Fått behandlingsplan? :D

Hun bare snakket gjennom den i går og skulle sende den i posten, så da er den nok her ila starten på neste uke:nailbiting::woot: Virker ikke som jeg skal snakke med en lege engang... Jeg kjenner ikke på behovet heller da, så det er jo greit:shy: Gøy å ikke være så langt bak deg i løypa!
 
Hun bare snakket gjennom den i går og skulle sende den i posten, så da er den nok her ila starten på neste uke:nailbiting::woot: Virker ikke som jeg skal snakke med en lege engang... Jeg kjenner ikke på behovet heller da, så det er jo greit:shy: Gøy å ikke være så langt bak deg i løypa!

Legen har nok laget planen og skrevet resept på medisinene :) mine resepter lå i alle fall snarlig inne på helsenorge. :)
 
Legen har nok laget planen og skrevet resept på medisinene :) mine resepter lå i alle fall snarlig inne på helsenorge. :)

Der lå de, gitt! Men hvorfor resept på to forskjellige kvalmestillende? Fordi man kan bli kvalm av oxynormen?
 
Back
Topp