Prøvere i juli!?

Vil helst ikke mase, eller trenge meg på hvis det ikke passer:sorry: Det er helt greit å ikke dele alt :HeartredHar tenk så mye på deg Ventepus, som trådstarter for oss juli-folk og ditt første forsøk. Håper det står bra til med deg og vil gjerne sende den en god klem:love7
 
Endelig svar fra Tyskland, betennelsen i livmorslimhinnen kraftig redusert- Hurra!!! Da kan vi fortsette forsøket og slipper totalfrys. 12 egg ut i dag, nå krysser vi fingrene for at det blir noe å sette inn igjen :smiley-angelic001
Hvordan går det med dere?
Gratulerer med 12 egg ut! Det er jo helt fantastiske nyheter ❤ Det er alltid så nervepirrende i ventedagene mellom uttak og innsett. Skal du sette inn blasto?

Jeg fikk positiv EL-test i dag, så da blir det inseminasjon i morgen! ❤
 
Tusen takk :) Vi så 8 follikler på kontroll forrige uke, så med ekstra stim rakk flere å vokse seg til, håper det skjer hos deg også. Du har rett, vi henger oss ofte opp i antall, men det er selfølgelig kvalitet som gjelder.
Har tatt vitamintilskudd for gravide (inneholder alt i en pakke)+ Q10 siden forrige forsøk. Mangler ingenting, men pga høy alder er ikke produksjonen like høy som før og den går lett ned i løpet av syklus, spesielt jern, vit B og C + essensielle fettsyrer. Kanskje det er noe for deg også?
Håper det hjelper med noen ekstra dager og at livet er deilig i Danmark så lenge. Fortsatt god sommer :smiley-bounce012
Da krysser jeg fingrene for bedre resultat for meg også!

Jeg har tatt multivitamin og omega 3 fast hele det siste året siden jeg har vært prøver/gravid. Har ikke tatt spesifikke gravid-vitaminer, men det skal være omtrent samme innhold (tar Nycoplus Omega 3 multi nå). Nivå av D-vitamin og folsyre er bra. Sist prøve hadde jeg til og med B12 over øvre grense av referanseområdet. Det har aldri skjedd før! Men jern er altså litt lavt, så jeg har vært og kjøpt en egen tablett for det nå. Kjøpte Q10 også, det har jeg ikke kjøpt før.
 
Gratulerer med 12 egg ut! Det er jo helt fantastiske nyheter ❤ Det er alltid så nervepirrende i ventedagene mellom uttak og innsett. Skal du sette inn blasto?

Jeg fikk positiv EL-test i dag, så da blir det inseminasjon i morgen! ❤
Hurra, da er vi i gang begge 2, masse lykke til. Spennende ja og ganske skummelt :wideyed: Innsett på fredag, så 3-dagers blastoer er vel 5? Håper selvfølgelig på noen til fryseren også, men det har aldri skjedd før. Nå er det bare å vente, vente og vente.... med Cyclogest og typ "6 mnd på vei symptomer":rolleyes:
 
Hurra, da er vi i gang begge 2, masse lykke til. Spennende ja og ganske skummelt :wideyed: Innsett på fredag, så 3-dagers blastoer er vel 5? Håper selvfølgelig på noen til fryseren også, men det har aldri skjedd før. Nå er det bare å vente, vente og vente.... med Cyclogest og typ "6 mnd på vei symptomer":rolleyes:
Håper du får gode nyheter med flere gode på frys ❤ Ja, blasto er 5 dager. Lykke til med innsett på fredag ❤ Da er vi rimelig likt I løypa!
 
Vil helst ikke mase, eller trenge meg på hvis det ikke passer:sorry: Det er helt greit å ikke dele alt :HeartredHar tenk så mye på deg Ventepus, som trådstarter for oss juli-folk og ditt første forsøk. Håper det står bra til med deg og vil gjerne sende den en god klem:love7
Ble negativ på blodprøve på mandag. Fortsatt ikke fått tr, men har så vidt begynt å spotte, så da kommer den vel når som helst. Fikk ikke ny oppstart før november :(
 
Ble negativ på blodprøve på mandag. Fortsatt ikke fått tr, men har så vidt begynt å spotte, så da kommer den vel når som helst. Fikk ikke ny oppstart før november :(
Åh, det var leit å høre :Heartred Håper jo alltid på positivt resultat, og at andre skal ha lettere prosess enn oss. Dette er røff behandling av kropp og sjel, så tid til å hente seg inn er viktig, men herlighet som man blir lei av å vente. Krysser fingrene for at de finner ut mer som kan hjelpe dere innen neste forsøk. Stor styrkeklem fra meg :love7
 
Ny kontroll på klinikken i dag. Foliklene vokser ikke så fort som de hadde håpet, så det blir uttak mandag. Skal ikke på flere kontroller før det, så da er det bare å krysse fingrene for at de tar seg sammen og blir store nok i tide. Jeg skrev ikke ned tallene, men tror det var 2-3 på 13 og 14 mm og så noen enda mindre. Og så den ene som er over 20, men den er for stor sa de. Forrige forsøk var den norske klinikken så redd for at jeg skulle få eggløsning spontant, men det er tydeligvis ikke noe denne klinikken er bekymret for.

Fordelen med uttak mandag er at det blir "frihelg" først og at jeg da kanskje kan få litt skikkelig ferie-følelse. Men i dag har jeg vært litt uvel, så det spørs hvordan det går med sightseeingen.
 
Ny kontroll på klinikken i dag. Foliklene vokser ikke så fort som de hadde håpet, så det blir uttak mandag. Skal ikke på flere kontroller før det, så da er det bare å krysse fingrene for at de tar seg sammen og blir store nok i tide. Jeg skrev ikke ned tallene, men tror det var 2-3 på 13 og 14 mm og så noen enda mindre. Og så den ene som er over 20, men den er for stor sa de. Forrige forsøk var den norske klinikken så redd for at jeg skulle få eggløsning spontant, men det er tydeligvis ikke noe denne klinikken er bekymret for.

Fordelen med uttak mandag er at det blir "frihelg" først og at jeg da kanskje kan få litt skikkelig ferie-følelse. Men i dag har jeg vært litt uvel, så det spørs hvordan det går med sightseeingen.
Oi, det blir jo litt av en spennende helg da, håper du får til å slappe av og kose deg litt :cool14 Sender gode tanker og styrkeklemmer din vei
 
Fra 12 egg til 1 lite frø som ble satt inn i dag :Heartred Nå er vi på vei til det motsatte er bevist :dance008
 
7 egg ut! Det er jo fantastisk ut fra det de så på scanningene! Så kan det jo fortsatt gå galt, men det er i alle fall mye bedre odds enn jeg hadde fryktet!
 
7 egg ut! Det er jo fantastisk ut fra det de så på scanningene! Så kan det jo fortsatt gå galt, men det er i alle fall mye bedre odds enn jeg hadde fryktet!
Gratulerer ❤ Det er jo veldig bra! Krysser fingrene for at de utvikler seg godt!
 
Hvordan går det med dere? Jeg er 9 DPO i dag, blanke tester. Vet det er tidlig å gi opp håpet, men føler det ikke har gått denne gangen heller :sorry:
 
Hvordan går det med dere? Jeg er 9 DPO i dag, blanke tester. Vet det er tidlig å gi opp håpet, men føler det ikke har gått denne gangen heller :sorry:
Åh, så bra det ikke bare er meg som tester før jeg burde :smiley-ashamed005 Er 10 dpo, men helt blank her også. Skal kjøpe noen tidligtester etterpå, kanskje det gjør susen. Nekter å gi meg før ikm- filler'n heller. Håper så veldig at alle tiltakene våre skal gi fantastiske resultater. Kom igjen nå lille frø :smiley-angelic001
 
Åh, så bra det ikke bare er meg som tester før jeg burde :smiley-ashamed005 Er 10 dpo, men helt blank her også. Skal kjøpe noen tidligtester etterpå, kanskje det gjør susen. Nekter å gi meg før ikm- filler'n heller. Håper så veldig at alle tiltakene våre skal gi fantastiske resultater. Kom igjen nå lille frø :smiley-angelic001
Jeg blir bare verre og verre på det der :facepalm: Har vært gravid 3 ganger, og alltid testet positivt tidlig, så det er nok derfor troen daler litt her ❤ Men håper vi får gode nyheter i morgen!
 
10 DPO morgen, kan det være noe her tro? :nailbiting:

20210807_062705.jpg
 
Back
Topp