Prøvere i juli!?

Kjære julifolk :Heartred Testdagen er her med bare 1 strek dessverre. Håper det blir vår tur snart ...
Veldig leit ❤ Håper neste forsøk blir deres tur!
Her syns jeg det er dårlig stigning på testene, så frykter nok en SA/MA ❤
 
Hvordan går det med dere?

Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med testing. Hadde bestilt tester på nett, men de ble dessverre returnert ved en feil. Nå er jeg 8 dager etter uttak og har jo ikke fått testet ut Ovitrelle+Gonapeptyl. Er også i karantene fortsatt etter hjemreise fra Danmark , så får ikke kjøpt tester før torsdag. Triggeren skal jo være ute av kroppen etter 10 dager, men usikker på om jeg vil utsette meg selv for en eventuell falsk positiv? Alternativet er å vente til blodprøve på onsdag om en uke, men det kjennes utrolig lenge til! Er det noen som har gode råd?
Jeg hadde nok ikke klart å vente til blodprøver om en uke. Ville satset på å bestille noen tester eller sendt en god venn på apoteket ❤ Føler du på noen symptomer? ❤
 
Veldig leit ❤ Håper neste forsøk blir deres tur!
Her syns jeg det er dårlig stigning på testene, så frykter nok en SA/MA ❤
Takk for det :Heartred Så leit å høre, håper så veldig for deg. Måle hcg hos legen kanskje? Vil ikke hjemmetestene avta etterhvert uansett, når hcg blir for høyt?
 
Jeg hadde nok ikke klart å vente til blodprøver om en uke. Ville satset på å bestille noen tester eller sendt en god venn på apoteket ❤ Føler du på noen symptomer? ❤
Hvis jeg ikke slipper ut av karantene i morgen får jeg noen til å kjøpe for meg (har tatt koronatest i dag, og det pleier å komme ganske raskt svar). Men på en måte er det like greit å ikke teste, så kan jeg beholde det håpet jeg har litt lenger. Uff, det er alt for intenst dette her syns jeg!
 
Veldig leit ❤ Håper neste forsøk blir deres tur!
Her syns jeg det er dårlig stigning på testene, så frykter nok en SA/MA ❤

Skyter inn for å sende deg en klem :( ❤️ Men
håper og krysser alt for at du tar feil
 
Jeg er ute av karantene, har fått kjøpt test og den var positiv (digital, gravid 1-2)! Jeg tar alle mulige forbehold foreløpig (kan ikke vite 100% at eggløsningssprøyte er ute av kroppen), men håper så veldig på at det stemmer!
 
Jeg er ute av karantene, har fått kjøpt test og den var positiv (digital, gravid 1-2)! Jeg tar alle mulige forbehold foreløpig (kan ikke vite 100% at eggløsningssprøyte er ute av kroppen), men håper så veldig på at det stemmer!
Drister meg til et lite gratulerer ❤
 
God morgen. Har tatt en ny test i dag og den viste Gravid 2-3. Da tør jeg tro på at det er en reell graviditet i alle fall. :Heartred Er 4+0 i dag! Så vet vi jo alle at det ikke nødvendigvis betyr en baby om 36 uker. Sist fikk jeg påvist MA i uke 11, så jeg sliter litt med å både klare å glede meg over positiv test og samtidig ikke begynne å planlegge resten av livet ut fra at det kommer et barn i april. Men sikker positiv test er jo i alle fall et skritt nærmere målet!
 
Last edited:
God morgen. Har tatt ein ny test i dag og den viste Gravid 2-3. Da tør jeg tro på at det er en reell graviditet i alle fall. :Heartred Er 4+0 i dag! Så vet vi jo alle at det ikke nødvendigvis betyr en baby om 36 uker. Sist fikk jeg påvist MA i uke 11, så jeg sliter litt med å både klare å glede meg over positiv test og samtidig ikke begynne å planlegge resten av livet ut fra at det kommer et barn i april. Men sikker positiv test er jo i alle fall et skritt nærmere målet!
Det tyder på god stigning så langt ❤ Gratulerer!
 
I dag var testdato og jeg har fått målt HCG. Det var heldigvis positivt resultat det også. Så nå er det offisielt at jeg er gravid. Så får jeg bare håpe at det holder hele veien denne gangen.

Tenker mye på dere andre som ikke fikk like godt resultat denne gangen og håper det snart blir deres tur! ❤️
 
Back
Topp