Prøvere i juli!?

Slenger inn en oppdatering her, siden det er en liten gjeng som holder på med juliforsøk. Vi hadde et negativt fryseforsøk i juni, og bestemte oss for at vi ønsket å gå for 2-3 runder med inseminasjon igjen før vi legger det på hylla for godt. Vi har 3 inseminasjoner og et ivf fersk + fryseforsøk bak oss. Dette har resultert i 2 graviditeter og null baby. Håper alle gode ting er 3! Hadde inseminasjon i DK 2.juli, og er nå 7DPO. Magefølelsen er ikke helt tilstede, men vi håper selvfølgelig ❤ Jeg er ikke en som klarer å vente med testing, så det blir vel fra søndag og utover :nailbiting:
Takker for oppdatering Dipsy, Så spennende, da kan vi følge deg i dpo-land mens vi stimulerer og venter. Skal innrømme at jeg testet selv i dag, det er lenge siden sist jeg har testet noe i naturlig dpo, og har jo aldri hatt positiv test uten IVF, men etter antibiotikakuren føler jeg alt er mulig .Er bare 7dpo jeg også, så selvfølgelig ALT for tidlig, men tenk så kult det hadde vært da :dance018
 
I dag gikk det mye bedre. Kom til en trivelig lege, som gjorde opplevelsen til noe helt annet. Han så 5egg og, og de var store og fine. Uttak blir på mandag. Er veldig spent :nailbiting:
Hurra Ventepus, det er strålende nyheter. Heia eggene :hug007
 
I dag gikk det mye bedre. Kom til en trivelig lege, som gjorde opplevelsen til noe helt annet. Han så 5egg og, og de var store og fine. Uttak blir på mandag. Er veldig spent :nailbiting:
Hvordan går det med deg Ventepus? Håper du har kommet deg etter uttak :flower
 
Får forhåpentligvis mensen i starten av uke 29 og skal ha kort protokoll. Hvis alt går etter planen kan det da bli uttak i månedsskiftet juli/august. Prøver å legge en plan for all logistikk med medisiner, undersøkelser og reise til Danmark. Ganske stresset særlig for dette med medisinene som skal oppbevares kaldt! De fire tidligere forsøkene (tre IUI, en IVF) har blitt gjennomført i gangavstand hjemmefra, så dette blir noe ganske annet! Nå vil jeg være andre steder hele perioden! Det er noen fordeler med forsøk i ferien, men blir jammen litt ekstra logistikk også!

Krysser fingrene for dere andre som er/skal i gang nå!
Oi, litt ekstra logistikk der ja. Heldigvis fins det flotte kjølebagger nå, kan kobles opp i bilen til og med. Håper det er et lite kjøleskap der du skal bo, ellers blir det litt smisking for å få bruke hotellets kjøleskap :confused005 Håper du finner en god løsning så det ikke blir stress for deg. Fortsatt god sommer fremover :glasses9
 
Slenger inn en oppdatering her, siden det er en liten gjeng som holder på med juliforsøk. Vi hadde et negativt fryseforsøk i juni, og bestemte oss for at vi ønsket å gå for 2-3 runder med inseminasjon igjen før vi legger det på hylla for godt. Vi har 3 inseminasjoner og et ivf fersk + fryseforsøk bak oss. Dette har resultert i 2 graviditeter og null baby. Håper alle gode ting er 3! Hadde inseminasjon i DK 2.juli, og er nå 7DPO. Magefølelsen er ikke helt tilstede, men vi håper selvfølgelig ❤ Jeg er ikke en som klarer å vente med testing, så det blir vel fra søndag og utover :nailbiting:
Hva med deg Dipsy, regner med at du har testet nå? Ellers har du fantastisk viljestyrke forhold til meg :dance008 Håper alt er bra med deg uansett :love2
 
Hvordan går det med deg Ventepus? Håper du har kommet deg etter uttak :flower
Hei. Uttaket gikk greit. Vondt, men har ikke hatt noen store smerter eller noe blødninger etter. Fikk ut 4 egg, og fikk telefon i dag tidlig at 1 ble befruktet, 1 døde og to ikke lot seg befrukte. Så da har jeg et eneste egg å håpe på. Innsett i morgen. Har mista trua litt. Leser så mye om blastocyster, og får liten tro på 2 dagers. Samtidig som jeg blir redd når jeg kun har et egg å satse på.
Vet ikke om de sier i fra om egget dør iløpet av dagen, eller om jeg må vente til i morgen tidlig..
 
Hei. Uttaket gikk greit. Vondt, men har ikke hatt noen store smerter eller noe blødninger etter. Fikk ut 4 egg, og fikk telefon i dag tidlig at 1 ble befruktet, 1 døde og to ikke lot seg befrukte. Så da har jeg et eneste egg å håpe på. Innsett i morgen. Har mista trua litt. Leser så mye om blastocyster, og får liten tro på 2 dagers. Samtidig som jeg blir redd når jeg kun har et egg å satse på.
Vet ikke om de sier i fra om egget dør iløpet av dagen, eller om jeg må vente til i morgen tidlig..

I mitt første uttak fikk jeg satt inn et 2 dagers, og fikk en del blasto på frys. 2 dagersen er snart 4 år, ingen av blastoene ble søsken, så jeg måtte ha nytt uttak for å få lillebror. Krysser fingrene for vellykket innsett i morgen, og at du snart har positiv test!
 
I mitt første uttak fikk jeg satt inn et 2 dagers, og fikk en del blasto på frys. 2 dagersen er snart 4 år, ingen av blastoene ble søsken, så jeg måtte ha nytt uttak for å få lillebror. Krysser fingrene for vellykket innsett i morgen, og at du snart har positiv test!
Tusen takk :Heartred var godt å høre noe positivt nå
 
Hei. Uttaket gikk greit. Vondt, men har ikke hatt noen store smerter eller noe blødninger etter. Fikk ut 4 egg, og fikk telefon i dag tidlig at 1 ble befruktet, 1 døde og to ikke lot seg befrukte. Så da har jeg et eneste egg å håpe på. Innsett i morgen. Har mista trua litt. Leser så mye om blastocyster, og får liten tro på 2 dagers. Samtidig som jeg blir redd når jeg kun har et egg å satse på.
Vet ikke om de sier i fra om egget dør iløpet av dagen, eller om jeg må vente til i morgen tidlig..
Åh, leit å høre at du fortviler, men vi krysser fingrene for at det blir innsett. Håpet er ikke ute før de sier det. Veldig ulikt hvordan vi responderer på 2-dagers og blasto, så det kan fint gå bra. Sender mange styrkeklemmer din vei :Heartred
 
Hva med deg Dipsy, regner med at du har testet nå? Ellers har du fantastisk viljestyrke forhold til meg :dance008 Håper alt er bra med deg uansett :love2
Eier ikke viljestyrke, og har testet siden 8 DPO (11 DPO nå):angelic:. Det gikk nok ikke denne gangen, så da slutter jeg på crinone og håper mensen ikke blir særlig forsinket. Blir skikkelig deprimert og bitch av crinonen, så ser litt frem til at den går ut av kroppen :joyful:
 
Eier ikke viljestyrke, og har testet siden 8 DPO (11 DPO nå):angelic:. Det gikk nok ikke denne gangen, så da slutter jeg på crinone og håper mensen ikke blir særlig forsinket. Blir skikkelig deprimert og bitch av crinonen, så ser litt frem til at den går ut av kroppen :joyful:
Viljestyrke mot å teste fordi vi vil vite mangler vi kanskje ja, men styrke og vilje til å fortsette å prøve det har vi jaggu i bøttevis :hello2:hello2 Er ikke over før Tr kommer vel??? Forstår at bivirkningene kan være overveldende i tillegg til følelsene vi har rundt dette. Stå på tøffe du :Heartred
 
Da har tante rød kommet og oppstart med Menopur og Prednisolon i kveld. Er så klar, men gruer meg skikkelig også. :happy090 Har antibiotika fungert og livmorhinnebetennelsen borte, er kroppen klar etter MA i mars og ikke minst- er jeg ikke litt for gammel til dette???? Herregud, stresser litt ala hodeløs kylling nå:excited001:confused004
 
Hei. Uttaket gikk greit. Vondt, men har ikke hatt noen store smerter eller noe blødninger etter. Fikk ut 4 egg, og fikk telefon i dag tidlig at 1 ble befruktet, 1 døde og to ikke lot seg befrukte. Så da har jeg et eneste egg å håpe på. Innsett i morgen. Har mista trua litt. Leser så mye om blastocyster, og får liten tro på 2 dagers. Samtidig som jeg blir redd når jeg kun har et egg å satse på.
Vet ikke om de sier i fra om egget dør iløpet av dagen, eller om jeg må vente til i morgen tidlig..
Har tenkt så mye på deg Ventepus, hvordan står det til med deg i dag?
 
Har tenkt så mye på deg Ventepus, hvordan står det til med deg i dag?
Jeg fikk satt inn en 2-dagers for noen timer siden. Da jeg kom inn sa legen flere ganger at det var et perfekt egg. Så bra som det kunne bli. Veldig hyggelig type. Avslutningsvis sa han "nå blir du gravid". Jeg ble litt satt ut da han sa det. Tror du det, spurte jeg. Ja, sa han. Hvordan kan han si det? Sikkert bare hyggelig ment, men litt fjernt for oss å tro på en positiv test, når det er 10 år siden sist:wideyed:
 
Viljestyrke mot å teste fordi vi vil vite mangler vi kanskje ja, men styrke og vilje til å fortsette å prøve det har vi jaggu i bøttevis :hello2:hello2 Er ikke over før Tr kommer vel??? Forstår at bivirkningene kan være overveldende i tillegg til følelsene vi har rundt dette. Stå på tøffe du :Heartred
Definitivt ❤ Sluttet på crinone fra i går, og fikk mens i dag. Lurer på om det er pga raskt fall i progesteron eller at jeg produserer for lite på egenhånd? Rekker en inseminasjon til i juli, så fortsetter å henge litt med dere enn så lenge ❤
 
Jeg fikk satt inn en 2-dagers for noen timer siden. Da jeg kom inn sa legen flere ganger at det var et perfekt egg. Så bra som det kunne bli. Veldig hyggelig type. Avslutningsvis sa han "nå blir du gravid". Jeg ble litt satt ut da han sa det. Tror du det, spurte jeg. Ja, sa han. Hvordan kan han si det? Sikkert bare hyggelig ment, men litt fjernt for oss å tro på en positiv test, når det er 10 år siden sist:wideyed:
Lykke til med rugingen ❤ Det ene egget har det garantert bedre i livmoren enn i en rugemaskin. Hvis man har mange egg å spille på, kan det være nyttig å dyrke til blasto for å se hvem som utvikler seg riktig. Selv da har man dessverre ingen garanti. Høres ut som dere møtte på en fin fyr! Vi satser på at han har rett ❤
 
Da har tante rød kommet og oppstart med Menopur og Prednisolon i kveld. Er så klar, men gruer meg skikkelig også. :happy090 Har antibiotika fungert og livmorhinnebetennelsen borte, er kroppen klar etter MA i mars og ikke minst- er jeg ikke litt for gammel til dette???? Herregud, stresser litt ala hodeløs kylling nå:excited001:confused004
Så spennende ❤ Når skal du ha kontroll? Kan jeg spørre hvordan du oppdaget livmorhinnebetennelsen? ❤
 
Jeg fikk satt inn en 2-dagers for noen timer siden. Da jeg kom inn sa legen flere ganger at det var et perfekt egg. Så bra som det kunne bli. Veldig hyggelig type. Avslutningsvis sa han "nå blir du gravid". Jeg ble litt satt ut da han sa det. Tror du det, spurte jeg. Ja, sa han. Hvordan kan han si det? Sikkert bare hyggelig ment, men litt fjernt for oss å tro på en positiv test, når det er 10 år siden sist:wideyed:

Så bra med et perfekt egg! Da får vi håpe at legens optimisme virker! Masse lykke til med rugingen.

Jeg har mistet all optimisme det siste året, så jeg klarer liksom ikke å tenke at jeg skal få egg til å sette inn...eller at det skal gå bra. Men av og til går det jo faktisk bra!
 
Da har tante rød kommet og oppstart med Menopur og Prednisolon i kveld. Er så klar, men gruer meg skikkelig også. :happy090 Har antibiotika fungert og livmorhinnebetennelsen borte, er kroppen klar etter MA i mars og ikke minst- er jeg ikke litt for gammel til dette???? Herregud, stresser litt ala hodeløs kylling nå:excited001:confused004
Jeg hadde også MA i mars og har slitt med både cyste og "rufsete livmor" etter det. Vi får håpe kroppene våre er klare og at alt går bra! Det er alt for spennende det her syns jeg! Så mye som kan gå feil! Samtidig gleder jeg meg til å komme igang. Det har vært for mye venting! Kroppen sender signaler om at mensen kommer snart, så forhåpentligvis er jeg ikke så langt bak deg i løypa!
 
Vi ble gravide fort for 10 år siden, men oppdaget MA i uke 12. Den klamret seg fast til uke 14 tross medisinell abort. Siden den gang ble jeg aldri gravid igjen. Hadde prøvepause på noen år, og har vært uten prevensjon siden våren 2017. Vi håper så inderlig på en fullkommen graviditet snart:rolleyes:
 
Back
Topp