Pleier å spotte dagen før ja. Har ikke begynt å spotte ennå, men syns jeg så en svak antydning til noe rødlig på papiret isted, så tror nok tanta kommer i morgen dessverre.
[emoji17] Jeg håper nå fremdeles [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å spotte dagen før ja. Har ikke begynt å spotte ennå, men syns jeg så en svak antydning til noe rødlig på papiret isted, så tror nok tanta kommer i morgen dessverre.
Takk, skal ikke ta sorgen helt på forskudd heller! [emoji173][emoji17] Jeg håper nå fremdeles [emoji173]️
Takk, skal ikke ta sorgen helt på forskudd heller! [emoji173]
Takk, skal ikke ta sorgen helt på forskudd heller! [emoji173]
Ikke fått mensen, men spotter pittelitt. Regner med tanta er her i løpet av dagen eller i morgen. Tok en tidligtest, den var negativ. Så tenker løpet er kjørt denne pp. Pleier vanligvis og våkne til at TR har kommet dag 12, så den er jo litt senere enn vanlig.Noe nytt i dag? [emoji173]️
Ikke fått mensen, men spotter pittelitt. Regner med tanta er her i løpet av dagen eller i morgen. Tok en tidligtest, den var negativ. Så tenker løpet er kjørt denne pp. Pleier vanligvis og våkne til at TR har kommet dag 12, så den er jo litt senere enn vanlig.
Fikk nesten litt håpet tilbake, da jeg ikke har sett snurten av TR hele dagen. Men nå var det selvsagt brunt på papiret når jeg sku legge meg. Regner med.TR kommer for fullt imorgen tidlig!Æsj [emoji17] Møkkamensen [emoji35] Håper den holder seg langt unna [emoji49]
Vanskelig å holde på godfølelsen over tid i denne prøvingen!! Håper spiren sitter for deg denne runden! [emoji173]Jeg skal i utdrikkingslag til helga, så får trøste meg med at jeg mest sannsynlig kan drikke alkohol da.5 dpo her.. har en dårlig feeling denne runden, aner ikke hvorfor. Har i alle fall null symptomer. Kan ikke teste før tidligst på fredag/lørdag neste uke på grunn av ovitrelle. Blir litt småtullete i hodet av all denne ventingen I tillegg var jeg hos tannlegen på tirsdag og rotfylte en tann. Gikk selvsagt betennelse i den, så måtte på legevakten og få antibiotika [emoji30] Har så himla vondt! Blir lite soving og avslapping. I tillegg er hvilepulsen helt på bærtur (mistenker på grunn av medisiner) Vis vedlegget 245929
Vanskelig å holde på godfølelsen over tid i denne prøvingen!! Håper spiren sitter for deg denne runden! [emoji173]Jeg skal i utdrikkingslag til helga, så får trøste meg med at jeg mest sannsynlig kan drikke alkohol da.5 dpo her.. har en dårlig feeling denne runden, aner ikke hvorfor. Har i alle fall null symptomer. Kan ikke teste før tidligst på fredag/lørdag neste uke på grunn av ovitrelle. Blir litt småtullete i hodet av all denne ventingen I tillegg var jeg hos tannlegen på tirsdag og rotfylte en tann. Gikk selvsagt betennelse i den, så måtte på legevakten og få antibiotika [emoji30] Har så himla vondt! Blir lite soving og avslapping. I tillegg er hvilepulsen helt på bærtur (mistenker på grunn av medisiner) Vis vedlegget 245929
Fikk nesten litt håpet tilbake, da jeg ikke har sett snurten av TR hele dagen. Men nå var det selvsagt brunt på papiret når jeg sku legge meg. Regner med.TR kommer for fullt imorgen tidlig!
Vanskelig å holde på godfølelsen over tid i denne prøvingen!! Håper spiren sitter for deg denne runden! [emoji173]Jeg skal i utdrikkingslag til helga, så får trøste meg med at jeg mest sannsynlig kan drikke alkohol da.
Venter nok til neste pp,- er jo bare i pp5/6 nå. Syklusdag 1 i dag foresten. Tempen stupte i dag. Men nå er skuffelsen allerede litt overstått, så jeg er klar for ny pp! Nå får du stå for spenningen denne pp, så skal jeg heie på spire hos deg![emoji173]Ja, den er ikke lett å holde på! Har hatt en viss tro de andre rundene, men null tro denne gangen. Får liksom ikke kjent etter symptomer heller siden tannverken holder på å ta knekken på meg [emoji30] Tenker du å bestille time hos gyn nå eller vente til etter neste pp?
Venter nok til neste pp,- er jo bare i pp5/6 nå. Syklusdag 1 i dag foresten. Tempen stupte i dag. Men nå er skuffelsen allerede litt overstått, så jeg er klar for ny pp! Nå får du stå for spenningen denne pp, så skal jeg heie på spire hos deg![emoji173]
Hva skjer med deg hvis det ikke klaffer denne pp da? Skal du tilbake til gyn?Oki, håper du slipper å gå til gyn og at det klaffer neste pp [emoji173]️ Hehe Tror ikke det blir så mye spenning fra meg heller denne gangen [emoji53]
Ja, men godt det finnes hjelp å få når det ikke går seg selv! Jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå, så kommer jeg etter om en mnds tidJeg skal tilbake til gyn etter at mannen har levert sædprøve, så i slutten av mars hvis det ikke går denne pp. Da skal mannen også være med, og vi får beskjed om hvordan kvaliteten hans er. Behandling deretter. Han snakket om flere sprøyter, men jeg vet ikke [emoji1] Tipper behandlingsforløp blir planlagt ut fra resultat av sædprøve. Fæla styr [emoji849] Hadde vært veldig greit å slippe det [emoji4]
Ja, men godt det finnes hjelp å få når det ikke går seg selv! Jeg krysser fingrene for at det klaffer for dere nå, så kommer jeg etter om en mnds tid
Lett å ha troen på cd 1- haha! Men klaffer det ikke nå, skal mannen (og jeg) på sjekk!Ja, er evig takknemlig for at det finnes hjelp å få [emoji173]️ Takk for det, krysser fingrene for at neste pp er den rette for dere [emoji173]️[emoji257]
Lett å ha troen på cd 1- haha! Men klaffer det ikke nå, skal mannen (og jeg) på sjekk!